~JOHANNAS PERSPEKTIV~
Jag satt och tårarna slutade inte rinna... Jag höll hans hand och de andra hade åkt hem nu var det 2 dygn sen han blev medvetslös... Att bara sitta och vänta tog på mig. Och läkare som gick in och ut för att ta prover och titta till hans puls. Men det som gjorde mest ont var att jag visste att även fast allt de här... Så skulle Kyle och Chad fortfarande bråka och slåss.. Vad ska jag göra...
När jag sitter i mina egna tankar känner jag plötsligt hur Kyles hand rycker till och hur han börjar vakna. Jag skyndar mig att trycka på larmet och massa läkare kommer in men de ber mig lämna lokalen... Precis innan jag går ut ser jag hur han böjer sig fram och spyr i en påse... När jag är där ute ringer jag upp Sara så att hon, Jhon och Daniel kan komma.
Efter ett tag kommer en läkare ut och berättar för mig att han kan spy i omgångar men att han kommer bli bra och får troligen åka hem imorgon. Han säger också att jag måste försöka få honom att äta eftersom han behöver näringen.
Jag går försiktigt in i hans rum och ser hur han ligger på sängen, svag och att han har ont.. Det sårade mig att se honom såhär... Han tittade upp sakta och log mot mig, jag log tillbaka jag gick fram och pussade hans kalla och nästan vita läppar. Jag satt mig ner och höll hans hand. Vi bara pratade och att Chad faktiskt hade varit hit.Efter en timme kommer Sara, Jhon och Daniel in. De går fram till honom och vi börjar alla att prata plötsligt ser jag att Kyle gör en min som att han var tvungen att spy. Jag sträckte fram en hink åt honom som han kunde spy i.. Då kom jag på att han behövde äta! De hade ställt in en tallrik med mat åt honom. Jag gav Kyle den men han vägrade äta. En läkare kom in och sa att han var tvungen att få näring. Så vi fick fortsätta försöka.
Efter ett tag åt han och då kom hans mage igång att han var hungrig.Nästa morgon så åkte vi tillbaka till Kyle och när vi kom dit stog han redan i receptionen och skrev ut sig. När han ser mig ler jag och springer mot honom jag får en stor kram och efter det en kyss av honom. Vi bestämmer oss för att gå hem till Kyle. När vi kommer in så sitter Fia och Chad i köket.
~KYLES PERSPEKTIV~
-Såå...? Hur mår du? Sa Chad
-Som om du bryr dig!? Svarar jag
-Ja kanske jag gör eftersom att du nästan dog!
-Jaja! Men och vi vet att vi aldrig kommer kunna sluta bråka och kanske om jag har tur så vinner jag över dig nästa gång.!Jag tog med mig Johanna och gick in till mitt rum. Var det något jag saknade var det att ligga och mysa med henne i sängen. Så vi satt på en film (P.S I love you) och Johanna kurade ihop sig och la sitt huvud på min mage. Jag låg och strök fingrarna genom hennes hår. De här var något jag hade saknat..
BINABASA MO ANG
Stark Vänskap Blir Kärlek
RomanceKyle och Johanna är bästisar de har känt varandra sen dagis. Johanna är nu 17 år och Kyle är 19 år. De har andra kompisar de också är med oftast så träffas alla som en stor grupp på helgerna. Men när de nu kör "Ryska posten" så får Johanna känslor...