~JOHANNAS PERSPEKTIV~
När vi vaknade på morgonen så hade ingen av oss lust att gå på skolan men vi gjorde det ändå såklart.... Vi klädde på oss jag och Kyle myste lite jag såg även att det var nåt mellan Sara och John. Men iallafall så gick vi ner och åt frukost mamma hade redan åkt iväg på jobbet så vi var själv hemma.När vi gick ut och låst efter oss satt jag mig med Kyle på hans motorcykel och Sara satt med John men Daniel åkte själv på sin motorcykel.
På skolan var allt som den vanliga rutinen.... Nästan helt iallafall... När vi skulle sära på oss och gå åt olika håll då när killarna gick åt ett håll och jag och Sara åt andra hållet. Så kom Chad bakifrån på mig och tafsade mig på rumpan.! Jag vände mig hastigt om och gav honom en "bitch-clap". Kyle hade sett allt i ögonvrån.. Och utan att tveka gav Kyle Chad en högerkrok sen var det dags igen set blev ett slagsmål mellan dom igen.. Jag och Sara även Daniel försökte sära på dom men de gick inte...
Chad gav sig först när inte Kyle kunde slå tillbaka det var också så först som "Stor Erik" kom vi kallade han för de för att han var stor av muskler och han var ung. Han tog tag i både Chad och Kyle och gick iväg mot rektorn han bad mig och Sara att följa med också.
Efter rektorn gick jag och Kyle till skolssyster..~KYLES PERSPEKTIV~
När jag sitter hos skolssyster försöker jag att fokusera bara på Johanna men det går inte... De ända jag kunde känna var min bultande huvudvärk, hur ont i magen jag hade och att jag var lätt yr.. Skolssyster gav mig en alvedon och hon gav mig en ispåse. Hon sa även till mig att gå hem och vila resten av dan, fast jag inte ville efter vad Chad hade gjort... Men Johanna sa till mig att gå hem så skulle hon komma till mig efter skolan.~JOHANNAS PERSPEKTIV~
Efter skolan skyndade jag mig hem till Kyle dels för att jag inte ville möta på Chad på vägen hem och absolut inte Fia.. När jag kom till Kyle så var Chad hemma redan han kom o öppnade dörren när jag kom.
-Tja snygging! Sa Chad med en blåtira runt ögat
-Flytta på dig idiot! Svarade jag kaxigt tillbaka.Han tog ett steg tillbaka och jag kunde gå in i huset men jag insåg att Fia var här eftersom jag såg henne skor och jacka på golvet i hallen.
Jag skyndade mig mot Kyles rum men blev stoppad på vägen in...-----------------------------------------------------------
Hej hoppas ni gillar kapitlet och det kommer nya hela helgen men slänge ha de bra!❤
YOU ARE READING
Stark Vänskap Blir Kärlek
RomanceKyle och Johanna är bästisar de har känt varandra sen dagis. Johanna är nu 17 år och Kyle är 19 år. De har andra kompisar de också är med oftast så träffas alla som en stor grupp på helgerna. Men när de nu kör "Ryska posten" så får Johanna känslor...