Μετά απο 10-15 λεπτά φτάσαμε σε ενα αρκετά μεγάλο μαγαζί.Καθίσαμε σε ενα μικρό γωνιακό τραπέζι.Εγώ πήρα ενα σαντουιτς,και ο Τόμας ενα χαμπουργκερ.Δεν ξέρω πόση ωρα μιλούσαμε,αλλά έμαθα τα πάντα για αυτόν.Ήταν 25 χρωνών,σπούδαζε ακόμα ηθοποιία,οι γονεί του ζούσαν στην Αμερική,και είχε μια αδερφή.Είχε γεννηθεί στην Αγγλία(έτσι εξηγείτε η υπέροχη προφορά),και μεγάλωσε στο Λονδίνο.
Εκεί που μιλούσαμε,είδα μια κοπέλα να μας πλησιάζει.Ήταν κοκκινομάλλα,με μεγάλα καστανά μάτια,και φαινόταν οτι είναι πολυ θυμωμένη.
'Τόμας,ποια είναι αυτη;'άρχισε να λέει φωνάζοντας,φτάνοντας στο τραπέζι μας.
'Ιζαμπέλα,τι θες εσυ εδω;Σου είπα οτι δεν θελω να σε ξαναδώ'είπε ο Τόμας με τρομοκρατημένη φωνή.
Ξαφνικά,η κοπέλα ήρθε απο πάνω μου και μου άστραψε ενα χαστούκι όλο δικό μου.
'Ιζαμπέλα,φύγε τώρα'φώναξε ο Τόμας και σηκώθηκε όρθιος.Η Ιζαμπέλα έφυγε μουρμουρίζοντας κάτι.Τρομαγμένος ο Τομας ήρθε κατευθεί δίπλα μου
'Είσαι καλα;'με ρώτησε,γονατιζοντας στην καρέκλα οπού καθόμουν.
'Ναι,είμαι εντάξει'είπα σοκαρισμένη απο ολο το σκηνικό.Όλος ο κόσμος είχε γυρίσει και κοιτούσε εμάς.
'Λυπάμαι πάρα πολύ για οτι έγινε'είπε και μου έκανε μια τεράστια αγκαλιά.
'Εγω φταίω,μπλέχτηκα στην ζωη σου έτσι απλά και γαμήθηκαν ολα'είπα με την σειρά μου,ενω συνέχιζε να με αγκαλιάζει.
'Μην το ξαναπείς αυτο,σε θέλω στην ζωή μου,οτι και αν γίνει'είπε,και με έπιασε απο το χέρι.
'Πάμε να φύγουμε απο εδώ'συνέχισε.Δεν είπαμε και πολλά σε ολη την διαδρομή.Μόνο οτι η κοπέλα ήταν η πρώην του,και αυτη που τον απειλούσε τόσο καιρο,και τον έπερνε τηλέφωνο.Αλλά κατάλαβα κάτι.Τον Τόμας τον αγαπούσα,αν και τον ήξερα τόσο λιγο,είναι ο πιο σημαντικός άνθρωπος που έχω γνωρίσει.
Γεια σας αγαπες.Χιλια συγγνωμη που αργησα τοσο πολυ να ανεβασω κεφαλαιο,απλα δεν ειχα χρονο.Ελπιζω να σας αρεσετο κεφαλαιο,και αν ναι,χαριστε μου τα πολυτιμα αστερακια σας.
Ευχαριστω πολυ,φιλακια💝😘💘
-Νικη
YOU ARE READING
Forgive me(Thomas Sangster)
Teen Fiction'Θα έδινα τα πάντα για να περνούσα ξανά αυτή τη στιγμή μαζί του.Τα πάντα.' @2015-2016 Don't Copy. _Panphobia