Κεφαλαιο 15ο

111 17 11
                                    

ΤΟ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ GIF ΕΒΕΡ😍Ναι,συνεχιζουμε:)

Είχαν περάσει αρκετές ημέρες απο την βραδιά στο μπαράκι,και ήμουν στην ίδια κατάσταση με τότε.Έκανα εμετό αρκετές φορές την ημέρα,κάποιες φορές δεν έτρωγα τίποτα,ενώ άλλες φορές έτρωγα ανα δυο ώρες.Το χειρότερο ήταν οτι εχω καθυστέρηση,μια εβδομάδα περίπου,και δεν το εχω πει ακόμα στο Τόμας.Δεν μπορώ καν να του το πώ.
Ξύπνησα πολύ πρωί,ενω ο Τόμας κοιμόταν,και πήγα στο φαρμακείο.Πήρα ενα τεστ εγκυμοσύνης,και το έβαλα στην τσέπη του μπουφαν μου.Δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να είμαι έγκυος,δεν μπορούσα καν να το σκεφτώ,όμως τα σημάδια εκεί οδηγούσαν.
Ανέβηκα γρήγορα τις εξωτερικές σκάλες του σπιτιού,και άνοιξα την πόρτα με το κλειδί που μου είχε βγάλει ο Τόμας.Όταν μπήκα μέσα,είχε ξυπνήσει καξ έφτιαχνε καφέ.
'Γαμώτο' σκέφτηκα.
'Που πήγες εσυ πρωινιάτικα;' με ρώτησε και ήρθε κοντα μου.
'Πήγα να πάρω λίγο αέρα' του είπα ψέματα και χαμογέλασα στραβά.
Πάλι καλά που το έχαψε και δεν χρειάστηκε να του πω που ήμουν στα αλήθεια.
Με φιλήσε στο μέτωπο και χαμογέλασα.
Πήγα στο μπάνιο γρήγορα και έκλεισα την πόρτα.Έβγαλα το μικρό μαραφέτι απο την συσκευασία του.
Το κοίταξα καλά και αναστέναξα.
Στα αριστερά,είχε εναν σταυρό,που σύμφωνα με τις οδηγίες,σήμαινε οτι ήσουν έγκυος.Στα δεξιά,είχε μια μικρή γραμμή,που σήμαινε οτι δεν ήσουν έγκυος.
Έκανα ότι έλεγαν οι οδηγίες κατα γράμμα,και περίμενα τα αποτελέσματα.Είχαν περάσει 10 λεπτά,ακριβώς οσο χρόνο χρειάζετε για να σου δείξει το αντίστοιχο σήμα.Το βλέμμα μου ήταν καρφωμένο πάνω στην γραμμή,όμως αυτή δεν άλλαξε χρώμα.
'Σκατά,τι γίνεται τώρα;' σκέφτηκα και το βλέμμα μου έπεσε πάνω στον σταυρκ,ο οποίος είχε πάρει ενα μαύρο-γκρί χρώμα.
Ξαφνικά,όλο το σώμα μου άρχισε να τρέμει,και ο οργανισμός μου σταμάτησε να δουλεύει.Έπεσα στο πάτωμα,με την πλάτη μου να σέρνετε στα πλακάκια του μπάνιου.Καυτά δάκρυα έτρεχαν απο τα μάτια μου και κατέληγαν στο πάτωμα.Έβαλά τα χέρια μου στο προσωπό μου,και έπνιξα μια κραυγή.
'Τομας' φώναξα οσο πιο δυνατά μπορούσα,και σε δευτερόλεπτα άκουσα την πόρτα να ανοίγει.Το προσωπό μου ήταν ακόμα μέσα στις παλάμες μου,και τα πόδια μου ήταν μαζεμένα στο στήθος μου.
Ένιωσα δυο χέρια να με κρατάνε σφικτά απο την μέση και να με σηκώνουν πάνω.
Σήκωσα το κεφάλι μου,και τα μάτια μου έπεσαν πάνω στα μάτια του Τόμας,μια έκφραση φόβου ήταν απλωμένη στο προσωπό του.Έβαλε τα χέρια του στο πρόσωπο μου,και μου σκούπισε τα δάκρυα μου.
'Τι έγινε;' με ρώτησε μετά απο μερικά δευτερόλεπτα,τα μάτια του εξακολουθούσαν να είναι καρφωμένα στα δικά μου.
'Ει..είμαι έγκυος' του είπα ενω προσπαθούσα να βρω την φυσιολογική μου αναπνοή.Τα χέρια του τραβήχτηκαν απο το προσωπό μου και το βλέμμα του σοβάρεψε.
Φοβήθηκα με αυτή του την κίνηση και έκανα ενα βήμα πίσω.Περίμενα να αρχίζει να μου φωνάζει,και να λέει οτι το φταίξιμο ήταν ολο δικό μου,και οτι ήμουν άχρηστη.Αντίθετα,στα χείλη του ζωγραφίστηκε ενα ζεστό χαμόγελο,και τα μάτια του έλαμψαν.
'Αυτά είναι υπέροχα νέα' είπε,και με τράβηξε σε μια σφικτή αγκαλιά.
'Μα,δεν το είχαμε καν ιδέα' είπα μέσα στην αγκαλιά του.
'Κάποια στιγμή θα γινότανε,δεν νομίζεις;'είπε και με έπιασε απαλά απο το πιγούνι,σηκώνοντας το κεφάλι μου με αποτέλεσμα να τον κοιτάω.
'Δεν..δεν το ήθελες;' είπε και σκέφτηκα για λίγο την ερώτηση του.
Μπορεί να μου άρεζε η ιδέα του παιδιού,όμως είναι μεγάλη ευθύνη,και με τον Τόμας δεν είμαστε πολύ καιρό μαζι,και τα έξοδα θα ήταν διπλάσια,και,και..
Ε και;Ο Τόμας είχε δίκιο,κάποια στιγμή θα γινόταν,γιατί οχι τώρα.Χαμόγελασα και του απάντησα.
'Φυσικά και το ήθελα'
Τα μάτια του έλαμψαν ακόμα περισσότερο,και με αγκάλιασε πιο σφικτά.
Σίγουρα ενα παιδί ήταν πολύ δύσκολο να μεγαλώσει σε τέτοιο κόσμο,όμως ήμουν πολύ τυχερή που θα το περνούσα αυτό με τον Τόμας.Ξέρω,οτι θα γίνει ενας υπέροχος πατέρας,και θα βάλω τα δυνατά μου για να γίνω μια πολύ καλή μητέρα.

ΧΕΧΕΧΕ,ΓΕΙΑ ΣΑΣ.Συγνωμη για το κεφαλαιο αυτο,ηταν υπερβολικα μικρο,αλλα το επομενο θα το ανεβασω αυριο και θα ειναι πολυ μεγαλυτερο,το υποσχομαι.Επειδη η ιστορια σε λιγα κεφαλαια τελειωνει,θελω να να φτιαξω ενα ακομα που θα εχει διαφορα ιματζιν του Τομας.Ομως δεν ξερω αν θα ειναι καλο,μπορει να το προσπαθησω ομως.
Φιλια πολλα❤❤
-Νικη

Forgive me(Thomas Sangster)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora