Κεφάλαιο 13o

124 17 6
                                    

Είχε πάει 10:15 το βράδυ,και δεν είχα καταλάβει οτι ο Τόμας είχε ηδη αρχίσει να ετοιμάζεται.Θα πήγαινε με κάτι φίλους του για ποτό.Καθόμουν στο σαλόνι και έβλεπα Glee,όταν ο Τόμας ήρθε και έκατσε δίπλα μου λίγο πριν φύγει.
'Δεν σε πειράζει έτσι;' με ξαναρώτησε για 5η φορά σήμερα.
'Σου είπα όχι μωρό μου.Να προσέχεις και να περάσεις καλά' του είπα και τον φίλησα.
Ανταποκρίθηκε,και μετά απο μερικά λεπτά τραβήχτηκε για να μιλήσει.
'Ευχαριστώ,και εσυ να προσέχεις' είπε και έκλεισε την πόρτα πίσω του.

1:30 και ακόμα να γυρίσει ο Τομας.Ήξερα οτι θα αργήσει,αλλά οχι τόσο.
Μετά απο μισή ωρα,άκουσα τα κλειδιά της πόρτας.Έκανε 2-3 λεπτα να ανοίξει,και έτσι κατάλαβα οτι πρέπει να ήταν πολύ μεθυσμένος.Σηκώθηκα και πήγα στην κουζίνα,οπού προσπαθούσε να ανοίξει το μπουκάλι του ουίσκι για να πιεί κ'άλλο.
'Τόμας;' του είπα για να του τραβηξω την προσοχή,και γύρισε κατευθείαν και με κοίταξε.
'Γειά' μου είπε κοφτά και είπιε μια γουλιά απο το ουίσκι.Το άφησε στο τραπέζι και ήρθε κοντά μου.Έβαλε τα χέρια του στους ώμους μου,και στήριξε ολο το βάρος του πάνω μου.
'Νομίζω οτι δεν θα έπρεπε να πιείς άλλο' του είπα και έκανα ενα βήμα πίσω.
'Εγώ θέλω να πιώ,άντε τράβα για ύπνο' είπε και με έσπρωξε στο υπνοδωμάτιο.Με ξάφνιασε η συμπεριφορά του όμως επέμεινα.
'Καλύτερα να μου δώσεις το μπουκάλι Τόμας' του είπα και πήγα να του πάρω το μπουκάλι.
'Είπα όχι' φώναξε και το χέρι του προσγειώθηκε με δύναμη πάνω στο μάγουλο μου.Έπεσα κάτω και έπιασα το μαγουλό μου.Η έκφρασή του άλλαξε και ο τόνος της φωνής του χαμήλωσε.
'Νίκη συγνώμη,δεν..' είπε αλλά τον διέκοψα.
'Δεν το πιστεύω Τόμας' του φώναξα και σηκώθηκα απότομα.Τον έσπρωξα με όλη μου την δύναμη και πήγα στο υπνοδωμάτιο,κλειδώνοντας την πόρτα πίσω μου.Σύρθηκα πάνω στην πόρτα και έκατσα στο πάτωμα,δάκρυα άρχισαν να τρέχουν απο τα μάτια μου.
'Νίκη συγνώμη,δεν ξέρω τι με έπιασε,συγνώμη' άκουσα τον Τόμας να λέει και χτύπησε την πόρτα.
'Φύγε' του είπα δυνατά,με την φωνή μου να σπάει.Προσπάθησα να κρατήσω τους λυγμούς μου ομως δεν τα κατάφερα.Το μαγουλό μου έτσουζε και το κεφάλι μου πονούσε.Έυχομαι να μην είχε γίνει τίποτε απο ολα αυτά.Μάλλον έφταιγα και εγω που τον πίεσα,αλλα ηθελα το καλό του.Έκλεισα τα μάτια μου για να ηρεμήσω απο τις σκέψεις που με είχαν κυριέψει,και αμέσως ήρθε το σκοτάδι.

Άνοιξα τα μάτια μου,και βλεφάρισα μερικές φορές.Ολο μου το σώμα πονούσε,λογικά επειδή κοιμηθηκα στο πάτωμα.Σηκώθηκα απότομα και ζαλίστηκα,με αποτέλεσμα να παραπατήσω.Κράτησε την ισσοροπία μου και κατευθύνθηκα στον μοναδικό καθρέφτη που είχε το δωμάτιο.Το θέαμα δεν μου άρεσε καθόλου.Το μάγουλο μου ήταν μελανιασμένο,και λίγο πρισμένο,και τα μάτια μου ήταν κόκκινα απο το κλάμα.Έβαλα τα μαλλιά μου μπροστά για να το καλύψω,και αναστεναξα. Κατευθήνθηκα στην πόρτα,και την ξεκλείδωσα.Την άνοιξα σιγά σιγά.Ο Τόμας ήταν καθισμένος κάτω,με την πλάτη του στον τοίχο και το κεφάλι του γυρισμένο στο πλάι,με τα μάτια του κλειστά.Τα μαλλιά του ήταν ανακατωμένα,και το πουκάμισο του είχε ανοιχτά τα δύο πρώτα κουμπιά,με αποτέλεσμα να φαίνεται το υπέροχο σώμα του.Ακόμα και έτσι,ήταν πανέμορφος.Με μια απότομη κίνηση,και σαν να κατάλαβε την παρουσία μου,άνοιξε διάπλατα τα μάτια του.Το βλέμμα του καρφώθηκα στο δικό μου,και σηκώθηκε όρθιος.Τα μάτια του ήταν κόκκινα,όπως και τα δικά μου,που σήμαινε οτι έκλαιγε.Έφτιαξα τα μαλλιά μου ωστε να μην φαίνεται η μελανιά και αναστέναξα.Τα μάτια του ακολούθησαν τις κινήσεις μου και μετά κατευθήνθηκαν στα δικά μου μάτια.Με μια γρήγορη κίνηση έδιωξε τα μαλλιά μου απο εκείνο το σημείο και η ανάσα του σταμάτησε απότομα.Τα μάτια του γέμισαν δάκρυα και έβαλε τα χέρια του στο πρόσωπο του.
Άρχισε να λέει συγνώμη,και να κλαίει ενδιάμεσα.Μου ράγισε την την καρδιά.Κατέβασα τα χερια του απο το προσωπό του,και τα έβαλα μέσα στα δικά μου.
'Εγω φταίω,δεν έπρεπε να σε πιέσω τόσο πολύ' απολογήθηκα και τον κοίταξα στα μάτια.
'Όχι,δεν καταλαβαίνεις' μου είπε και τράβηξε τα χέρια του απο τα δικά μου.
'Σε χτύπησα' είπε και σταμάτησε.
Χαμογέλασα αχνά και τον αγκάλιασα.Μύριζα το άρωμα του απο εχτές.
Με αγκάλιασε και αυτός σφιχτά,και εγω χάθηκα μέσα στην αγκαλιά του.
Έβαλα το κεφάλι μου στο στήθος του και άρχισα να κλαίω.Με τράβηξε και μου σκούπισε τα δάκρυα μου με τον αντιχειρά του.
'Σ'αγαπαω' του είπα και χαμογέλασε.
'Και εγω σε αγαπάω'

Μετά απο μερικές ώρες πήγα για να κάνω ενα ντουζ.Κλείδωσα την πόρτα του μπάνιου,και εβγαλα ολα μου τα ρούχα.Το μάτι μου έπεσε κατευθείαν πανω στην μοναδική ζυγαριά που υπηρχε μέσα στο σπίτι.Η αλήθεια είναι οτι είχα να ζυγιστώ αρκετό καιρό,και το σώμα μου είχε αλλάξει αυτόν τον καιρό.Η αλήθεια είναξ οτι ποτέ δεν ήμουν αδύνατη,αλλά ούτε και εύσωμη.Ήμουν κάπου στην μέση.Αλλά τώρα είχα αδυνατίσει πολύ.Ανέβηκα στην ζυγαριά και περίμενα μέχρι να δείξει το νούμερο.Η ζυγαριά σταμάτησε απότομα στο 49.
'Υπέροχα' σκέφτηκα και κατσούφιασα.
Μπήκα στην ντουζιέρα και έκανα οσο πιο γρήγορα μπορούσα.
Αφού τέλειωσα και έβαλα εσώρουχα,φόρεσα μια γκρί φόρμα και μια μαύρη φούτερ.Ξεκλείδωσα και βγήκα έξω.
Ο Τόμας καθότανε στον καναπε,και τα μαλλιά του ήταν βρεγμένα,αφου είχε κάνεξ και αυτός μπάνιο πιο πρίν.
Έκατσα δίπλα του και έμπλεξα τα πόδια μου με τα δικά του.Τα δαχτυλά του έπαιζαν με τα μαλλιά μου,και ύστερα προχώρησαν στο προσωπό μου.Ακούμπησε το μελανιασμένο μου μάγουλο και εγώ τινάχτηκα.Αμέσως τράβηξε τα δαχτυλά του απο το πρόσωπο μου και απολογήθηκε.
Χαμογέλασα και ανέβηκα πάνω του,με αποτέλεσμα να κάθομαι πάνω στα πόδια του.Τύλιξε τα χέρια του γύρω απο την μέση μου και τα χείλη του ενώθηκαν με τα δικά μου.
Μετά απο μερικά λεπτά τραβήχτηκε για να πάρει ανάσα,και ένωσε το μετωπό του με το δικό μου.
Κάτι τέτοιες στιγμές θα πέθαινα να τις ζήσω ξανά και ξανά,απο την αρχή.

Γεια σας αδερφια.Ρε ηθελα τοσο να βαλω ενα δραματικο κεφαλαιο,και να'το😂Συγνωμη αν πεθανατε απο την βαρεμαρα αλλα το υποσχομαι οτι τα επομενα θα ειναι πολυ ωραια😂💝
Φιλια πολλα
-Νικη

Forgive me(Thomas Sangster)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang