Epilogue

109 15 5
                                    

Βαλτε και το Photograph απο πανω παιδες αν θελετε.

'Μπαμπά;'
'Ναι αγάπη μου;'
'Γιατί είμαστε εδω;
'Εδω βρίσκεται κάποιος που σε αγάπαει το ίδιο με εμένα.Η μαμά σου'
'Και που είναι τώρα η μαμά;'
'Εκεί πάνω,και μας βλέπει' είπε ο καστανόξανθος άντρας με την αγγλική προφορά,και έδειξε με το δάχτυλο του τον καταγάλανο ουρανό.
'Πως την λένε;'
'Νίκη'
'Και γιατί δεν είναι μαζί μας τώρα;'
'Επειδή έφυγε προσπαθώντας να γεννήσει εσένα.Άσε τώρα τα λουλουδια εδω μωρό μου,και περίμενε εξω μαζί με την γιαγιά'.

[...]

Ο Τόμας,γονάτισε στο σκούρο χώμα,μπροστά απο τον τάφο της,και άφησε ενα κόκκινο κουτάκι.
'Χρόνια πολλά μωράκι μου.Σήμερα γίνεσαι 26.Μακάρι να ήσουν εδω,μαζί μας.Η Άβα είναι σε περιοδεία.Η Αλεξάνδρα με τον Κάμερον παντρέυτηκαν,και οι γονείς μου μετακόμισαν δίπλα απο εμάς,για να μπορούν να βλέπουν συνέχεια την Σοφία.Είναι πολύ περήφανοι,και ζητάνε συγνώμη που δεν σου φέρθηκαν καλά.
Σε μια εβδομάδα,η Σοφία μας έχει γενέθλια,γίνεται 4.Εύχομαι να βρήκες τους γονείς σου εκεί πάνω.Να τους πείς για την Σοφία,αν δεν το έχεις κάνει ήδη.Ξέρεις,έχει τα ίδια μάτια με έσενα.Σήμερα είναι η πρώτη της μέρα στο σχολείο,και είναι ενθουσιασμένη.' είπε σιγανά,λες και θα τον άκουγε κανείς.
Πήρε μια ανάσα,και συνέχισε:
'Αυτό το κουτάκι είναι για εσένα.Για τα 23α γενέθλια σου.Θα σου έδινα πιο πρίν,αλλά δεν μπορούσα.Θυμάσαι;Μέσα έχει έβα δαχτυλίδι' είπε και άνοιξε το κουτάκι,φανερώνοντας το.
'Νίκη,θα με παντρευτείς;' είπε και χαμογέλασε.Δεν περίμενε να πάρει απάντηση,και δεν πήρε.Για μια στιγμή,σκέφτηκε οτι μάλλον είχε τρελαθεί για να κάνει κάτι τέτοιο.
Παρόλα αυτα,φαντάστηκε τι θα του απαντούσε η Νίκη.Άφησε το κουτακι εκει,και σηκώθηκε όρθιος.
'Πρέπει να φύγω τώρα.Μου λείπεις πολύ ψυχή μου.Σ'αγαπάω'.

-17/7/1992
-16/5/1990

____________



Να ευχαριστήσω ολους εσας που διαβασατε το ιματζιν μου,και με ενθαρυνατε να συνεχισω,αλλιως θα το ειχα σταματησει εδω και καιρο.Με βοηθησατε πολυ,να'στε καλα.
Σκεφτομαι αν θα γραψω αλλη ιστορια με ιματζιν του Τομας.Αν οντως το κανω αυτο,θα γινει αργοτερα.
Και παλι ευχαριστω.Σας αγαπω.
-Νικη

Forgive me(Thomas Sangster)Where stories live. Discover now