Selam, ben Yazar.
*Öncelikle bölüm geldi diye sevinenlerden özür diliyorum. Ama bölüm hazır. İnşaallah bölümün read ve vote'u az daha artarsa ekleyeceğim.
*Artık barışsınlar isteklerini çok iyi anlıyorum, bende bunu istiyorum. Ama hikayenin bir kurgusu var. Lütfen beni baskı altında bırakmayın, beklentilerinizi karşılayamıyorum diye çok üzülüyorum.
*Bölümler kısa diyen arkadaşlar. Çok uç bir durum hariç en az 3 sayfa bölüm yazıyorum. Ve 6 sayfalık bölümde yazdım ama kısa bölümden hoşnutsuzluğunu dile getirenler bölüm uzunken memnuniyet belirtmek için pek ortada görünmüyordu.
*Evet, bölümlerin arası uzun. Ama bir çok hikayeye göre de çok kısa. Ve üzgünüm benimde bir hayatım, sorumluluklarım ve problemlerim var. Tüm bunların ötesinde bu kadar yazabiliyorum, yaratıcılığım bu kadar. Her gün bin sayfa bölüm atan arkadaşlara imreniyorum ama takdir edersiniz ki ben amatörce bir şeyler karalıyorum. Çehov değilim.
*Eleştiriye bayılırım, ama sırf kusur bulmak için çırpınan arkadaşları anlamıyorum, komik buluyorum.
*Yeniden söylüyorum, Eliane özellikle 'nalet' diyor. Kızın batıl inançları var. Hikayede ondan başka herkes 'lanet' diyor ve cidden, yemin ederim, lanetin bu şekilde yazıldığını biliyorum.
*Final isteyen arkadaşlar çıktı. Önce bir süre aklıma girdiler. Sonra düşündüm, azınlık ve çoğunluk doğrultusunda gerektiğinde final yapmaya karar verdim. Kimse için kurgumu bozmayacağım ama yapım itibariyle de kimseyi yıldırmadan Mal de L'amour'a yakışır şekilde bitirip Doin Dirt!'e başlayacağım. Yani, zaten finale pek fazla kalmadı.
*Son olarak lütfen bölümlerin altında ve Message Board'umda hikayelerinizin reklamını yapmayın. Hoş olmuyor. Mesajla gelen hikayeleri haftaya mesajla geldiği sırayla okuyacağım.
*Bunu yazmak zorunda kalmak bile beni çok utandırdı ama başka çarem kalmadı. Yeni bölümü (Like a Dream) eklemeden önce bu notu kaldıracağım.
*Her şeye rağmen yanımda olup beni destekleyen herkese çok teşekkür ederim. Yanımda olduğunuzu bilmek beni delirtiyor! Sizleri çok seviyorum. İyi ki varsınız. Bir sürü kardeşim, ablam, arkadaşım oldu.
Hakkınızı helal edin. Gözlerinize, ellerinize sağlık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mal de L'amour
FanfictionHayata dair milyonlarca plan yaparız. Peki verdiği karşılık bizi ne kadar güldürür? Hayalleri için Londra'ya gelmiş şaşkın, sıradan bir genç kız. Düşlemiş olduğu şeylerin ne kadarını buldu?İçine düştüğü ilginç kargaşanın neresi daha komikti? Peki y...