Voordat je begint met lezen: wat is het laatste stukje wat je hebt gelezen uit dit boek? Sommigen hebben namelijk een deel niet gelezen wat een best belangrijk iets is voor dit hoofdstuk. Anders zal ik het nog een keer publiceren.
'Hmm, wie zal ik nou toch eens ontvoeren?' Charlie is weer teruggekomen bij Caroline en Alexander en grijnst breed. Ze gaat voor Alexander staan en hurkt neer. 'Misschien... Je lieve vriendinnetje?' Alexander schiet naar Charlie toe en wilt haar bij haar nek grijpen, maar gaat door haar lichaam heen. Alexander valt met zijn hoofd op de stenen grond en hoort Charlie achter hem lachen. 'Leuk geprobeerd, alleen jammer dat het zo hopeloos mislukt was.'
'Je laat Madelynn met rust!' sist Alexander kwaad. 'Je laat haar niet hierheen komen! Ik hoef haar niet te zien!'
'Te laat', grijnst Charlie en knipt in haar vingers. Er verschijnt een rookwolk in de ruimte en kort daarna stapt Madelynn uit de rookwolk. Alexander keert zich van haar af en gaat bij Caroline tegen de muur zitten.
'W-Wat is er gebeurd?' vraagt Madelynn verward, terwijl ze de ruimte doorkijkt. 'Alexander!' roept ze blij als ze hem ziet zitten en wilt zich in zijn armen werpen.
Alexander duwt haar ruw weg en slaat zijn armen over elkaar heen. 'Alex?' vraagt Madelynn nog verwarder dan net. Ze stapt voorzichtig naar hem toe. 'Wat is er? Waarom doe je zo?' Alexander lacht kort en emotieloos.
'Je een beetje van de domme houden, hmm? Je weet best wat er is!' Madelynn doet, geschrokken van zijn uitbarsting, een stap achteruit.
'Wat bedoel je?' Alexander lacht weer emotieloos.
'Ik ben freaking één dag weg en jij zoent al met een ander! Fucking slet dat je bent!' Alexander staat kwaad op en Caroline volgt snel zijn voorbeeld.
'Alex, rustig. We moeten nu geen ruzie zitten maken! We moeten hier uit zien te ontsnappen!' Alexander kijkt Madelynn nog kort aan met een kwade blik en knikt dan.
'Ja, je hebt gelijk', geeft hij toe. Madelynn schudt, nog altijd verward, haar hoofd.
'Nee! Eerst ga je me vertellen wat dat net was! Waar heb je het over?! Gezoend met een ander?! Hoe kom je daar überhaupt op?! En met wie zou ik dan gezoend moeten hebben? Met Stefan, met Taylor?' Alexander balt zijn handen bij het horen van de naam van zijn vroegere beste vriend. Nu is hij geen vriend meer.
Hij is een verrader! Een dief!
'Zeg die naam nooit meer hardop', sist hij door opeen geklemde kaken. 'En je weet best waar ik het over heb! Je hebt fucking gezoend met Taylor!' Hij stormt weer kwaad op Madelynn af. 'De enigste persoon die ik ooit vertrouwde, die ik ooit liefhad, heeft mij verraden!'
'Ik heb niet met Taylor gezoend!' gilt Madelynn kwaad. Alexander haalt uit naar het hoofd van Madelynn en dan...
Cliffhanger!
Mijn nieuwe boek The Moment of Truth staat online! Neem zeker n kijkje.
En feliciteer dan meteen xlynnxHSx!
Love you all xxx wondergirl101
JE LEEST
War With Ghosts
Mystery / ThrillerEr schijnt een plek te bestaan, waar alle geesten naartoe gaan als ze het lichaam verlaten. Of dat waar is, willen 6 scholieren ontdekken. Het begint misschien onschuldig en als grap, maar wat als het uiteindelijk heel serieus blijkt te zijn?