Alexander fietst door naar zijn huis. 'Ik zou je graag willen voorstellen aan mijn ouders.' Madelynn stopt haar hoofd in zijn rug en slaat haar armen strakker om hem heen als ze hard over een drempel rijden.
'Goed', mompelt Madelynn, terwijl ze haar mond opent om te gapen. 'Ik stuur mijn vader wel een bericht dat ik bij jou ben. Ze zullen wel ongerust geweest zijn.'
'Ja, mijn ouders ook wel. Ook al zou het niet de eerste keer zijn dat ik zonder iets te zeggen ergens anders slaap.'
'Bij een van je bedspeeltjes, zeker?' Alexander zucht diep door de verwijtende opmerking van Madelynn.
'Ja', verzucht hij, terwijl hij zijn oprit op rijd. 'Ik ben er niet trots op, geloof me.'
'Maar waarom deed je het dan?' vraagt Madelynn als ze van de fiets afstapt. Ze wacht tot Alexander de fiets van Xandra heeft weggezet. Alexander probeert haar hand te pakken, maar ze trekt hem snel weg.
'Madelynn, alsjeblieft!' Alexander kijkt haar wanhopig aan. 'Doe niet zo. Ik heb er serieus spijt van. Maar je moet begrijpen dat er een goede reden voor was.'
'Dat moet ik dan maar geloven.' Madelynn pakt haar mobiel en stuurt een bericht naar haar vader, die haar volgespamd had op Whatsapp.
Alles is goed. Ik leg het allemaal nog wel uit. Het is nogal een lang en verwarrend verhaal. Ik slaap vanavond bij een vriend. x Madelynn
'Kom je?' Madelynn kijkt op en knikt. snel werpt ze nog een blik op de klok en ziet ze dat het al half drie is.
'Wow! Het is echt laat!' Ze gaapt weer en Alexander lacht zacht.
'Je bent schattig als je gaapt', zegt hij met een glimlach. Hij bloost zacht als hij doorheeft wat hij net heeft gezegd.
'En jij bent schattig als je bloost', lacht Madelynn. Ze prikt in zijn wangen en hij pakt grommend haar vinger.
'Niet doen.' Madelynn lacht en prikt nogmaals in zijn wang, nu met haar andere hand. 'Madelynn', gromt Alexander waarschuwend.
'Wat wou je doen dan?' daagt ze hem uit. Ze trekt zich lachend los en rent verder het huis in. Ze komt in een grote hal terecht en hoort Alexander vlak achter haar.
Plots wordt ze opgepakt door twee sterke armen en ze slaakt een kort gilletje. Alexander lacht en tilt haar mee naar boven. 'Dit wilde ik doen.' Hij trapt een deur open en duwt hem weer dicht. Hij legt Madelynn neer op zijn bed en trekt zijn shirt uit.
Madelynn kijkt hem geschrokken aan. 'Nee', zegt ze lichtelijk paniekerig. Ze wilt geen nummertje zijn. Alexander grijnst.
'Ook al zou ik je zo graag nemen, ik doe het niet. Je bent moe. Dus zet die sexy jampotglazen van je maar af en trek dit shirt aan. Je kan echt niet slapen in die kleren.' Madelynn haalt opgelucht adem.
'Alsof ik wel kan slapen in jouw shirt.' Alexander grijnst.
'Je mag ook wel in je lingerie, hoor. Ik vind het niet erg, in tegendeel.' Madelynn duwt tegen zijn schouder aan en Alexander's lach vult de kamer. Madelynn grist zijn shirt uit zijn handen en kleedt zich zonder pardon om.
Alexander kijkt haar verbaasd aan en laat zijn ogen over haar lichaam glijden als ze even in haar lingerie blijft zitten. Ze bloost lichtjes en voelt dan de lippen van Alexander op de hare.
Alexander duwt haar achterover op het bed en legt zijn benen aan weerszijden van haar lichaam. Even later laten hun lippen elkaar los en hijgen ze kort na.
'Als je wilt dat er niets gebeurd, zou ik snel die sexy jampotglazen van je hoofd zetten en dat shirt aandoen.' Madelynn lacht en zet haar bril af.
Speciaal voor xlynnxHSx
Ja, Lynn, ik had je comments wel gelezen! Net als ik altijd doe!
Love you all xxx wondergirl101
JE LEEST
War With Ghosts
Mystère / ThrillerEr schijnt een plek te bestaan, waar alle geesten naartoe gaan als ze het lichaam verlaten. Of dat waar is, willen 6 scholieren ontdekken. Het begint misschien onschuldig en als grap, maar wat als het uiteindelijk heel serieus blijkt te zijn?