11~derde vermissing

42 5 6
                                    

Madelynn stapt af van de motor van Alexander, terwijl Alexander zijn helm afzet en de motor uitzet. Madelynn haalt de helm van haar hoofd en schudt haar haren even goed.

'Nou... Bedankt, denk ik?' Alexander kijkt haar aan en stapt van de motor af. Madelynn kijkt hem verbaasd aan en stapt wat naar achteren.

'Ga je me niet nog wat te drinken aanbieden? Een beetje onbeschoft, of niet?' Alexander stapt dichter naar haar toe en staat nu vlak voor haar.

Madelynn zucht. 'Goed dan. Wil je wat te drinken?' Alexander knikt goedkeurend en brengt zijn handen naar Madelynn's heupen. Madelynn, die er nietsvermoedend bij staat, schrikt kort van zijn aanraking, maar duwt hem niet weg.

Alexander grijnst kort en zet weer een stap dichterbij, zodat ze bijna tegen elkaar aan staan. 'Je bent echt mooi, wist je dat?'

Madelynn bloost zachtjes en kijkt weg van hem. Hij is niets voor niks de badboy van de school, daar moet je mee oppassen.

'Kijk me aan, babe', fluisterd Alexander in haar oor, wat haar doet opschrikken. Ze kijkt Alexander weer aan en voelt kort daarna zijn lippen zacht contact maken met de hare.

Kriebels ontstaan in haar onderbuik en ze weet niet wat ze moet doen. Verstijfd, dat is ze, van dit overweldigende gevoel.

Opeens horen ze een kwaadaardig lachje naast hun en draaien ze zich om naar het geluid. Daar staat Charlie grijnzend naar hen te kijken.

Madelynn pakt bang en geschrokken Alexander's hand en voelt een zacht kneepje. Ze kijkt opzij en ziet Alexander met op elkaar geknepen kaken staan.

'Wat wil je van ons?' zegt hij hard. Hij trekt Madelynn achter zich en gaat beschermend voor haar staan. 'Laat ons met rust!'

'Zeg maar dag dag', grijnst Charlie en het volgende moment ontstaat er een rookwolk, net zoals bij Caroline. Maar dit keer is het Alexander die verdwenen is.

Charlie staat er nog steeds, terwijl Madelynn geschrokken naar de rookwolk kijkt. 'Wat heb je met hem gedaan?!' Madelynn zakt op de grond en kijkt Charlie bang aan. 'Waar is hij?!'

'Hij is bij Caroline', lacht Charlie. Madelynn staat langzaam op en loopt richting Charlie.

'Hoe kunnen we ze terug krijgen? Alsjeblieft, het spijt ons!' Ze kijkt Charlie smekend aan, die bedenkelijk voor zich uitstaart.

'Jullie moeten een offer geven. Pas als jullie dat gedaan hebben, zal ik overwegen om ze terug te laten komen.'

'Wacht! Wat voor offer?!' roept Madelynn als Charlie aanstalten maakt om te vertrekken.

'Een ding waar jullie niet zonder mee kunnen leven.'

En na die woorden, komt er weer een rookwolk en is Charlie verdwenen. Radeloos staat Madelynn nog in haar voortuin, met de motor van Alexander naast haar.

War With GhostsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu