[At Office]
"Annyeong appa .." sapa Ahrin yg baru memasuki pejabat appanya .
"Nae annyeong .. kamu pergi mana tadi ? Wae lmbt ?" tanya appanya dgn muka yg serius .
"Erghh .. tadi .. tadi Rin hmm kalau aku bagitau appa apa yg trjd dkt aku td mesti dia slhkn aku .. ani ! Aku xboleh bagitau dia .." Ahrin trgagap² utk menjwb soalan appanya .
"Kamu apa ?!" bentak appanya yg membuatkan Ahrin trlompat sedikit kerana trkejut .
"Tadi Ahrin sesat tp nasib Jin tlg tunjukkan pejabat appa nie .. sbb Ahrin belum biasa dgn persekitaran skolah nie .." jelas Ahrin panjang lebar .
"Owh okay .. kamu pergi jumpa Encik Kim JinYoung dia guru klas kamu .. nanti appa bagitau dkt Encik Kim suruh slh seorg dr pelajar klas tu tunjukkan sekitar skolah nie dkt kamu .. arraseo ?" kata appanya dan terus duduk kembali dikerusinya .
"Nae arraseo appa .. gomawo .." Ahrin terus bow kpd appanya dan keluar dari pejabat itu .
"Hmm mana pulak Encik Kim nie .. huh !" keluh Ahrin perlahan .
"Jogeyeo hmm awk perlukan bantuan ke ?" sapa seorg namja yg brsuara garau kpd Ahrin .
"Huh ? Nae .. saya tgh cari Encik Kim .. awk tau x mana tmpt duduk dia ?" balas Ahrin yg hanya trsenyum lebar .
"Ikut saya .. lgpn ckg Kim tu guru klas saya juga .. perkenalkan saya Kim Taehyung tp awk boleh panggil saya V n i guess awk nie mesti Ahrin kn anak pengetua Park .. sbb xmungkin yeoja skolah dkt sini .. hehe .." kata V yg telah ketawa kecil .
"Hehe .. perli aku nampak kalaulh aku xingat yg nie skolah appa aku dh lama kau mkn kaki !" Ahrin ketawa kecil dan menyumpah didlm hatinya ^^
"Ckg Kim nie Ahrin pelajar baru a.k.a anak pengetua Park tu .." kata V menyapa Encik kim yg sibuk menyusun bukunya .
"Owh ya kamu Park Ahrin kan .. Taehyung kamu boleh balik ke kelas n tlg bawakan buku saya nie sekali .." arah ckg kim kpd V yg msih trpinga² .
"Nae arraseo saem .." V terus pergi dr tmpt ckg kim dgn membawa buku .
"Ahrin ? Dh jom kita msuk ke klas .." kata ckg kim yg menggalas begnya .
"Nae saem" Ahrin hanya mengikuti Ckg Kim drpd blkng sambil menggalas beg skolahnya yg brwarna merah .
Skip~
[At 5 Cherish Classrom]
"Yah V kau pergi mana tadi hah ? Tau x kitaorg carik kau sampai dkt kantin td tp langsung xjumpa .. kau kena sorok dgn kwn alien kau tu ke ? Hahaha .." usik Jimin yg ketawa trkekek² .
"Aku jumpa ulzzang tadi ! Jinjja yeppeo ! Omo aku rasa aku dh fall in love lh .." kata V dan memegang dadanya .
"Nugu ? Anak pengetua park tu dh pindah kesini ke ??" tanya Suga dgn muka yg brminat dan terus menarik tgn V .
"Ahrin ke ?!" jerit Jin dan Jimin serentak .
"Nama dia Ahrin ke .. yeppeo sngt ke dia sampai korang usha² dia sngt mcm tu ?" tanya rapmon dgn muka yg blurr .
"Setakat yeoja mcm tu dkt tepi jln pun boleh jumpalh .. muka xlh yeppeo tp korang puji dia tinggi melambung mcm dia tu idol pulak .. nonsense .." kata Jungkook dgn muka yg menyampah .
"Yah kookie xbaiklah kau ckp mcm tu .. td aku trserempak dgn dia n aku setuju mmg dia yeppeo mcm idol .. dan sepatutnya aku yg mrh dkt kau sbb kau dh buat dia menangis masa first day dia skolah dkt sini .." bentak Jin yg telah menghentakkan bukunya diatas meja dan menyebabkan kesemua pelajar didlm klas itu memandang mereka berdua .
"Mmg aku yg buat dia menangis sbb bagi aku yeoja tu semuanya sama ! Yg diaorg tau just nak flirting dgn namja lpas tu tinggalkan couple dia sbb dia dh jumpa namja yg lebih kaya !" jerit Jungkook dan terus brdiri dari kerusinya .
"Jungkook kau xboleh samakan semua yeoja tu dgn Heeinlah !" sampuk Jimin yg dr td hanya menahan kemarahannya .
Ckg Kim melangkah msuk kedlm klas brsama dgn Ahrin .. semua pelajar didlm klas itu terus duduk ditmpt masing² dan mata mereka trlekat pada Ahrin yg hanya trsenyum disblh ckg Kim ..
"Kelas ! Selamat Pagi .." ucap ckg Kim .
"Selamat Pagi Ckg Kim !" kata Jinhwan selaku ketua kelas .
"Duduk semua .." arah ckg Kim . "Haru nie saya nak perkenalkan rakan baru kamu dan saya yakin mesti kamu semua dh sedia maklum siapa dia .. Ahrin perkenalkan diri kamu .." arah Ckg Kim kpd Ahrin yg hanya trdiam ditepinya .
"Annyeonghaseyo Park Ahrin imnida .. nice to meet you .." sapa Ahrin dan terus bow .
"Omo kyeopta !" jerit Wooshin riang .
"Ahrin tackle or single ?" jerit Jimin yg duduk diblkng klas dgn V .
"Ani .. saya single .." balas Himye perlahan .
"Encik Park jebal stop your flirting .. hmm Ahrin awk boleh duduk disebelah Jungkook .." kata ckg yg menunjuk kearah tmpt duduk Jungkook .
"What the ?! Xkanlh dia nak suroh aku duduk sblh pyscho tu ?! Aish andwae !! omma tlg Rin !! Nae saem.." kataku dan terus duduk dislh Jungkook tp aku xhabis² membebel didlm hatiku .
"Aish knplah aku kena duduk dgn yeoja nie ! rimaslah !" omel Jungkook dan mengusutkan rmbtnya .
"Hmm Ahrin imnida .." sapaku dan menghulurkan tgn kpd Jungkook .
"Tepilah ..jgn sentuh aku ! Aku gelilah kalau yeoja tu gatal² nak sentuh aku ! Saem saya nak pergi tandas sekejap .." Jungkook mengangkat tgnnya dan terus keluar drpd drpd klas .
"Nae kamu boleh pergi .." kata ckg Kim dan terus menyambumg sesi pengajarannya .
"Hikk .. wae dia benci sngt dkt aku sampai dia kata aku gatal nak sentuh dia ?! Kejamnya !" Ahrin mengenggam tgnnya dan tnp disedari airmatanya menitis . Tiba² kerusi Ahrin terasa ditendang drpd blkng dan Ahrin menoleh .
"Ahrin sbrlah ye ? Jungkook mmg mcm tu .." kata Jimin memujuk Ahrin .
"Ani gwaenchanha .." kata Ahrin sambil mengesat airmatanya .
"Ahrin .. saya tau awk kuat .. jebal jgn menangis sbb saya lemah kalau tgk awk menangis .. kalau boleh saya nak lap airmata awk tu .." bisik Jimin didlm hati .
Here the update .. enjoy it readers .. syg korang ❤ 😘 vote kalau korang sudi ..
YOU ARE READING
[COMPLETED] I'm The Only Girl In This School ?![BTS Malay Fanfic]
Fanfiction@2016 "I love you maybe that's why it's complicated"