-ITOGITS 26-

6.3K 459 28
                                    

"Mian .. aku xboleh terima kau .. mungkin kita just sesuai jd chingu je .. boleh kan ?" kata Ahrin dgn muka yg brslh dan menghulurkan tgn kpd Jungkook .

Jungkook memandang Ahrin dgn pandangan yg kosong . "Chingu ? Ani ! Aku xnak jd chingu dgn kau ! Aku akn pastikan yg kau akn menyesal sbb tolak aku Park Ahrin .." Jungkook terus membaling bunga ros itu kearah Ahrin dan brlari drpd situ .

"Jungkook .. mi .. mian aku .. bukannya xnak terima kau tp hati aku still sakit bila tringat peristiwa aritu .. biarlh kau bencikan aku tp apa yg aku tau aku msih sygkan kau Jeon Jungkook .." kata Ahrin dgn perlahan dan airmatanya prlahan mengalir bila dia mengutip bunga yg bertaburan ditanah itu .

Skip~

Next Morning

School Time

"Annyeong omma .. annyeong irene unnie pergi dulu .." kata Yoorin yg mencium pipi omma dan saeng kesayangannya itu .

"Nae annyeong unnie !" bls Irene dan dia terus brlari kedlm utk menonton kartun kegemarannya kembali .

"Yoorin,Ahrin take care bila dkt skolah tu ingat yg kamu berdua nie yeoja jgn lupa diri pula .. awk pun sama .." kata Puan Park kpd kedua anak kembarnya itu dan suami kesayangannya .

"Saya pula yg kena .. dhlh dh lmbt nie kaja .. annyeong yeobo .." kata Encik Park yg mengucup dahi isterinya yg membuatkan Yoorin dan Ahrin terus brlari msuk kedlm kereta kerana geli melihat adegan itu .

Yoorin hairan melihat penampilan Ahrin hari ini kerana dia melepaskan rmbutnya  kerana selalunya Ahrin mmg pantang kalau xmengikat rmbtnya itu .. Ahrin yg perasan Yoorin memandangnya dari tadi terus mengerutkan dahinya ..

"Wae Yoo tgk Rin mcm tu ?" tanya Ahrin dgn dahi yg brkerut .

Yoorin menggosok² dagunya . "Hmm Yoo pelik bila tgk Rin xikat rmbt hari ni .. selalu xmcm nie ke Rin dh ada namjachingu ?! Yah knp xbagitau dgn  Yoo ?? Jin ke J-Hope ?? Ke Jungkook ??" Yoorin menyerang Ahrin dgn soalan yg brtalu² .

Mata Ahrin trbeliak bila mndngr kata² Ahrin itu . "Yah ! Apa yg Yoo merepek nie ?! Rin mana ada namchin ! Sedap mulut Yoo je kan ?!" bentak Ahrin sehingga mukanya merah dan brpeluh .

"Dh Ahrin diam je dr tadi sbb tulh Yoo syak Rin ubah penampilan sbb nak cari namchin baru .. hehe mian Rin .." Yoorin mengusap² tgn Ahrin tanda dia meminta maaf .

"Ish !" desis Ahrin dan dia terus menepis tgn Yoorin .

"Sekali lg appa dngr kamu brdua brgaduh appa turunkan kamu dkt sini biar kamu brdua jln kaki ke skolah .. nak ?!" ugut Encik Park yg membuatkan Yoorin dan Ahrin terus diam .

"Mianhae appa .." kata Yoorin dan Ahrin serentak .

"Ha aman ckit bila xda suara kamu brdua brgaduh .." kata Encik Park dan dia terus meneeuskan peejalanan ke Hankuk High School .

At Hankuk High School

"Jagi ! Good Morning !" kata Jimin yg terus merangkul bahu Yoorin .

Yoorin menepis tgn Jimin dan dia menjeling Jimin dgn tajam . "Xnampak ke Rin ada dkt sini ish namja nie pun !" mrh Yoorin .

"Xpelh Yoo .. hmm Rin pergi dulu .. annyeong .." kata Ahrin yg terus msuk kedlm skolah .

[COMPLETED] I'm The Only Girl In This School ?![BTS Malay Fanfic]Where stories live. Discover now