"Rin !" jerit Encik Park bila Ahrin menghempas pintu kereta dgn kasar bila mereka sampai dirumah .
Yoorin yg melihat appanya begitu mrh terus menghampiri . "Appa .. biar Yoo yg cuba ckp dgn Rin nae ?" kata Yoorin yg terus brdiri didepan Encik Park .
"Hurghh nae ! Saeng kamu tu xhabis² nak buat hal ! Peninglah appa !" keluh Encik Park yg memicit² kepalanya . "Jungkook kaja masuk nanti ahjumma kamu tunjukkan bilik tetamu ye ?" kata Encik Park yg melihat kearah Jungkook yg hnya membatu diblkng .
"Erghh .. nae ahjusshi .." bls Jungkook dan mereka semua msuk kedlm rumah .
Skip~
At Night
"Yoo,Rin appa dgn omma nak keluar sekejap .. tlg jaga rumah ye ? Irene dh tdoe .. hmm mana Jungkook xnampak pun dr tadi .." tanya Puan Park yg trcari² kelibat Jungkook .
"Dh berambuslh tu .." kata Ahrin dgn kasar dan xsemena² telinganya ditarik oleh Encik Park .
"Appa ! Appo ! Lpaslh !" rayu Ahrin yg menampar² tgn Encik Park .
"Brp kali dh appa kata jgn panggil org mcm tu ! Appa xpenah ajar Rin jd biadap mcm nie tau !" mrh Encik Park dan dia terus melepaskan cuping telinga Ahrin .
"Rin xsukalh dgn dia tu appa ! Huh !" bentak Ahrin dan dia terus naik kebiliknya .
Jungkook yg baru keluar dari biliknya brtembung dgn Ahrin ditangga dan Ahrin menghadiahkannya jelingan tajam yg menyebabkan Jungkook menelan air liurnya ..
"Jungkook kamu tlg jaga mereka brtiga nie ye sbb ahjusshi dgn ahjumma nak keluar skjap .. eo ?" kata Encik Park yg menepuk bahu Jungkook .
"Okaylh kami pergi dulu .. annyeong .." Puan Park melambai² kearah Yoorin dan Jungkook .
"Annyeong omma,appa .." kata Yoorin yg membls lambaian Omma dan appanya .
"Hmm Yoorin wae dgn Ahrin tu ? Tetiba je jeling aku .. huh mcm nak telan aku hidup² pun ada .." kata Jungkook yg menggosok² lengannya .
"Biasalh dia tu .. kalau mood dia xokay mmg mcm tulh perangai dia .. kau nak tlg aku buat kek coklat x ? perut aku dh menyanyi nie .." Yoorin memegang perutnya .
"Tp aku manalh reti nak buat benda mcm tu Yoorin oi .." kata Jungkook yg membuat muka blurr .
"Kau tolonglh aku bancuh tepung ke apa .. nanti aku panggil Rin utk tlg kau .. dh² jom .." Yoorin mengajak Jungkook msuk kedlm dpur .
Ahrin yg menghidu bau yg sedap drpd biliknya terus pergi kedapur .. Dia menghentikan langkahnya bila melihat Jungkook juga berada disitu .. Ahrin memusingkan badannya dan ingin pergi drpd situ tp Yoorin sempat menarik tgnnya ..
"Rin ! Tlg Yoo kemaskan dpur nie .. Yoo nak mandi skjp .. arraseo ? Gomawo !" kata Yoorin dan dia terus brlari naik kebilik .
Ahrin merengus kasar bila melihat Jungkook yg xlpas memandangnya dari tadi . "Yah ! Kau nak apa ?! Dr tadi tgk aku ! Xpenah tgk org ke sebelom nie ?!" jerit Ahrin yg menyebabkan Jungkook trsentak .
Jungkook xmengendahkan kata² Ahrin dan dia terus memegang tepung yg berada ditgn Ahrin . "Biar aku tlg kau simpan benda nie .. kabinet tu tinggi nanti kau xsampai pulak .." Jungkook cuba utk menarik tepung itu drpd tgn Ahrin .
"Mwo ??!! kau nak kata yg aku nie pendeklh ?! Excuse me aku nie tinghi dari Jimin dan Yoorin okay so kau xpyah nak sedap mulut kata aku nie pendek kalau xnak mulut kau tu lebam !" kata Ahrin yg menunjukkan penumbuknya didpan muka Jungkook .
Mereka brdua meneruskan sesi perebutan tepung itu dan akhirnya plastik tepung itu trkoyak maka brtaburanlh isi tepung yg putih itu keseluruh dapur .. Ahrin dan Jungkook telahpun diliputi dgn tepung sehingga xmenampakkan mata mereka ..
Ahrin menggosok² matanya yg dilitupi tepung . "Kau tgk apa yg kau buat nie ! Erghh !!" Ahrin menghentakkan tgnnya dilantai .
"Hahaha kyeopta .." Jungkook ketawa brdekah² bila melihat muka Ahrin yg putih melepak itu .
Ahrin mula trsenyum bila melihat Jungkook ketawa begitu kerana baginya kebahagiaan Jungkook adalh segalanya . "Jungkook aku gembira bila tgk kau dpt ketawa mcm nie .. mian kalau aku paksa kau utk brsama dgn yeoja yg kau sendiri xcintai .. tp aku tkut kalau suatu hari nanti aku xpt brsama dgn kau lg .. jeongmal mianhae .." airmata Ahrin terus menitis dan dia brtindak memeluk Jungkook dgn erat .
Jungkook mulanya trkejut bila Ahrin memeluknya . "Erkk wae kau nie Ahrin ??" tanya Jungkook yg msih blurr .
"Jungkook jeongmal mianhae .. aku tau aku byk buat slh dkt kau selama nie .. hikk aku xpatut buat kau mcm tu .. hikk Jeon Jungkook saranghae !" kata Ahrin dgn tangisan dan dia mengeratkan pelukkannya .
Bibir Jungkook mula mengukirkan senyuman . "Gwaenchanha .. aku pin nak minta maaf sbb dulu aku lyn kau dgn teruk tp xsangka pulak yg aku akm jatih cinta dkt kau .. nado saranghae Park Ahrin .. walaupun kau bkan yg pertama tp aku hrp kau jd yg terakhir dlm hidup aku .." kata Jungkook yg mengucup dahi Ahrin .
Yoorin yg melihat kejadian itu terus trsenyum dgn lebar . "Diaorg ni ingatkan aku bila prtama kali aku jumpa dgn Jimin hehe .." kata Yoorin yg trsengih seorg diri .
Update 😘 enjoy it my lovely readers n sorry kalau chap nie xbest 😅 btw xlama lg ff nie ending n lpaz tu unnie nak buat ff baru dan ff unnie yg trtunggak 😂 vote n comment juseyo 💕
YOU ARE READING
[COMPLETED] I'm The Only Girl In This School ?![BTS Malay Fanfic]
Fanfic@2016 "I love you maybe that's why it's complicated"