-ITOGITS 18-

6.6K 441 10
                                    

Ahrin dan Jungkook brjln brpegangan tgn semasa turun drpd rooftop .. dlm prjalanan ke klas mereka brdua trserempak dgn BTS dan Yoorin dan Ahrin terus melepaskan tgnnya drpd pegangan Jungkook ..

"Aigoo ada apa² ke nie ? Hehe .." usik V yg trsengih² .

"Lovebirds .." kata J-Hope yg memeluk bahu Ahrin dan Jungkook .

"Yah kaja .. kita dh lewat nie .. nak kena denda dgn Saem Tiffany ke ? Korang tau kan yg saem tu garang mcm singa ??" sampuk Jin dgn mukanya yg pucat spt org xckup udara .

"Chukae Jungkook ^^" rapmon menyalami Jungkook dgn kuat .

"Kaja jagi .." Jungkook terus menarik tgn Ahrin menuju ke klas .

"Jom jagi .. hehe .. appo !" Jimin trsengih² sambil memegang tgn Yoorin tp dia terus mengerang kesakitan bila Yoorin menampar tgnnya .

"Tulh siapa suruh byuntae sngt ! Setiap hari nak pgg tgn org .. hish !" desis Yoorin dan dia terus brlari kearah klas mereka .

"Haha pdan muka kau Jimin tulh siapa suruh byuntae sngt kan dh kena cepuk !" Suga ketawa trbahak² bila melihat muka Jimin yg hmpir nak menangis itu .

Skip~

[At Classroom]

Heein yg dari tadi geram melihat Jungkook yg asyik merenung muka Ahrin mula mendengus dgn kuat sehingga semua pelajar didlm klas itu melihatnya dgn hairan .. Dia hanya mengendahkan semua pandangan itu ..

Jungkook menyampah melihat Heein yg sengaja mengambil perhatian org itu . "Sirheo !" bisik Jungkook prlahan tp cukup kuat utk didengari oleh Ahrin .

"Apa oppa kata tadi ?" tanya Ahrin dgn mata yg trkebil² tp Jungkook hanya trsenyum dan menggelengkan kepalanya dgn pantas .

"Xda apelh jagi .. oppa xda ckp apa²pun jagi slh dngr tu .." kata Jungkook sambil mengusap² kepala Ahrin .

"Uit sweetnyer new couple kita nie kan V ?" kata Jimin yg melihat gelagat Jungkook dan Ahrin itu .

"A'ah .. jelesnya hmm nanti kau teman aku carik yeochin eh ?" V menarik² lengan bju Jimin .

Jimin yg baru saja hendak membalas kata² V menelan air liurnya bila dia melihat Yoorin yg spt hendak menelannya . "Kau ajaklh Jin ke , Suga ke , Namjoon ke .. aku dh ada yeochin hot pulak tu kan jagi kan ?" kata Jimin yg trsenyum lebar memandang Yoorin kerana tkut Yoorin akn merajuk dgnnya .

"Huh !" dengus Yoorin dan dia terus memalingkan mukanya kedpan .

"Masaklh kau Jimin .. dia dh merajuk tu haha .." kata J-Hope yg telahpun ketawa brsama Jin .

Perbualan mereka terus trhenti bila saem Tiffany masuk kedlm klas .. Saem Tiffany memberitahu ttg prkhemahan yg akn diadakan diskolah itu dan BTS brsorak keriangan kerana mereka telah biasa menyertai aktiviti seperti itu tp bagi Yoorin dan Ahrin ia spt satu penyeksaan ..

"Kalau ada sesiapa yg brminat utk menyertai prkhemahan itu kamu boleh bagi nama kpd saem Lee Minsyuk .." kata Saem Tiffany .

"Mansae ! Camping ! Camping !" BTS brsorak keriangan sehingga melompat² spt budak tadika .

Yoorin membuat muka we-are-death kpd Ahrin .. mereka brdua sama² menelan air liurnya dan cuba utk mengelak drpd trlibat dlm prkhemahan itu .. "Rin kaja kita keluar .." bisik Yoorin kpd Ahrin tp langkah mereka brdua trhenti bila mendngr org brdehem .

"Nak pergi mana tu ?" tanya BTS serentak dan mereka semua brpeluk tubuh .

Yoorin dan Ahrin trsengih² memandang BTS . "hehe ani kitaorg just nak pergi toilet je .." kata Yoorin .

"Lari !" Ahrin terus brlari dgn laju dan meninggalkan Yoorin kerana xmahu disoal oleh BTS .

"XGUNA PUNYA DONGSAENG ! DIA TINGGAL AKU MCM TU JE ?! JINJJA ?! AISH !" dengus Yoorin didlm hatinya .

"Wae dgn korang ?" tanya Rapmon .

"Molla .." jwb Yoorin pendek .

Update for today 😊 enjoy it readers .. soe kalau chap nie hambar n xbest 😅 xsbr nak tunggu bts comeback 😘

[COMPLETED] I'm The Only Girl In This School ?![BTS Malay Fanfic]Where stories live. Discover now