-ITOGITS 19-

6.3K 422 31
                                    

"Korang jomlh join camping tu .. jebal .." rayu Jimin kpd Ahrin dan Yoorin .

"Aniyo !" jwb Yoorin dan Ahrin serentak dan mereka terus memusingkan bdan kedepan .

"Yah korang sini jap .." Jungkook melambaikan tgnnya kpd BTS dan mereka semua membentuk satu bulatan . "Aku ada idea apa kata kita senyap² daftarkan nama diaorg ?" cadang Jungkook dgn smirk dimukanya .

"Mcm menempah maut je .. nanti kalau Yoorin merajuk lg dgn aku mcm mana ?? Aku xsangguplh waa !" jerit Jimin dan J-Hope cepat² menutup mulutnya .

"Shh ! Kau nie kan pabo betullah ! Kau nak semua org dngr plan kita ke ?!" mrh rapmon dan dia terus meluku kepala Jimin .

"Kalau mcm tu biar aku dgn suga pergi jumpa saem minsyuk skrng arraseo ? Kaja suga .." kata Jin yg terus menarik Suga keluar kelas .

BTS semua mengangguk tanda faham . "Ppalli .." kata BTS dgn senyap kerana mereka xmahu diketahui oleh Yoorin dan Ahrin .

[During Math Class]

"Cik Park ireona !" jerit saem Jong Suk kpd Ahrin yg telahpun trtidur diatas mejanya .

"Nae ?" tanya Ahrin yg masih mamai .

"Kamu boleh tanya saya balik ?? Sekali lg saya nampak kamu tdoe semasa klas saya xtragak² utk suruh kami brdiri diluar klas .. arraseo ?!" kata saem Jong Suk dgn tegas .

Ahrin bow brkali² dan mukanya merah kerana malu . "Aish wae oppa xkejutkan jagi ?!" Ahrin memarahi Jungkook yg telahpun trsengih² melihatnya .

"Mian tp dr tdi oppa kejutkan jagi tp jagi langsung xbrgerak mcm tdoe mati dh oppa tgk hehe .." usik Jungkook dan Heein yg brada disebelah mereka tiba² brdehem utk menarik perhatian saem Jong Suk .

"Saem hukk ! Hukk ! Kepala saya peninglh .. appo ~" rengek Heein yg mengurut² kepalanya .

"Gwaenchanha ? Hmm kalau mcm tu Jinhwan kamu tlg bawa Heein ke klinik skolah eo ?" arah saem Jong suk tp Heein terus brsuara dan meminta agar Jungkook yg menemaninya .

"Hmm saem kalau Jungkook yg temankan saya boleh x sbb saya tgk Jinhwan tgh busy .. kan Jinhwan ?" Jinhwan yg baru hendak menjwb terus merendahkan pandangannya drpd Heein kerana Heein mula memandangnya dgn pandangan just-shut-your-mouth .

"Err .. a'ah saem .. saya belum siap salin nota dkt dpn tu lagi .. mi .. mian saem .." kata Jinhwan trgagap² tanpa memandang saem Jong Suk .

"Okay kalau mcm tu Jungkook kamu tlg temankan Heein pergi ke klinik skolah arraseo ? Saya tkut kalau dia pergi sendiri nanti xpsal² pengsan dkt mana pulak .." kata saem Jong Suk dan Jungkook hanya mengikuti arahannya dgn muka yg menyampah .

"Ppalli !" bentak Jungkook dan dia terus brjln tanpa Heein dgn tgnnya diletakkan didlm kocek seluarnya .

"Nae .. gidaryeo Jungkook-sshi .." Heein memanggil Jungkook dgn nada yg menggada . Ahrin yg melihat adegan itu terus menggepal tgnnya menjd penumbuk .

"Rin-ah sbr ye .." kata Yoorin bila dia melihat pipi Ahrin mula merah kerana menahan geramnya .

[At School Clinic]

Heein hanya memandang wajah Jungkook yg berada disebelahnya .. Jungkook ingin beredar dari situ tapi Heein terus menarik tgnnya dan menariknya sehingga bibir mereka brsentuhan .. Ahrin yg ingin msuk kedlm terus brdiri kaku bila dia melihat keadaan Jungkook dan Heein itu ..

"Hikk wuu ! Oppa ?? Sampai hati oppa buat Rin mcm nie ! Sirheo !!" Ahrin terus brlari keluar dr situ tnpa diketahui oleh Jungkook dan Heein .

Jungkook yg trkejut dgn tindakan Heein itu terus menolak Heein dgn kuat . "Yah Heein apa kau buat nie hah ?!" Jungkook mengelap bibirnya dgn kasar .

"Dulu oppa okay je bila Heein buat mcm tu .. hehe Heein rindulh nak kiss oppa .." kata Heein dgn nada yg menggoda .

Peluh Jungkook mula menitis bila Heein menggusap² tgnnya . "Oi Heein aku skrng dh ada Ahrin so jebal stay away from me ! And one more thing kau mmg xpernah berubah kan ? Huh dasae playgirl !" kata Jungkook dgn sinis .

"Yah Jeon Jungkook ! Huh kau pkir aku akn putus asa mcm tu je utk dptkan kau ?? Mmg xlh .. just wait n see Jungkook aku akn dptkan kau balik .." Heein trsenyum senget bila melihat Jungkook menghempas pintu dgn kuat .


Update for today 😘 enjoy it readers .. btw unnie ada buat ff baru jgn lupa baca ye ? Insyaallah esok unnie publish .. tajuk dia "Falling In Love With Namja ??" Cast dia Song Huieun/Song Hijae & BTS .. unnie dpt ilham utk buat ff nie pun lpas tgk drama sunkungkwan scandal (?) yg ada Song Joong Ki tu 😍😍 hehe do check it at my work tommorrow kalau minat nak baca ff tu 💕 soe kalau chap nie hambar n xbest

[COMPLETED] I'm The Only Girl In This School ?![BTS Malay Fanfic]Where stories live. Discover now