Ahrin merenung Jungkook dgn tajam . "For what kau nak bela aku hah ?? Knp kau xbiarkan je dia tmpr aku tadi ??! Wae Jungkook ??!!" bentak Ahrin dan airmatanya terus menitis dipipinya .
"Jagi .. mianhae .. oppa xnak dia sakiti jagi .. jebal ullijima .." Jungkook cuba utk mengesat airmata Ahrin tp tgnnya terus tepis kasar oleh Ahrin .
"Kau xnak Heein sakiti aku tp kau xsedar ke apa yg kau buat dgn dia tadi mmg dh hancurkan hidup aku hah ??! such a good game Jeon Jungkook .. Namja just the same .. JERK !!" Ahrin menepuk tgnnya dgn kuat dan mengetap giginya .
Jungkook hanya trdiam mendngr kata² Ahrin itu tp akhirnya dia mula brsuara . "You're wrong .. oppa xpenah buat mcm yg jagi pkirkan tu .. Heein yg tarik oppa sampai oppa trkiss dia .. jebal jgn buat oppa mcm nie .." rayu Jungkook yg memandang Ahrin dgn mata yg brkaca² .
"I just believe what i say n We're DONE !!" Ahrin melafazkan prkataan itu yg membuatkan Jungkook hmpir rebah .
"Ahrin kajima ! Hikk oppa sygkan jagi .. hikk Park Ahrin Saranghae !!!" Jungkook terus rebah dan menjerit memanggil nama Ahrin tp semuanya sia² . BTS dan Yoorin terus menghampiri Jungkook utk menenangkannya .
Skip~
1 Month Later
Camping At Busan
Semua murid brpusu² masuk kedlm bas setelah saem Kim mengarahkan mereka utk msuk kedlm bas .. Ahrin yg baru ingin msuk kedlm bas terus brundur keblkng bila melihat Jungkook dan Heein brpelukkan msuk kedlm bas .. Setelah mereka putus Heein mula masuk jarum dan Jungkook terus menerimanya .. mustahillah Ahrin xcemburu bila melihat Heein dan Jungkook brmesra tp dia hanya mampu diam ..
"Oppa jagi nak duduk dkt tepi tingkap arraseo ?" kata Heein yg melingkar dilengan Jungkook .
"Nae jagi .. aiggo yeppeoda .." Jungkook menyelit rmbt Heein keblkng telinganya .
Ahrin memerhati aksi Heein dan Jungkook itu dgn geram .. Jungkook sempat menjeling kearah Ahrin yg mengenggam gitarnya dgn erat ..
Ahrin mengambil tmpt duduk disblh Jin . "Nan pigeonhae .." keluh Ahrin yg mengelap peluh didahinya .
"Rin cuba petik gitar tu nanti kitaorg nyanyi .. guys Miss Right .." arah Rapmon yg telah mengatur tekaknya .
Miss Right Playing~
You’re my Miss Right, Miss Right
neol nochindamyeon miss, right?
Miss Right? (All Right)
You’re my Miss Right, Miss Right
Girl you want my kiss, right?
Miss Right (All Right)neoui sexy mind and your sexy body
noe jureum hanakkaji seksihage taeeonan yeoja
geurae cheong banbajiwa huin tie keonbeoseu hai hana
That makes me wanna party on your body
challangineun gin meori kkeut
singgeureoun golbani jijeogwineun
han pyeonui sup gateun neo,
dosi sogeseo banjjagyeo
geu bihyeonsiljeogin momeuro
nae hyeonsireul anajwo
And i want you to be
really really real for me
ttaeron naui eomeoni,
ttaettaeron naui eneoji
o nan soljikhae
geoteurodo neomu naiseuhaeseo
ginjangeul nochil su eomneun naui enemy
bakke manheun jeongsanghyeongdeulgwaneun dallaseo
neo gateun yeojareul isanghyeongira hana bwa
geurae neol saenggakhamyeon maeumi jakku siryeowa
nae gyeoulbada, neol geotgo sipda
YOU ARE READING
[COMPLETED] I'm The Only Girl In This School ?![BTS Malay Fanfic]
Fanfiction@2016 "I love you maybe that's why it's complicated"