-ITOGITS 27-

6.3K 433 23
                                    

Skip~

Next Day

"Finally hari yg aku tunggu² dh tiba ! Akhirnya aku bebas drpd yeoja gila tu !" kata Jungkook yg menghayunkan tgnnya keudara .

"Oi ! Kau nie dh knp ?? Kena sampuk ke ?? Happy semacam aku tgk .." tegur V yg menepuk blkng Jungkook dgn kasar .

"Yah V ! sakit tau x ?! Hampir nak jatuh jantung aku nie kau buat !" Jungkook mengurut² dadanya .

"Hmm aku tau sbb apa si Jungkook nie tetiba happy sbb Heein dh nak balik Busan lg kan ? Kan harinie genap sebulan Heein jd pelajar prtukaran dkt skolah kita nie .. so mksdnya dia dh xkan muncul dkt skolah nie lg ! forever we are free~" kata Jimin yg menyanyi² didlm klas .

"Shhh ! Aku nak tdoelh .. korang nie bisinglh ! Aku nak tdoe pun xsenang ish !" bentak Suga yg msih mamai .

"Kau nie tdoe je keja xboring ke hah ??" tanya Rapmon yg geram melihat perangai Suga yg malas itu .

Tiba² kedengaran bunyi org brsorak dan semestinya itu menandakan bahawa Yoorin dan Ahrin telahpun sampai .. Jimin yg mendngr kekecohan itu terus menolak V yg berada disebelahnya dan brlari keluar klas utk mencari Yoorin ..

"Excuse me ladies .. boleh saya pimpin my princess ke klas ?" kata Jimin yg membongkokkan badannya ala² putera raja .

"Of course you can my prince .. kaja .." Yoorin terus memegang tgn Jimin yg membuatkan Ahrin menggigil kegelian .

"So nampaknya aku alone lg .. hmm nasib² .." keluh Ahrin yg terus mengikat cardigan brwarna hitamnya dipinggang .

Ahrin msuk kedlm klas dgn muka yg selamber dan dia terus mengambil tmpt duduknya .. BTS hanya memerhatikan gerak-geri Ahrin dan dia terus memandang BTS dgn jelingan maut yg membuatkan BTS terus membuat kerja masing² ..

"Wae ?!" jerit Ahrin .

"Ani .. aniyo .." kata Jin trgagap² .

"A'ahlh .. hmm kitaorg mana ada tgk kau .. perasan .." desis Suga yg terus menyembamkan mukanya kemejanya .

"Apa kau kata tadi ?! Cuba try ulang apa yg kau kata tadi Seoltang(gula dlm bhs korea) !!" Ahrin terus menghempaskan tgn kemejanya dan pergi kearah Suga tp BTS terus menghalangnya .

"Sbrlh Ahrin .." kata Rapmon yg telahpun panik .

"Betul tu .. kau nie aku tgk dh mcm queenka pulak .. aish .." keluh V dgn lemah .

"Rin sbr ye ? Dhlh tu .. Rin mcm xtau perangai si Suga nie .." Yoorin cuba utk memujuk Ahrin dan akhirnya Ahrin tenang .

"Ahrin .. aku rindu perangai kau dulu .. mungkin slh aku jugak sbb aku yg buat kau jd kasar mcm nie .. mianhae Ahrin-ah" bisik Jungkook didlm hatinya .

Skip~

End Of School

kringg ! Kringg !

Waktu prsekolahan telah tamat dan semua pelajar brpusu² utk balik trmasuk pelajar 5 Cherish .. Ahrin dan Yoorin terus brjln keluar drpd klas brsama BTS .. Kelihatan Pengetua Park telahpun brdiri didpn keretanya dan mereka semua terus bow kpd Pengetua Park ..

"Annyeonghaseyo Pengetua Park .." BTS terus bow kpd Encik Park .

"Nae annyeong .. hmm Jungkook kamu ikut kami balik sekali .." kata Encik Park kpd Jungkook .

"Wae appa tetiba ajak pyscho nie balik sama ?!" kata Ahrin yg menjeling Jungkook dgn tajam .

"Huh ? Waeyo Saem ?" tanya Jungkook yg msih blurr .

"Tadi omma dan appa kamu call ahjusshi diaorg kata yg kamu akn tinggal dkt rumah ahjusshi sbb diaorg ada hal yg penting dkt Jepun dan diaorg akn tinggal dkt sana selama seminggu .. beg kamu diaorg dh hantar dkt rumah ahjusshi tadi .." jelas Encik Park pnjg lebar .

"Mwo appa ?! Dia nie kena tinggal dgn kita selama seminggu ?! Yah michisseo !" bentak Ahrin sehingga appanya menjeling Ahrin .

"Rin behave yourself !" kata Encik Park yg membuatkan Ahrin trdiam . "Kaja kita balik .." ajak Encik Park dan mereka brtiga terus msuk kedlm perut kereta itu . BTS melambai² kearah kereta yg telah meluncur laju itu .

Sepanjang prjalanan Jungkook dan Ahrin hanya trdiam manakala Ahrin duduk didepan brsama appanya .. Jungkook duduk semakin dkt dgn Ahrin tp Ahrin xmenyedarinya kerana dia sdng asyik mendngr lgu di phonenya ..

"Kau pakai juga gelang yg aku bagi tu kan ? Gomawo jagi .." bisik Jungkook lembut ketelinga Ahrin .

Ahrin trsentak dan dia hmpir menjerit tp Jungkook sempat menutup mulutnya . "Yah !" jerit Ahrin prlahan dan dia terus menolak badan Jungkook .

"Shh kau nak appa kau dngr ke hah ?? Kalau kau tetiba menjerit nanti dia pkir aku buat benda yg xelok pulak dkt kau .." kata Jungkook prlahan .

"Pervert .." kata Ahrin dgn muka yg menyampah .

"Whatever .. tp yg aku tau kau still sygkan aku .. hehe tu pun dh cukup utk ubati hati aku nie .." kata Jungkook dgn sengihan dan matanya melihat kearah pergelangan tgn Ahrin .

"Gelang nie ?? Huh aku pakai bkan sbb aku still sygkan kau tp sbb aku kesian tgk kau merayu dkt aku aritu so please jgn perasan k ? Huh !" kata Ahrin yg terus menutup pergelangan tgnnya menggunakan cardigannya itu .

"Eleh .. xnak mengaku pulak ckp jelh yg kau still sygkan ex-namchin kau yg hensem n cute nie .." Jungkook membuat aegyo kearah Ahrin dan mukanya terus ditolak oleh Ahrin yg menyebabkan mukanya terus mencuka .





Here the update like what unnie promise 😊 gomawo kpd korang yg doakan unnie cepat sihat 😘 Korang dh tgk x mv BTS-Fire ?? Aigoo daebak giler sampai unnie menjerit n ulang brkali² mv tu 😍 lgu save me giler best xsbr tunggu mv dia keluar 😉btw enjoy it my lovely readers 💕













[COMPLETED] I'm The Only Girl In This School ?![BTS Malay Fanfic]Where stories live. Discover now