-ITOGITS 20-

6.4K 428 24
                                    

Semasa waktu rehat Ahrin hanya trmenung dan Yoorin yg menyedari perangai Ahrin itu terus menegah Ahrin yg menyebabkan Ahrin menjerit nama Jungkook .. BTS dan Yoorin ketawa melihat reaksi muka Ahrin yg msih trkejut itu ..

Ahrin memandang mereka spt mahu menelan mereka hidup² . "Hey ! Hajima ! Korang pkir lucu ke hah ?! Aish !" jerit Ahrin sehingga semua pelajar dikantin itu memandang mereka .

"Wae dgn kau Ahrin ? Tetiba je panas mcm nie ? Dtg blan eh ? Haha .." usik Jimin . Ahrin menghentak meja itu dgn kuat sehingga mereka semua trdiam .

"Rin sbrlh kitaorg gurau je kot .." Yoorin cuba utk menenangkan Ahrin tp dia terus pergi drpd situ bila melihat Jungkook menghampiri mereka . "Yah Rin kajima !" jerit Yoorin tp xdiendahkan oleh Ahrin .

"Korang ada nampak Ahrin x ? Dari tadi aku try cari dia tp xjumpa pun .." tanya Jungkook tp Yoorin terus menyampuk .

"Molla !" jwb Yoorin dgn kasar .

"Hmm act tadi dia ada dkt sini tp tiba² dia naik angin lpas tu pergi mcm tu je .. kau .." kata² J-Hope trhenti bila Yoorin terus menarik kolar baju Jungkook .

"Kau dh knp nie Yoorin ?!" Jungkook cuba utk melpaskan tgn Yoorin drpd menarik kolar bajunya tp xbrhasil .

"Kau boleh tanya aku wae ?! Baik kau ckp apa yg kau dh buat dkt saeng aku ! Ppali !" BTS yg panik melihat kejadian itu cuba utk meleraikan mereka .

"Jagiya hajima .." kata Jimin yg terus memeluk Yoorin spya dia brhenti .

"Ahrin mrh ? Hmm tp wae ??" kata Jungkook didlm hatinya . "Dr bila Ahrin badmood mcm tu ?" tanya Jungkook kpd BTS .

"Lpaz dia balik dr klinik skolah tadi .." jwb Yoorin dgn dingin .

"Mwo ?! Dia pergi klinik skolah tadi ?! Knp korang xbagitau awal² tadi !" bentak Jungkook dan dia terus brlari utk mencari Ahrin .

"Yg dia nak mrh² kita tu apasal ?" kata V yg geram kerana Jungkook tiba² memarahi mereka .

"Hmm tulh aku rasa mesti ada something brlaku antara diaorg nie .. kau xtry siasat ke Yoorin ??" cadang Suga yg sibuk meneguk air kotaknya itu .

"Aku nak je siasat tp kalau Rin tau mesti mengamuk punyalh .. korang pun tau mcm mana perangai dia tu dh mcm queenka aku tgk .. aish !" keluh Yoorin dan terus menepuk dahinya dgn kuat .

"Biasalh tu tp aku pun rasa xselesa bila perangai Ahrin tetiba berubah mcm tu .." sampuk Jin yg baru menghabiskan makanannya .

"Biarlh Jungkook dgn Ahrin selesaikan mslh diaorg sendiri kita just boleh msuk cmpur kalau mslh tu dh betul² serius arraseo ?" kata Rapmon dgn senyuman yg lebar .

"Nae !" balas mereka serentak .

Skip~

[At Rooftop]

Ahrin memandang kelangit dan peristiwa yg brlaku antara Jungkook dan Heein semasa diklinik skolah tadi msih brmain² didlm fikirannya .. sesekali airmatanya mengalir tanpa pengetahuannya .. Ahrin terus menarik rmbt palsu yg dipakainya selama ini dan rmbtnya yg panjang itu trserlah ..

"Rimas juga aku asyik pakai rmbt palsu nie .. i miss my long hair .." kata Ahrin yg mengusap² rmbtnya menggunakan jarinya .

Sdng leka Ahrin brmain² dgn rmbtnya tiba² dia trdengar bunyi pintu dibuka dgn prlahan dan suara org yg trmengah² .. Dia yg trkejut terus trkaku disitu dan matanya trbeliak bila melihat Jungkook yg terus menghampirinya dgn muka yg brpeluh² ..

"Yah Jungkook haji .." Ahrin terus kaku bila Jungkook mengucup bibirnya secara tiba² . Tp Ahrin terus menolak dada Jungkook dgn kasar .

Jungkook msih trpinga² melihat Ahrin dan tiba² airmata Ahrin menitis dan Jungkook terus mengangkat dagu Ahrin . "Jagi waeyo ? Oppa ada buat slh ke ?" tanya Jungkook dgn risau .

Ahrin memandang Jungkook dgn lama . "Are you really love me ?" tanya Ahrin yg menyebabkan Jungkook trkedu .

Jungkook tragak² utk menjwb soalan Ahrin itu dan dia mengeluh berat sebelum brsuara . "Hmm mungkin dulu oppa bawa jagi couple sbb oppa nak bls dendam dgn yeoja tp xsangka oppa pulak yg jatuh cinta dgn jagi .." blas Jungkook dgn senyuman dibibirnya .

"Tp wae .. awk .. hmm kiss dia tadi ?" tanya Ahrin dgn mata yg brkaca .

"Oppa .. oppa .. tadi .. tadi .." Jungkook trketar² utk menjwb soalah Ahrin itu .

Hati Ahrin remuk bila Jungkook xmampu utk menjwb . "I Hate You Jeon Jungkook !" kata Ahrin dan dia terus brlari dari situ meninggalkan Jungkook seorg diri disitu .

"Jagi Chakkaman ! Oppa hikk .. mianhae jagi hikk .." Jungkook menitiskan airmatanya dgn tgnnya yg digenggam . Dia xdpt mengejar kerana kakinya berasa lemah dan dia terus trduduk disitu .


Herw the update 💕 jebal baca ff unnie yg baru "Falling In Love With Namja ?!" Cast dia Song Huieun/Song Hijae , Jeon Jungkook & BTS .. 💕 do check it at my work 😉 syg my lovely readers 😘😘

[COMPLETED] I'm The Only Girl In This School ?![BTS Malay Fanfic]Where stories live. Discover now