-ITOGITS 24-

6.3K 438 37
                                    

Next Morning

"Okay hari nie kita akn mendaki bukit dan saya nak kamu semua utamakan keselamatan arrasseo ?" kata Saem Kim kpd mereka semua .

"Nae saem !" jwb BTS serentak .

Sdng mereka mendaki Ahrin hmpir trgelincir kerana tanah yg licin tp J-Hope sempat menyambut Ahrin .. Jungkook trsenyum sinis bila melihat situasi itu ..

"Arghhh !!" suara jeritan Ahrin kedengaran disetiap sudut hutan itu .

J-Hope yg berada diblkng Ahrin terus menyambutnya dan muka mereka hanya beberapa cm jaraknya . "Ah .. Ahrin-ah .. gwaenchanha ?" tanya J-Hope trketar² kerana jantungnya brdegup dgn laju .

"Nae gwaenchanha .." bls Ahrin yg terus bgn dari pelukkan J-Hope kerana mukanya merona merah .

"Rin !! Gwaenchanha ??" tanya Yoorin dgn risau .

Jungkook pergi ketepi Ahrin dan brbisik ketelinganya . "Semlm kau goda Jin skrng J-Hope pulak ? Tsk tsk kau nie mmg licik kan ? Semua kau nak huh .. aku nak kata gomawo sbb putus dgn aku sbb skrng aku dh tau yg kau nie jenis yg xckup dgn seorg lelaki .." bisik Jungkook yg sinis ketelinga Ahrin sehingga airmata Ahrin menitis .

Ahrin trdiam seketika dan dia terus mengesat airmatanya dgn kasar . "Kaja Yoo .." kata Ahrin yg terus menarik tgn Yoorin menuju kedpn .

"Yah Kookie apa yg kau kata dkt Ahrin tadi hah ?!" J-Hope menarik kolar Jungkook .

"Korang ! Hajima ! Stop jd mcm budak² ! Kita dtg dkt sini sbb nak hilangkan stress yg korang nie nak tmbhkan stress pulak .. kau pun satu Jungkook wae kau tetiba nak mrh dgn J-Hope hah ?? Kau dgn Ahrin dh xda apa² hbgn so utk apa kau nak cemburu tgk diaorg tadi ??" kata Jimin dgn keluhan dan menjeling Jungkook dgn tajam .

Jungkook menepuk lembut bahu Jimin . "Buka cemburu tp Annoying .." kata Jungkook dgn nada yg sinis .

"Aku tgk Jungkook tu dh berubah betul sejak dia putus dgn Ahrin hmm si Heein tu pulak mkin rumitkan mslh !! Rasa nak bunuh je yeoja gedik tu !!" V geram melihat Heein yg terus brlari kearah Jungkook .

"Hmm apa kata kita kenakan dia nak x ?" cadang Rapmon yg menggerak²kan keningnya .

"Set hahaha !!" kata Suga yg telahpun ketawa brdekah² .

Skip~

At Night

Ahrin xdpt melelapkan matanya dan dia terus keluar utk menghirup udara yg segar pada waktu mlm .. Dia duduk didepan khemahnya dan xlama selepas itu Jungkook juga turut keluar drpda khemahnya dan dia perasan Ahrin yg sdng trmenung melihat kelangit ..

Jungkook mendekati Ahrin dan duduk ditepinya secara senyap . "Hmm kau xdpt tdoe juga ke ?" tnya Jungkook yg membuat Ahrin trsedar drpd lamunannya .

Ahrin merenung Jungkook dgn lama . "Aku rindu tatap wajah kau .. aku rindu nak peluk kau .. Jungkook jeongmal bogoshipeo .." kata Ahrin dlm hatinya dan tnpa sedar dia merenung wajah Jungkook dgn lama .

"Hey ! Wae kau tgk muka aku mcm tu hah ?? Aku taulh aku nie hensem .. hehe .." kata Jungkook yg mengelip²kan matanya kpd Ahrin .

"Ish ! Perasan mcmlh kau tu hensem sngt .. Jin lg hensem kot .." kata Ahrin yg terus brpaling kearah laen .

Chupp~

Satu ciuman hinggap dipipi Ahrin hasil kerja Jungkook .. mata Ahrin membuntang dan pipinya membahang kerana tindakan Jungkook itu ..

Lidah Ahrin kelu . "Apa kau buat nie ?!" bentak Ahrin yg mengesat² pipinya yg dicium oleh Jungkook tadi .

"Tp Jin xboleh kiss kau mcm nie .." kata Jungkook dgn nada yg menggoda dan wink kearah Ahrin .

Ahrin baru saja hendak msuk kedlm khemahnya tp Jungkook menghalang dan dia mendekatkan mukanya kpd Ahrin yg menyebabkan Ahrin berundur keblkng . "Ap .. apa .. kau .. kau buat nie .. hah ?!" tnya Ahrin yg tkut dgn perlakuan Jungkook itu .

Chupp !

Satu kucupan dihadiahkan dibibir Ahrin yg mulus .. Ahrin tidak membls ciuman Jungkook dan hanya trkaku ..

Ahrin menolak badan Jungkook dgn kuat . "Jungkook ! Kau dh ada Heein so stop buat aku mcm nie ! Aku xnak dituduh sbg perosak hbgn kau !" kata Ahrin yg menahan mrhnya .

Mata Jungkook terus brkaca dan dia memegang tgn Ahrin . Dia meletakkan seutas gelang ditapak tgn Ahrin . "Kalau kau msih sygkan aku kau pakai gelang nie tp kalau kau .. dh lupakan aku kau boleh buang gelang nie .. aku cuma nak kau tau yg aku xpenah lupakan kau Ahrin .. kau dh ubah pendirian aku trhdp perempuan .." kata Jungkook dgn lembut dan dia terus msuk kedlm khemahnya tnpa melihat kearah Ahrin .

Ahrin melihat gelang itu dgn lama . "Jungkook .. wae kau msih tunggu aku ? Mian Jungkook .. hikk wuu .." mutiara jernih terus menitis dipinya dan Ahrin mengenggam erat gelang pemberian Jungkook itu .


Sorry for the late update 😓 enjoy it my lovely readers 😘 unnie sibuk nak tunggu bts comeback !! BTS Oppa Fighting ! 💕btw unnie nak promote ff unnie yg laen do check it at my work 😊

1.Falling In Love With Namja ?!

[COMPLETED] I'm The Only Girl In This School ?![BTS Malay Fanfic]Where stories live. Discover now