Next Morning
At Hankuk High School
Ahrin dan Jungkook dtg ke skolah brsama .. Yoorin hanya trsenyum memerhatikan mereka ..
"Jagi kaja .." kata Jungkook yg memegang erat tgn Ahrin .
"Wewit aku sukalh tgk korang rpt mcm nie .. hehe .. chukae !" Yoorin merangkul bahu Jungkook dan Ahrin .
"Yah Yoo ! Kacau jelh ! Shu shu !" Ahrin menghalau Yoorin yg berada diantara dia dan Jungkook .
"Menghalau nampak .. hmm okaylh Yoo pergi dulu nak jumpa Jimin .. have a nice day newly couple .." kata Yoorin yg terus brlari kearah klas mereka .
"Jagi .. nak morning kiss .." Jungkook memuncungkan bibirnya .
"Yah nie dkt skolahlh nanti org tgk !" Ahrin menolak muka Jungkook yg mula mendekati mukanya .
Jungkook mula membuat duck face . "Ala hmm .. dkt rumah nanti kay ??" kata Jungkook yg terus menarik tgn Ahrin .
"Yah Jungkook awk nak bawa saya pergi mana ??" tanya Ahrin bila Jungkook membawanya ke tmn blkng skolah .
Jungkook mula melutut didepan Ahrin dan mengeluarkan sebentuk cincin . "Jagi .. saya .. saya nak tanya awk sudi x jadi teman hidup saya utk selamanya ?" tanya Jungkook dgn trgagap² dan tgnnya msih memegang cincin .
Ahrin msih trkebil² melihat wajah Jungkook . "Huh ?? Saya xphamlh Jungkook .." kata Ahrin yg msih blurr dgn tindakan Jungkook itu .
"Saya nak jadikan awk sbg tunang saya .." kata Jungkook dgn jujur .
Ahrin trsenyum dan airmatanya terus mengalir dan dia terus memegang tgn Jungkook . "Nae .. saya sudi Jeon Jungkook .." Ahrin menghulurkan jari manisnya kpd Jungkook .
Jungkook terus menyarungkan cincin itu dijari manis Ahrin . "Gomawo jagiya sbb sudi terima saya .." Jungkook trsenyum dan terus memeluk Ahrin .
"Cheonmayo oppa .. saranghae .." bls Ahrin dan dia mengucup pipi kanan Jungkook .
"Nado jagi .." Jungkook terus mengucup bibir lembut Ahrin .
Setelah mendngr loceng brbunyi mereka segera meleraikan ciuman itu dan mereka berdua terus pergi ke klas sambil brpegangan tgn ..
"Wow tgk siapa dtg psgn sweet kita .. wewit !" kata Jimin yg brsorak kearah Ahrin dan Jungkook .
"Yah Jimin xpyahlh kacau diaorg tu jap lg aku hempuk jugak kau biar jd lg pendek ! Haha .." kata V yg mengejek ketinggian Jimin .
"Oi sedap mulut kau je kata namchin aku mcm tu nak kena cili ke huh Alien ?!" mrh Yoorin yg telah menyinsing bajunya .
"Chilllah Yoorin .. korang nie aku tgk pelik betullah .. sekejap Ahrin yg kasar sekejap kau yg kasar .. nasib baik aku xda kembar kalau x maybe nasib aku pun mcm nie jugak kot .." Jin mengurut² dadanya .
"Xsanggup aku kalau kau tu ada kembar .. alamatnya tiap² hari xsempatlh aku nak mkn dkt kantin tu sbb kau dgn kembar kau dh rembat .." Rapmon mula ketawa bila mula membayangkan situasi itu dan menggeleng²kan kepalanya .
"Shhh ! I want to sleep !" bentak Suga yg membuat tanda senyap dibibirnya .
"Nie lg sorang tdoe je keja dia .. xbosan ke huh asyik tdoe je ??" tanya J-Hope yg menepuk bahu Suga
Ahrin dan Jungkook hanya mengendahkan mereka semua dan mengambil tmpt duduk ..
Jungkook mula merenung wajah Ahrin ketika sesi pembelajaran dan dia menulis sesuatu diatas krtas . "Jagi saranghae ❤ i will love you forever and be mine forever Park Ahrin ❤ " Jungkook memberikan krtas itu kpd Ahrin .
Ahrin memandang Jungkook yg berada disebelahnya dan mula membls surat itu . " Nado saranghae oppa ❤ i will love you and be yours forever ❤ believe me Jeon Jungkook ❤ " bls Ahrin dan mereka saling trsenyum memandang wajah sendiri .
The End !
Finally ff unnie yg kedua dh completed 😍 thanks for the support for this ff I'm The Only Girl In This School ?! 💕 do check my other ff 👇
✌ Falling In Love With Namja ?!
Cast : Jeon Jungkook , Song Huieun/Song Hijae & BTS
I Know Your Secret Song Hijae
Ff baru unnie xbyk readers n vote so jebal check it at my work 😊 gomawo 👋
YOU ARE READING
[COMPLETED] I'm The Only Girl In This School ?![BTS Malay Fanfic]
Fanfiction@2016 "I love you maybe that's why it's complicated"