Next Morning~
7:00 a.m
"Huh ?? Arghh ! Holiday !! Alangkah indahnya hidup kalau setiap hari holiday !" kata Ahrin yg baru bgn dari tidurnya dan xlpas mengeliat .
Tokk ! Tokk ! Tokk !
Ahrin terus bgn dari katilnya untuk membuka pintu biliknya yg telah beberapa kali diketuk .. Bila dia membuka pintu biliknya trpampang muka Yoorin yg trsenyum lebar ..
"Baru bgn ? Tsk tsk tsk .." Yoorin menggeleng²kan kepalanya bila melihat Ahrin msih memakai bju pyjamanya yg brwarna hitam itu .
"Wae Yoo nak membebel pagi² nie bingitlh telinga Rin dgr .. kalau Yoo kejutkan Rin pagi² nie just sbb nak membebel better Yoo pergi
.. shu shu !" kata Ahrin yg menolak Yoorin keluar drpd biliknya ."Rin Hajima !!" jerit Yoorin dan Ahrin terus menghentikan langkahnya bila mendgr jeritan Yoorin yg brgema diseluruh biliknya itu .
"Aish yeoja nie !" bisik Ahrin dgn gigi yg diketapnya . "Yoo nak apa sbrnya huh ?" kata Ahrin yg brpeluk tubuh dan memandang tepat anak mata Yoorin .
Yoorin menarik nafas panjang sebelum brckp . "Act Yoo nak ajak Rin pergi jogging dkt tmn lpas tu breakfast dkt D'Latte Café sbb Yoo dgr chocolate cake dkt situ sedap giler .. nak x ?" kata Yoorin yg membuat puppy eyes kpd Ahrin .
"Rin malaslh Yoo .. laen kalilah ye ?" kata Ahrin yg ingin menutup pintu biliknya tp sempat ditahan oleh Yoo .
"Jebal Rin .. just for this time lgpn Yoo baru je dtg dkt Seoul jd Yoo manalh tau selok-belok jln dkt sini nanti kalau Yoo sesat mcm mana ? Rin juga yg susah .." rayu Yoorin yg telahpun memegang kedua kaki Ahrin .
"Okay² ! Rin ikut Yoo tp lpas jogging n breakfast terus balik sbb Rin penat n nak rest .. arraseo ?" kata Ahrin yg muka yg menahan geram .
"Aish ye .. dh² pergi brsiap lpas .. Yoo tunggu dkt bwah .." Yoorin terus menolak Ahrin kearah bilik air yg berada didlm biliknya .
Slpas 25 minit Yoorin menunggu akhirnya Ahrin turun yg memakai hoodie brwarna putih dan skinny jeans yg brwarna hitam .. Mereka terus memakai kasut selepas meminta izin drp Encik dan Puan Park utk keluar ..
[At Park]
"Yoorin ppaliwa ! Tadi bukan maen lg ajak Rin pergi jogging nie xkan dh penat kot ? Haha !" Ahrin ketawa bila melihat Yoorin yg trcungap² diblkngnya .
"Yah Rin kita nak jogging bukannya lumba lari ! Penat tau x Yoo kejar Rin dari tadi !" bentak Yoorin dgn nafas yg naik turun dan peluhnya membasahi seluruh mukanya yg putih itu .
"Mana ada Rin laju .. Yoo tu yg lmbt hmm kalau Yoo penat jomlh kita pergi café yg Yoo kata tadi .. Rin belanja lgpn Rin pun dh haus nie .." ajak Ahrin yg menepuk² blkng Yoorin .
"Jinjja ? Kalau mcm tu kaja !" Yoorin terus menarik tgn Ahrin menuju kearah café yg dikatakan olehnya itu .
"Eh tadi bkan maen kata penat skrng bila sebut psal belanja terus hilang penat ? Weirdo .." kata Ahrin yg mengeluh bila Yoorin menariknya dgn laju .
[At D'Latte Cafe]
Ahrin dan Yoorin disapa oleh pelayan didlm cafe itu sebaik sahaja mereka masuk .. Mereka berdua memilih tmpt ditepi tingkap kerana ingin menikmati pemandangan pagi di Seoul ..
"Cik berdua nak pesan apa ?" tanya pelayan café yg berusia dlm lingkungan 20-an itu .
"Bagi kami berdua 2 Latte caramel dan 2 moist chocolate cake .." balas Yoorin dgn senyuman dan terus menyerahkan kembali kad menu kpd pelayan itu .
"Nae .." balas pelayan itu yg terus bow kpd mereka dan terus pergi dari situ .
"Cantikkan pemandangan dkt seoul pagi² nie Rin ?" tanya Yoorin yg xlpas memandang keluar tingkap dan tiba² mata menangkap kelibat 2 org namja yg amat dikenali olehnya iaitu Jungkook dan Jimin . "Rin tu Jungkook dgn Jiminlh .. kejap Yoo nak ajak diaorg join kita .." kata Yoorin keriangan dan dia terus melambai² kearah mereka berdua .
"Hmm .. mwo ?! Jungkook ?! Jimin ?!" mulanya Rin menjwb dgn selamber tp mulutnya terus ternganga bila mendgr Yoorin menyebut nama Jungkook dan Jimin . Dia ingin menghalang Yoorin tp malangnya Jungkook dan Jimin telahpun berada didepannya .
"Morning korang .. apa Jagi dgn Ahrin buat dkt café nie pagi ?" tanya Jimin yg telahpun mengambil tmpt duduknya disblah Yoorin manakala Jungkook pula disblah Ahrin .
"Tadi kitaorg jogging lpas tu kitaorg nak breakfast sbb tulh kitaorg dtg café nie .." balas Yoorin yg mula memegang tgn Jimin .
Jimin yg mendpt satu idea utk membiarkan Jungkook dan Ahrin berduaan terus mengajak Yoorin brsiar² ditmn .. mulanya Yoorin menolak kerana dihalang oleh Ahrin tp akhirnya dia brsetuju ..
"Ahrin-sshi .." kata Jungkook perlahan .
"Apa ?" balas Ahrin dgn kasar dan hanya brmain dgn phonenya .
"Semlm aku nampak kau dgn Jr .. kau buat apa dgn dia ?" tanya Jungkook yg xlpas menatap wajah Ahrin .
"Bila kau nampak ?! Kau intip kitaorg ke ?!" bentak Ahrin dgn muka yg merah .
"Ani .. aku xintiplh .. semlm masa aku pergi tandas aku trdngr ada bunyi org so aku carilh mana dtg suara tu lpas tu aku xsengaja trnampak kau dgn Jr tgh ketawa²" jelas Jungkook pnjg lebar .
"Owh .. semlm masa xda ckg tu aku pergi dkt blkng skolah cun masa tu Jr pun ada dkt situ so aku boraklh dgn dia drpd xbuat apa² .." kata Ahrin yg meletakkan phonenya keatas meja dan memandang muka Jungkook dgn pandangan kosong .
"Hmm boleh x laen kali aku xnak kau dkt dgn dia lagi ?" rayu Jungkook kpd Ahrin .
"Huh ? Wae ? Kau xda haklh nak halang aku utk dkt dgn sesiapapun .." jwb Ahrin dgn senyuman sinis dibibirnya .
"Sbb aku cemburu bila kau dkt dgn namja laen .. hati aku sakit Ahrin .. Aku nak kau jd milik aku .." Jungkook memegang kedua tgn Ahrin .
"Jungkook .." kata Ahrin prlahan bila melihat Jungkook memandangnya dgn mata yg brkaca .
"Jebal Ahrin biar aku buat apa yg aku nak skrng .." dgn itu Jungkook terus membongkokkan badannya dan mencium bibir Ahrin . Ahrin hanya trdiam kerana trkejut dgn tindakkan Jungkook itu . Slpas beberapa saat Jungkook meleraikan ciuman itu dan terus memegang semula tgn Ahrin .
Bibir Ahrin trketar² utk brckp . " Ap .. apa kau bu .. buat nie Jungkook ?" kata Ahrin yg trgagap² utk brckp .
"Utk buktikan yg saya betul² cintakan awk .. saya nak awk jd satunya² yeoja didlm hati saya .." kata Jungkook yg memegang erat tgn Ahrin .
"Kalau kau betul² cintakan aku knp kau lyn aku dgn teruk selama nie ??" tanya Ahrin dgn mata yg berair .
"Yah pabo ! Aku buat semua tu sbb aku nak dptkan perhatian drpd kau !" jerit Jungkook bila Ahrin menepis tgnnya dan ingin pergi drpd situ dan Jungkook memeluk Ahrin drpd blkng .
"Kajima Ahrin !" kata Jungkoom yg memeluk Ahrin dgn erat .
"Jungkook hajima ! awk xmalu ke semua org tgk kita huh ? Lpaskanlh ! Hikk wuu Jungkook jebal let me go !" Ahrin memukul² tgn Jungkook yg erat memeluk pinggangnya dan airmatanya terus mengalir .
"Aku xkan lpaskan selagi kau xpercaya dgn semua kata² aku tadi .." pelukkan Jungkook dieratkannya lagi .
Nak tau apa jwapan Ahrin ? Hehe next chap .. enjoy it 😊
YOU ARE READING
[COMPLETED] I'm The Only Girl In This School ?![BTS Malay Fanfic]
Fanfiction@2016 "I love you maybe that's why it's complicated"