[Next Morning]
"Yoo ireona .. nanti kamu lewat pulak ppali .. appa dh tunggu tu .." Puan Park mengejutkan Yoorin yg msih lena tidur .
"Hurmm nae omma .." balas Yoorin yg separuh sedar .
Yoorin turun kebawah utk brsarapan brsama² .. Dia terus menarik kerusi utk duduk dan menyumbat roti bkar kedlm mulutnya .. Yoorin baru perasan bhwa Ahrin tiada disitu ..
Dia menelan semua roti bakar didlm mulutnya dan terus brsuara . "Appa , omma Rin eodiseo ?" tanya Yoorin dgn mata yg trkebil² .
"Dia dh pergi .. pagi² lg dia dh keluar hmm Yoo omma nak tanya Rin ada mslh ke ?" tanya ommanya dgn muka yg risau .
"Mslh ? Wae omma ?" balas Ahrin dgn dahi yg brkerut .
Ommanya mengeluh sbelum brsuara . "Penampilan Rin dh laen dan perangai dia kasar .. cuma ada 1 sbb yg buat Rin berubah mcm tu .. sbb dia patah hati .. Rin ada namjachingu ke ?" tanya ommanya dgn prihatin .
"Appa nak Yoo jwb dgn jujur .. sbb appa xtragak² nak hantar Rin ke Busan kalau dia buat hal lg .." kata appanya dgn tegas .
"Hmm kalau namchin mmg Rin xda tp .. dia pernah beritahu dkt Yoo yg dia sukakan Jungkook tp Yoo xtau apa yg trjd antara diaorg sbb semlm Rin langsung xnak brckp dgn Yoo .. mian omma , appa tp jebal jgn hantar Rin ke Busan .." Yoorin mengenggam tgn omma dan appanya dgn erat .
"Yoo .. appa dgn omma brhrp spya Yoo dpt jaga Rin sbb hnya Yoo yg fhm dgn perangai dia tu .. nae ?" kata appanya .
"Nae .. Yoo janji yg Yoo akn jaga Rin dgn baik .. omma dgn appa jgn risau eo ?" jwb Yoorin dgn senyuman .
"Gomawo Yoo-ah .. ppali mkn tu appa dh nak pergi nie .." kata appanya yg menghirup air kopi didlm cawannya .
Skip~
[At Hankuk High School]
Ahrin brjln msuk kedlm skolah itu dgn membawa skateboardnya .. semua org memandangnya dgn pelik mungkin kerana hairan melihat penampilan Ahrin yg laen drpd biasa .. Suasana klas 5 Cherish yg tadinya bising spt Zoo terus berubah menjd senyap bila Ahrin memasuki klas dan mulut mereka semua ternganga tp Ahrin hanya mengendahkan mereka dan terus duduk ditempatnya ..
Yoorin terus brlari ketmpt duduk Ahrin dgn laju . "Rin !! Wae dgn rmbt nie ??" Yoorin memegang² rmbt Ahrin yg pendek dgn matanya yg trbuntang luas .
BTS terus menyerbu Ahrin dan menanyakan soalan yg brtalu² kpd Ahrin sehingga Ahrin brdiri dan menghentak mejanya .. mereka semua trdiam ..
"Hajima !!" jerit Ahrin dan memandang mereka dgn tajam .
"Korang kaja ! Ckg Kim dh dtg tu .." kata J-Hope yg terus mengajak BTS duduk ditmpt mereka .
"Jom .. sebelum Ahrin mengamuk better kita lari .." bisik suga .
Mereka semua terus duduk ditmpt msing² dan xlama slpas itu Ckg Kim msuk kedlm klas brsama seorg yeoja .. mata mereka semua trtumpu kpd yeoja disblh Ckg Kim itu ..
"Okay spt yg ckg seo bagitau kamu semua minggu lpas hari nie kamu semua akn mendpt chingu baru Kerana skolah kita mengadakan program prtukaran plajar .." Ckg kim menyuruh pelajar itu mengenalkan dirinya .
Pelajar itu bow dan terus brsuara . "Annyeonghaseyo Song Heein imnida .." kata Heein lembut .
Jungkook hanya trdiam melihat Heein .. Ckg Kim menyuruh Heein spya duduk disblh tmpt duduk Jungkook dan Ahrin .. Ahrin perasaan bhwa Jungkook memandang Heein dan dia sengaja memijak kaki Jungkook yg menyebabkan Jungkook menjerit kesakitan ..
"Auch !!!" jerit Jungkook tp dia sempat menutup mulut menggunakan tgnnya spya xdidengari oleh Ckg Kim .
Ahrin hanya trsenyum senget melihat reaksi Jungkook dan tiba² Jungkook menarik Ahrin kearahnya . "Hey yeoja ! Apa kau buat nie hah ?? Kau sengaja kan spya aku kena denda dgn Ckg Kim ?!" bisik Jungkook kpd Ahrin .
"Mian .. aku sengaja dan tu baru sikit drpd apa yg kau buat dkt aku semlm .." kata Ahrin yg menampar² pipi Jungkook dgn lembut .
"Haha aku pkir kau dh lupa psl semlm n one more thing kau jgn ingat dgn kau tukar penampilan dan perangai kau mcm nie aku akn tkut dkt kau ?? Kalau tulh yg kau pkirkan mmg kau slhlh yeoja ! Sbb aku xpenah tunduk dgn Y-E-O-J-A !!" Jungkook mengeja prkataan yeoja itu dan dia terus melepaskan tgn Ahrin dgn kasar sehingga trhentak keatas meja .
Ahrin hanya mengukirkan senyuman kpd Jungkook sambil mengurut² tgnnya . "Kau jgn nak perasan sngt okay ?? Aku ubah penampilan sbb tu semua keinginan aku bukan sbb kau !" tengking Ahrin dan dia menolak bahu Jungkook .
"Aish ! Kau tunggu jelh Rin walaupun aku cintakan kau tp prinsip aku utk bencikan yeoja yg dh sakitkan hati aku xkan pernah padam .. just wait n see apa yg aku akn buat dkt kau nanti Park Ahrin !" bisik Jungkook didlm hatinya .
Heein yg dr tadi hanya memerhatikan Jungkook mula memikirkan satu rancangan utk memilikinya semula . "
Jeon Jungkook still hensem mcm dulu dan aku akn pastikan yg kau akn jd milik aku semula .. saranghae Jeon Jungkook .." kata Heein perlahan .Update for today .. enjoy it .. soe kalau xbest .. hehe idea unnie minimum hari nie 😂
YOU ARE READING
[COMPLETED] I'm The Only Girl In This School ?![BTS Malay Fanfic]
Fanfiction@2016 "I love you maybe that's why it's complicated"