-ITOGITS 10-

7.1K 512 8
                                    

Next Morning~

[At Hankuk High School]

"Wah daebak ! Besar betul skolah appa nie xsangka appa kita kaya kan Rin ? Hehe .." mata Yoorin meliar melihat kawasan skolah itu dgn mulutnya yg ternganga .

"Haha lawaklh Yoo nie .. kaja Rin bawak Yoo pergi pejabat appa lpas tu Rin nak msuk klas .." kata Ahrin yg terus menarik tgn Yoorin menuju kearah pintu msuk skolah itu .

"Nae Rin hehe .. xsbr nak jumpa dgn students skolah nie .." kata Yoorin yg trsengih² .

"Yelh Yoo oi .." balas Ahrin dgn muka yg menyampah .

Skip~

[At 5 Cherish Classroom]

Keadaan didlm klas 5 Cherish spt keadaan dipasar mlm .. ada yg brborak dan ada yg brkejar-kejaran sehingga Ahrin trpaksa menutup telinga mengunakan kedua tgnnya kerana trlalu bising .. Ckg Kim memasuki klas dan keadaan trus berubah menjd senyap ..

"Klas senyap ! Okay hari nie kamu akn mendpt rakan baru .." kata Ckg Kim dgn serius .

"Nae saem" jwb semua pelajar klas itu .

"Mesti namja .. hmm kan best kalau pelajar baru tu yeoja lg² yg cantik mcm Ahrin .." kata Wooshin yg terus trsenyum memandang Ahrin .

"Betul tu .. hehe" sokong xiao yg duduk disebelah Wooshin .

Jungkook yg melihat gelagat Wooshin dan Xiao itu mengenggam tgnnya menjd penumbuk kerana menahan geramnya .. Ahrin menelan air liurnya melihat Jungkook yg menjelingnya dgn tajam .. Ckg Kim menyuruh Yoorin msuk dan semua mulut pelajar namja didlm klas itu ternganga melihat kelibat Yoorin dan ada yg brsorak keriangan .. Jimin hanya trdiam melihat Yoorin didepan klas itu ..

"Yoorin kenalkan diri kamu .." arah ckg Kim .

"Annyeonghaseyo Park Yoorin imnida .. saya dari Jeju dan saya ialah kembar Ahrin .. nice to meet you guys .." Yoorin mengenalkan diri dan terus bow kpd semua pelajar 5 Cherish itu .

"Mwo ?! Kembar ?!" kata BTS serentak dgn muka yg trkejut .

"Nae .. kami kembar .." jwb Yoorin dgn senyuman yg manis .

"So kamu semua dh dgr kan ? Mulanya saya pun trkejut sbb muka diaorg sama tp lpaz Yoorin bagitau yg dia dgn Ahrin kembar barulh saya faham .. haha .. Yoorin kamu boleh duduk didepan Ahrin .." kata ckg Kim yg diiringi dgn ketawa .

"Nae saem .. kamsahamnida .." Yoorin bow dan terus brjln menuju kearah meja didpn Ahrin tp dia sempat menjentik dahi Ahrin yg menyebabkan Ahrin menjerit kesakitan .

"Auch Yoo appo !" jerit Ahrin yg menggosok² dahinya .

"Hehe gurau je .." Yoorin ketawa kecil .

"Oi kau xpenah bagitau pun yg kau ada kembar .." bisik Jungkook ketelinga Ahrin .

"Awk xtanya buat apa saya bagitau .. bweek !" jwb Ahrin dan terus menjelirkan lidah kpd Jungkook .

"Eee kau nie kan saja je nak permainkan aku kan ?!" Jungkook mengetip giginya dan dia terus mencubit lengan Ahrin yg menyebabkan Ahrin mengerang kesakitan .

"Sakitlah ! Tadi kena dkt dahi skrng dkt lengan .. hikk wuu .." Ahrin mencebik dan pura² menangis .

"Padan muka !" perli Jungkook dgn sengihan .


Sdng org laen sibuk brbisik ttg Yoorin .. Jimin hanya diam dan memerhatikan Jimin kerana lidahnya kelu bila melihat wajah yeoja yg dicintainya kini berada didpn matanya ..


"Yoorin .. xsangka yg kita akn brjumpa lg .. bogoshipeo .. awk msih xberubah still yeppeo dan ceria tp saya xsangka yg awk dan Ahrin ialah kembar .. patutlah perangai hmpir sama .. Yoorin i still love you .." kata Jimin didlm hati  dgn matanya yg msih memandang wajah Yoorin .

"Jimin-ah tu bukan Yoorin ex-yeochin kau tu ke ? Dia kembar Ahrin ??" tanya V yg msih trpinga² .

"Yup tulh Yoorin .. aku xsangka yg aku akn jumpa dia balik  .. dan kali nie aku xkn lpaskan dia lg .. never !" kata Jimin yg mengenggam tgnnya .

"Jinjja ?? Aku sokong .. kau mesti dptkan dia .. fighting .." kata V yg memegang bahu Jimin .


Kringgg~

Loceng berbunyi menandakan waktu rehat .. sdng Yoorin brckp dgn Ahrin Jimin terus meluru kearah Yoorin dan menarik tgn Yoorin dan membawanya keluar drpd klas .. BTS dan Ahrin terkejut melihat tindakan Jimin itu .. Ahrin ingin mengejar Yoorin dan Jimin tp dihalang oleh V  ..


"Ahrin Hajima .. biarkan diaorg selesaikan mslh diaorg tu sendiri .." kata V yg telahpun berada didepan Ahrin .

"Apa mksd awk V ?! Yoo baru je skolah dkt sini bila masa pulak dia ada msalah dgn Jimin ?!" bentak Ahrin yg cuba utk melepasi V .

"Aniyo Ahrin ! Sbrnanya Yoorin kembar awk tu ex-yeochin Jimin .." sampuk Suga .

"Mwo ?! Yah awk jgn brguraulh suga .. selama nie Yoo xpenah cerita pun yg dia tu ex-yeochin Jimin .. dhlh tepi saya nak cari Yoo .." Ahrin menepis tgn Suga yg memegang tgnnya .

"Apa yg suga ckp tu semuanya betul Ahrin .." kata BTS serentak .

"Huh ??" kata Ahrin yg msih xpercaya .




Surprise ?? Haha 😂 update for today .. enjoy it .. kalau xbest jgn bash unnie 😅

[COMPLETED] I'm The Only Girl In This School ?![BTS Malay Fanfic]Where stories live. Discover now