Chapter 1

2.7K 179 17
                                    


-Louis POV-

„Konečně doma," řeknu si pro sebe, když vstoupím do mého bytu, v němž bydlím sám. Odložím všechny tašky na zem a napíšu jednomu ze svých kamarádů, Zaynovi.

Komu: Zayn

Jsem domaaa

Rychle odpoví.

Od: Zayn

Úžasné! Jsme v parku, tak jako vždycky. :P

Zachichtám se a napíšu mu zpátky.

Komu: Zayn

Super. Uvidíme se tam. :)

Vezmu si svoje klíče a zamířím do parku, jenž je tak blízko, že můžu jít pěšky.

„Hej, kluci!" zakřičím, jakmile spatřím moje kamarády Zayna, Nialla a Liama. Sedí na našem obvyklém místě - lavičce pod stromem, o níž každý ví, že je naše.

„Není to náhodou Louis 'Tommo' Tomlinson?" vtipkuje Niall. Všichni se zasmějeme a hned na to obejmeme.

„Tak, jak to šlo?" zeptá se mě Liam.

„Moc jsem si to tam užil. Bylo to hodně dlouho, co jsem naposledy viděl mámu a sestry, takže ty dva týdny byly naprosto parádní," řeknu sedajíc si vedle Zayna.

„Chceš?" Zayn mi nabízí cigaretu.

„Ježíš, ano prosím. Neměl jsem ani jednu od doby, kdy jsem odjel," řeknu a vezmu si. Niall mi zapálí a já blaženě potáhnu a následně vyfouknu kouř. Cítím se po dlouhém čase uvolněný.

Jen tam tak sedíme, kouříme a povídáme si.

----

Odešli jsme z parku brzy a šli do baru; kluci řekli, že je potřeba oslavit můj návrat.

Dostaneme se tam, posadíme se a v okamžiku k nám přistoupí dívka v opravdu krátkých kraťasech a tílku, jež se nás zeptá na objednávku.

„Co třeba šest piv? Dvě pro každého," navrhnu.

„Jo, to je dobrý," souhlasí Liam.

Dívka odchází a pár chvil na to se vrací i s našimi pivy.

Napijeme se a povídáme si o mém výletu, a také o věcech, jež se udály za dobu mé nepřítomnosti.

„Takže, jednou, když jsme přišli do parku, někdo seděl na naší lavičce," řekne Niall hlasitě, abych ho slyšel.

„A byl to určitě teplouš," přidá se Zayn a všichni se zasmějí, přičemž já se jenom zachechtal.

„Měl na hlavě věneček z květin a četl," pokračuje Niall.

„Zeptali jsme se ho, proč sedí na našem místě a on se začal chvět a koktal, omlouval se, že to nevěděl, protože se právě přestěhovali a kdesi cosi," dodal Liam.

„Potom jsme mu řekli, ať vypadne a on utekl jako malé mimino."

„Zbabělec s květinami? Beze sporu teplouš."


©Copyright larryaresoulmates

Ahojte :D Protože je kapitola hodně krátká, hodila jsem ji sem ještě dneska a zítra se pokusím dopřeložit další :D Autorka často používá spojku 'a', takže se to snažím trochu nahradit, ale ne vždy to jde, někdy se mi to zdá moc sekané a rychlé. Snad můj překlad bude jenom lepší :D

xxMagicAnik

Opposites Attract (Larry Stylinson, CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat