Chapter 12

1.8K 133 27
                                    


„Zase, proč jsem na to přistoupil?" zeptá se Harry.

„Protože mě milujeeeeš," odpoví Louis, culíc se, nespouštějíc oči z cesty před ním.

Byla sobota večer a dříve v ten den pozval Louis Harryho do klubu.

„Jo," Harry si založí ruce na prsou.

„Přísahám, bude to zábava. A...slibuju, že když se nebudeš bavit nebo se tam nebudeš cítit dobře, tak odejdeme, dobře?" Louis se usměje.

„Dobře," řekne Harry a usměje se nazpátek.

----- ----- -----

„Dneska budu mít první pivo Louisi," zakřičí nadšeně Harry.

Uběhla hodina od toho, co přijeli a Harryho stydlivost je už dávno pryč.

„Jo, ale jen jedno, nebuď tak nadšený," řekne Louis sedíc na stoličce v baru vedle Harryho. Přijde k nim číšník a zeptá se, co chtějí.

„Dvě piva prosím," řekne Harry snažíc se si udržet vážný výraz, ale hned jak ten člověk odejde, Harry vybuchne smíchy. Louis se na něj zamilovaně podívá.

Když dorazí jejich pití, Louis upírá zrak na Harryho, když si mladší chlapec poprvé upije ze svého prvního piva.

„Je to dobrý," pokývá Harry a dopřeje si pár dalších doušků.

„Ať se z tebe nestane alkoholik, protože to bych měl výčitky po zbytek mého života," zachechtá se Louis a napije se ze své sklenice.

„Nestane," zasměje se Harry.

Potom, co dopijí jejich piva, chvíli tančí sami. Louis zahlédne povědomý mop plný kudrlinek daleko od něj, skákající dokola. Rozejde se k Harrymu, aby ho našel v obklopení pár dívek; jediná věc, jež ho drží od žárlivosti, je ta, že Harry ty dívky sice neignoruje, ale taky jim nijak moc nevěnuje pozornost.

„Ahoj znovu." Louis se otočí a jeho tvář se shledá s Eleanor v extrémně krátkých šatech a panákem vodky v ruce. Protočí oči, ale pozdraví ji.

„Ahoj Eleanor."

„Chceš tančit? Možná bychom mohli dokončit to, co jsme minule začali," řekne svůdně.

„Ne díky," vyštěkne Louis, otočí se a jde zpět za Harrym.

Harryho úsměv se rozšíří, když spatří Louise.

„Hej Lou, můžeme si dát další pivo? Jen jedno, prosím," našpulí rty. Louis se jen usměje.

„Samozřejmě zlato, ale jen jedno další, ano?"

„Ano," Harry vezme Louise za ruku a táhne ho k baru.

-Eleanor's POV-

Vidím, jak Louis odchází s přihlouplým úsměvem na rtech, držíc za ruku kudrnatého kluka.

Věděla jsem, že je gay.

A je to škoda, protože je kurevsky žhavý.

-Louis' POV-

„Hotovo. Tohle bylo poslední," řekne Harry, když dopíjí svou druhou skleničku. Seděli jsme teď na gauči.

„Jo, žádné další Haz," řeknu sakra vážně.

„Dobře, dobře," zasměje se, položí si hlavu na mé rameno a ovine okolo mě ruce.

Zůstaneme chvíli zticha. Harry po pár minutách promluví.

„Kdo byla ta dívka, která s tebou mluvila? Vypadal jsi lehce naštvaně," zeptá se s hlavou stále na mém rameni, ale rukama na svých stehnech.

Opposites Attract (Larry Stylinson, CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat