Po dvou letech byla jejich láska silnější než kdy dřív. Samozřejmě se hádali, ale jen málokdy a vždycky to překonali.
Jak šel čas, Louis konečně přestal kouřit a Harry neměl důvod k řezání, jeho život byl perfektní.
Nakonec koupili pekárnu, v níž doposud pracovali a přejmenovali ji na „Les Fleures Café", což znamená květiny ve francouzštině a Louis s tím souhlasil, protože z něj Harry udělal taky milovníka květin. Navíc, když mu to sděloval s tak velkým úsměvem, byl tak šťastný, samozřejmě, že by mu na to Louis neřekl ne.
William byl v pořádku a zanedlouho si pořídili další kotě. Bylo světlé a pojmenovali ho Edward, Harryho prostředním jménem.
Vánoce na to, co se sestěhovali, navštívili společně své rodiny a potom měli společnou večeři v jejich novém bytě. Pozvali Zayna a jeho přítele Andrewa, Liama a jeho přítelkyni Sophii a taky Nialla s Natalie, již se k sobě hodně měli a nakonec skončili spolu. Zůstávají v kontaktu s nimi všemi a občas je navštíví, když jedou do Gordon's nebo do parku. Ale ne moc často, protože Louis ví, že by to Harrymu mohlo připomenout špatné věci a pak by mohli narazit na Alexe, jenž by se na ně díval a Harry by se necítil dobře.
Každopádně bydleli blízko parku, kam Harry mohl chodit pro milované květiny a kde se mohli líbat, leže na trávě.
Harry si nikdy nemyslel, že by se mohl stát tím, kým je dnes, šťastný a bláznivě zamilovaný chlapec; opustit Holmes Chapel byla ta nejlepší věc, jíž udělal.
Na druhé straně Louis, jenž si nikdy nemyslel, že by mohl být gay, že spíše ještě nenašel tu pravou a nakonec našel perfektního chlapce, lásku jeho života.
Nemohou se dočkat svatby a založit si rodinu. Ale nechtějí nic uspěchat, užívají si svůj podnik a nechávají věci se dít. Jsou opravdu šťastní a jsou do sebe vážně šíleně hluboce bláznivě úplně zamilovaní.
Pokud byste je zahlédli na ulici, položili byste si otázku, proč se ten kluk s květinami na hlavě a pastelovými barvami drží za ruku s tím druhým, co má na sobě černé oblečení, je potetovaný a s piercingy v uších (nechal si jen ty, ostatní si vyndal)? A pokud byste je poznali, uvědomili byste si i odlišnosti mezi jejich povahami. Louis je hlasitý, drzý a rychle se seznamuje, Harry je stydlivý, tichý a trvá dlouho, než se někomu otevře. Ale doplňují se navzájem a jejich odlišnosti je vůbec netrpí.
Protože občas, se protiklady přitahují.
Copyright larryaresoulmates
ČTEŠ
Opposites Attract (Larry Stylinson, CZ překlad)
Fanfiction!Český překlad! ❝„Ahoj?" ptám se, když vcházím do chodby a zavírám za sebou dveře. Chlapec vzhlédne ke mně. Má modré oči jako oceán, čokoládově hnědé vlasy vyčesané nahoru do ledabylé kštice a piercing v uších a obočí. Taky má hodně tetování, jež...