Epilog

63 3 0
                                    

Chicago, Illinois, Juli 2013

Ali, 

Jeg håber alt er vel. Jeg har fundet den næste i rækken. Hun er vandmagiker ligesom mig. Jeg ved ikke, hvor meget jeg kan gøre for hende. Hun har trænet hele sit liv. Hendes forældre er begge magikere, hendes far var medlem af Rådet. Jeg vil gøre mit bedste. Hils Du Ved Hvem. 

Em

Brevet ville nok nå frem om et par dage. Det var sendt til Alishias forældre. De havde været hjerteknuste, da Emeraude havde fortalt dem om Cecilia, og om, at Alishia nu gemte sig sammen med Lady Arina og Matt. Men de gjorde deres del, når det gjaldt om at smule beskeder frem og tilbage.

Emeraude var nu i USA, hvor hun havde været et halvt år. Ordenen troede, at hun var ude og studere i menneskernes verden som følge af være tronarving. I virkeligheden havde hun dog søgt efter ting, der kunne hjælpe Alishia og hedningene. Emeraude var opvokset sammen med Lord Groon, hun havde, da hun var yngre, forgudet ham. Mødet med Lady Arina havde ændret hendes holdning. Lord Groon var ikke den venlige onkel, hun havde troet. Lord Groon var en magtsyg mand, der skulle stoppes. Folk skulle se, hvem deres leder var. I tre år havde hun vidst det. I tre år havde hun i al hemmelighed modarbejdet Lord Groon. I tre år havde hun forberedt sig. Hun var klar.

Falling LeavesWhere stories live. Discover now