SLUT!
Halløjsa jordboere!
Jeg håber, at i har kunnet lide Falling Leaves. Jeg er allerede igang med at skrive den næste bog, Dripping Snow. De første par kapitler af den er allerede blevet udgivet!
Her får i dog allerede 'handlingen' og en lille forsmag. Enjoy!
"Sneen daler næsten altid blidt, men hvis den ikke gør det, raser den og ødelægger alt. Den er fantastisk smuk at se på, men kold, hvis man kommer for tæt på den. Du er den, den er dig, i er et"
Lillie Stephans har hele sit liv trænet til at blive den vandmagiker, hun er forudset til at blive. Den anden magiker i rækken, den største vandmagiker nogensinde! Men da hun langt om længe bliver hentet ind i magikernes land, Spartrom, opdager hun til sin store rædsel, at landet er hærvet af nyligt overståede oprørshandlinger. De drømme, hun altid har haft om landet, smuldrer, og snart bliver Lillie nød til at træffe sine egne beslutninger. Men det er ikke nemt at træffe et valg, især ikke når ens valg bliver påvirket af de mange magtfulde magikere, der lever i Spartrom, heriblandt monarken, Lord Groon, Oprøreren, Alishia Evens. Så er der også den mystiske dagbog, der tilhørte en magiker, der var formået død. Nemlig Lady Arinas dagbog.
Og forsmagen:
Inden han kunne sige et ord, blev døren smækket op. En dreng med længere mørkebrunt hår og rungende mørke øjne trådte ind. Han var høj. Han havde et kønt ansigt og den der specielle aura omkring sig.
Så til alle de kedelige tanker, jeg har tænkt rundt om bogen.
JA, navnet Emeraude fik jeg fra den fantastiske Emeraude Toubia, der spilelr Isabelle Lightwood i serien 'Shadowhunters', som er baseret på Cassandra Clares fantastiske serie, The Mortal instruments. Karakteren er ikke baseret på Emeraude, men mere på navnet...
NEJ, jeg fik ikke navnet Matthew (eller Matt) fra Matthew Daddario, som spiller Alec Lightwood i Shadowhunters. Navnet Matt kom jeg egentlig lidt tilfældigt på. Det gik først op for mig senere, at jeg havde to karakterer i min bog, der begge hed det samme, som to skuespillere, der spiller i en serie, jeg er vild med (Hey! No Jugdement! Bøgerne er 10 gange bedre, men serien er ret god!)
Anyways, det var det. 'Till next time!
Over and Out
YOU ARE READING
Falling Leaves
Fantasy"Når bladene falder i den blide efterårsvind, danser de langsomt igennem luften, de lander yndefuldt et par meter fra deres træ. Men når det stormer, kan de flyve flere kilometer, eller værre endnu, falde med træet" 15-årige Alishia Evens liv ænd...