Xenia Story.
Mă aflu în maşina lui Adam de 5 minute şi aş vrea să cobor , sunt stânjenită şi tot o dată ruşinată că l-am implicat şi pe el în jocul periculos pe care l-am început cu Ivan. Ştiu , sunt o mare laşă , mereu am fost aşa şi oricât vreau să mă învârt după deget şi să neg asta, totul este adevărat. Vreau să fiu aceea Xenia Războinică ,o neînfricată care calcă peste orice şi oricine pentru a-şi atinge scopurile ,să fiu o persoană rece şi calculată ,nu una care tremură ca şi cum ar fi la polul nord când se apropie un băiat frumos de ea, care stă şi se holbează ca o proastă încolo să îi trântească o replică inteligentă. Ştiu, în faţa lui Ivan vreau să par ceea mai puternică şi inteligentă femeie din lume, m-am băgat în jocul lui bolnav şi habar nu am dacă o să ies din el cu capul sus sau cu inima frântă. Doamne... viaţa asta este complicată rău ! Aş dori să am cu cine să vorbesc toate aceste lucruri ,cineva să fie în permanenţă lângă mine, să mă asculte iar după aceea să mă îndrume cu un sfat ,dar este imposibil. Eu nu sunt ca celelalte fete de vârsta mea, nu sunt sociabilă sau populară ,nu sunt înconjurată mereu de aşa-zişi prieteni ,chiar dacă am o situaţie financiară foarte bună ,nu am fost niciodată în centrul atenţiei. O singură prietenă am avut în liceu ,dar ma părăsit pentru altcineva mai bun ,a devenit populară şi ma ignorat complet ,iar de atunci sunt doar eu şi cu mine, mă sfătuiesc singură şi încerc să fiu tare. Uneori îmi este greu , mă simt singură şi a nimănui ,aş vorbi cu mama , dar ea nu mă înţelege ,este în lumea ei unde totul este roz şi îmbrăcat în diamante ,unde totul se rezolvă cu banii ,ea este ceea mai cunoscută femeie din Moscova ,iar eu sunt eşecul ei de fiică care o veghează din umbră.Uneori stau şi mă întreb , voi putea să îl fac pe Monstrul Moscovei să mă iubească ca pe sine ? Să însemn pentru el totul şi să fie dependent de mine ,să fiu drogul său ,salvarea sa şi în acelaşi timp şi cheia distrugeri lui ? Mereu când îl privesc în acei ochii albaştri care îmi plac atât de mult văd dorinţă ,dorinţă şi indiferenţă ,parcă ar duce o luptă cu el însuşi ,când mă atinge uit absolut tot iar tot ce vreau este să mă pierd în el ,să îl trag în piept şi să nu îi mai dau drumul niciodată. Clişeic sau nu ,cred că am început să simt ceva pentru Ivan Alexei Donovan ,şi nu cred să fie doar o simplă atracţie ,pariul nostru se întinde la cote maxime iar asta nu îmi place ,nu suport să pierd, ştiu că după ce va avea inima mea o să îmi dea cu piciorul şi o să îmi râdă în faţă. Nu vreau să îl iubesc , el înseamnă distrugerea mea ,vreau pentru mine o poveste de dragoste frumoasă şi magică dar , dacă îl las pe el să îmi ocupe inima ,totul se duce dracului.
Simt o mână pe umărul meu şi tresar ,îmi întorc privirea spre stânga şi dau de doi ochii căprui şi un zâmbet larg. Adam. Am şi uitat de el.-Xenia... eşti bine ? Te strig de vreo 5 minute iar tot ce faci este să te uiţi în gol! îi zâmbesc înapoi luându-i mâna de pe umărul meu în mâna mea.
-Sunt bine , Adam ! el ne priveşte mâinile care sunt acum în poala mea.
-Xenia, ştiu că ne cunoaştem de doar 2 zile dar vreau să şti că îmi poţi spune orice ,vreau să fiu prietenul tău și să te ascult ! Mă poţi întreba orice şi îţi jur că Ivan nu va afla nimic ! îi strâng mâna blând şi mă aplec spre obrazul său ,îl sărut delicat şi după aceea mă retrag.
-Îţi multumesc mult, Adam ! Eşti un băiat bun ,dar nu pot să îţi spun ceea ce mă macină ! Chiar dacă îl cunosc pe Donovan de doar 2 zile , ştiu că poate fi foarte convingător când chiar vrea să afle ceva iar eu nu îmi pot asuma acest risc! Nu pot despărţi doi prieteni buni!
-Xenia ,chiar vreau să fiu aici pentru tine, nu mă respinge, te rog !
Inspir adânc şi îmi trag mâna din a lui.
CITEȘTI
Iubire In Moscova
RomanceUn labirint de străzi. Un oraș al tuturor posibilităților. Un oraș în care jocurile periculoase îți salvează pielea și lipsa lor te bagă la 3 metri sub pământ. O grupare secretă care se ocupă cu afaceri necurate. O fata bogată și fericită. Un b...