Long Night

399 38 22
                                    

Roşu, verde şi galben. O combinaţie deloc îmbietoare. Dar, pe o rochie Channel neagră, voma nu este deloc atractivă.Mai icnesc o singură dată şi mă aplec puţin asezându-mi mâinile pe genunchii pe care îi simt tremurând uşor.
De ce oare am băut atât de mult vin? Oare starea de nervozitate pe care o simt în preașma lui Ivan să mă împingă spre consumul de alcool? Fiind o persoană mai timidă şi reţinută, alcoolul nu a făcut parte din viaţa mea, până acum. Dar,când sunt în apropierea lui Ivan ,toate sentimentele mele o iau razna, simt o electricitate foarte puternică între noi, o atracţie periculoasă. Când mă priveşte pulsul mi-o ia razna ajungând la cote maxime, picioarele parcă mi sau transformat în două cuburi de gheaţă care ameninţă să se topească, iar nevoia de al atinge devine dureroasă.
El scoate tot ce este mai rău din mine, de când lam cunoscut viaţa mea a luat-o razna, sunt mai mereu nervoasă, mă preocupă aspectul exterior mai mult ca de obicei iar când o femeie se apropie prea mult de el sau îl priveşte prea insistent ,îmi vine să o pocnesc direct în ochii.
Chiar dacă vreau să par indiferentă şi să dau impresia că nu îl suport, aş da orice ca să fie doar al meu.

-Xenia?îl aud spunând, îmi alung din minte imagini nu prea decente cu el şi încerc să îmi îndrept spatele.

-Nesimţita ta nu se simte bine? Nu a vomitat destul pe rochia mea? Să îi aduc un bol cu supă?aud vocea sâcâitoare a scorpiei de Renata.

-Dacă eşti drăguţă să îmi dai plicul tău! Voma mea stă aşa bine pe tine!

Când reuşesc să stau în două picioare, o văd în faţa mea cu o rolă întreagă de hârtie de bucătărie, freacă de zor voma de pe rochie, fiind puţin cam palidă.

-Dacă îmi mai vorbeşti, părul tău va semăna cu al unui câine vagabond!spune ea în timp ce privirea ei tăioasă mă fixează.

-Dacă ai fi blondă, sar explica lipsa neuronilor, dar cred că tu exact aşa te-ai născut!îmi trec o şuviţă de păr după ureche. Eşti proastă, femeie!aud un cor de râsete iar Renata se întoarce împărţind priviri tăioase în toate părţile.

-Crezi că mă impresionezi dacă eşti o Ivashkov? Sau că căsoaia asta îți va aparţine? Tot ceea ce eşti poate fi explicat într-un cuvânt!degetul ei arătător mă fixează iar un zâmbet bolnav i se întinde pe toată faţa.
Eşti fetiţa mamei, o ingrată care fără banii părinţilor nu va reuşi în veci să cucerească un bărbat!Cine ar vrea o împiedicată care se face de râs la propia petrecere?Crezi că l-ai prins pe Ivan, dar crezi prost!Dacă se poartă frumos cu tine, o face pentru a ajunge mai repede la contul din bancă al tăticului tău!îşi dă părul pe spate punându-și o mână în şold. Iar mâine, după ce o să semnezi amărâta aia de hârtie, eu şi cu Ivan ne vom petrece noaptea voastră de nuntă într -un hotel luxos în timp ce tu vei mânca ca o vacă şi vei dormi în camera de oaspeţi!mă încrunt uşor când simt o mână pe braţul meu.

-Nu o băga în seamă!îmi spune Ivan ,iar atunci nervi mei îşi fac loc prin ceaţa alcoolului.

-Ce ai spune dacă te-ai duce dracului? Şi ţi-ai lua de mână iubiţelul cel idiot până nu îl transform în Ivan -vânăt -Donovan?spun strângându-mi pumni pe lângă corp.

-Înţelege, fetiţo!spune ea iar nervi mei se amplifică .Eşti doar un sac de banii cu picioare pentru el!Dacă nu ai mai avea, nici măcar sexul nu ţi lar şti!

Îmi încordez maxilarul iar acum prin mintea mea trec doar imagini cu pumnul meu în gura ei. Fac un pas în faţă dar automat Ivan vine lângă mine, îl privesc scurt, îl văd tensionat.

-Poate eu sunt fetiţa mamei, dar tu, scumpa? Ce eşti? Să îți reamintesc că acum câteva momente ai fost numită "curvă nenorocită " de bărbatul care susţi sus şi tare că "te iubeşte " ?îmi pun mâinile în şold şi o privesc cum încearcă să spună ceva. Dar, ai nişte vise de Oscar!Ştiu că te oftică doar gândul că se va lăsa atins de mine, că numele meu îl va pronunţa dimineața când se va trezi sau că îl voi săruta!îl privesc pe Ivan care îmi oferă un zâmbet frumos. Lam sărutat deja!spun rânjind, îmi întorc privirea spre o Renata uimită. Chiar el mi-a cerut asta!

Iubire In MoscovaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum