-Ivan ? şoptesc în timp ce sunt lipită de acel perete ,buzele lui călătoresc în sus şi în jos pe gâtul meu făcându-mă să mă înfior de cât de bine poate să se simtă.-Xenia ,acum vreau să taci din gură ! Dracului ,numai sta ca o stană de piatră, sărută -mă ! îşi ia buzele de pe gâtul meu ,acum mă priveşte cu ochii lui albaştri care mereu mă înebunesc .
-Te simţi bine ? el oftează şi mă ia în braţe.
-Mă simt excelent ,iubire ! îmi șopteşte la ureche. Este greşit că vreau să îmi sărut soţia ?
-Lasă vrăjeala ,Donovan ! Noi doi nu avem nimic ,nu ne iubim ,doar am fost obligaţi să ne suportăm şi atât ! Tu mă urăşti ,eu fac la fel ,acum vrei doar să mă amăgeşti şi să te lauzi că mi-ai luat inima şi ai călcat -o în picioare ! îmi pun mâinile pe pieptul său şi îl împing de lângă mine ,holul este încă întunecat aşa că nu pot să îi văd reacţia la faptul că l-am respins .
-Nu ştiu ce este cu mine... când te văd mereu vreau să te sărut ,chiar dacă am fi într-o încăpere plină de alte persoane, pentru mine tu eşti ceea mai frumoasă ! mâna lui îmi atinge brusc obrazul, eu tresar şi îmi aşez mâna pe braţul său. Sentimentele te fac slab, Xenia ! De aceea nu pot să mă las pradă lor ,ele sunt distrugerea mea ,aş deveni ca înainte... Dacă mă îndrăgostesc de tine ,mă pierd pe mine , pierd tot ceea ce am construit cu atâta ură !
Îi privesc trăsăturile care abia se disting din cauza lipsei de lumină ,mâna lui continua să îmi mângâie blând obrazul, mă întreb ...oare el vorbeşte serios ? La naiba, mereu când îmi vorbeşte aşa mă face să mă îndoiesc şi de mine însămi .Mama naibi, face asta din nou ! Cât de idioată poţi fi Xenia ?
-Şti ce , Ivan ? Poţi să te duci dracului cu tot cu minciunile tale ! spun furioasă şi îi îndepărtez mâna. O dată ţi-am crezut prostiile ,numai merge şi a două oară ! Nu sunt cârpa de Renata ,să mă foloseşti cum vrei tu şi când vrei tu ! Dacă crezi că ai vreo şansă să ieşi din acest joc cu capul sus ,te înşeli ! îl apuc de tricou cu ambele mâini şi îl lipesc de mine . Şi eu pot fi o lipitoare nenorocită!
Spun asta şi îmi zdrobesc violent buzele de ale lui ,mâinile lui îmi înconjoară talia iar gura lui pune stăpânire pe a mea. Ne sărutam minute în şir fără a avea nevoie de aer ,ştiam că sărută bine ,dar acum mă simt mai ameţită ca niciodată ,dacă el nu mă ţinea ,acum sigur eram pe jos .Îmi mut mâinile în părul său ,de când am visat să fac aşa ceva , să îi simt fiecare şuviţă de păr ,este atât de fin şi mătăsos ,aşa cum mi-am imaginat. Mâinile mele coboară pe gât în jos reuşind să scot de la el un geamăt ,mi le aşez pe obraji lui şi îi mângâi uşor ,el mă prinde bine de talie şi mă ridică în sus eu încă având mâinile pe obraji lui ,îmi muşcă buza de jos cu putere iar eu mârâi de durere ,o durere al naibi de plăcută . Deodată rupe sărutul şi o lumină puternică se aprinde ,îmi închid ochii strâns şi mormăi nemulţumită ,el mârâie şi îmi dă drumul.
-Ce naiba cauţi aici ? îl aud spunând furios .
-Oh... ce privelişte frumoasă , scumpule! Aveai de gând să o fuţi aici ?
Renata. Ea şi Vladimir ... pentru ei am venit.
-Nu este treaba ta ce fac eu şi soţia mea! mârâie Ivan iar eu clipesc puternic şi deschid ochii.
Sunt încă lipită de perete ,holul este unul îngust și prăfuit ,îl văd pe Ivan la câţiva paşi de mine iar în faţa lui este o Renata ciufulită iar în spatele ei... nu cred... este Vladimir al meu ,la fel de ciufulit ca şi ea ,cu cămaşa descheiată şi buzele roşi, roşi de la rujul curvei ăsteia.
CITEȘTI
Iubire In Moscova
RomansUn labirint de străzi. Un oraș al tuturor posibilităților. Un oraș în care jocurile periculoase îți salvează pielea și lipsa lor te bagă la 3 metri sub pământ. O grupare secretă care se ocupă cu afaceri necurate. O fata bogată și fericită. Un b...