Surpriza

656 41 41
                                    

-Ivan!aud o voce mică și subțire prin ceața visului ce tocmai sa terminat, îmi deschid cu greutate ochii și privesc lung la tavanul camerei mele.

-Ira... oftez eu spre menajera mea care tocmai ce a tras draperiile ce acoperă peretele de sticlă făcând lumină în camera.

-Pentru tine sunt domnișoara Ira!spune și îmi trage cearceaful de pe mine arucandu-l pe podea. Ivan ,copilul meu,este ora unsprezece, părinți tăi te așteaptă la masă de o oră! Așa că schimbă -te chiar în momentul ăsta și dute să mănânci! Miss Donovan va face apoplexie dacă se mai holbează și un minut la ușa sufrageriei !
Plescăi din buze enervat și mă ridic în șezut observând că Ira ma lăsat fără hainele aruncate cu grijă pe jos, acum îmi invadează baia căutând numai Dumnezeu știe ce.
Râd și mă ridic din pat, mă îndrept spre șifonier și îl deschid luând un tricou negru și o pereche de pantaloni de trening, mă dezbrac fiind atent mai tot timpul la ușa băi care acum este închisă.
Domnișoara Ira,așa cum îi place ei să fie numită are peste 50 de ani și lucrează la noi de când mam născut eu ,fiind în același timp și bonă, servitoare, menajeră, șofer, complicele meu la năzbâtii și la ascunsul lor de părinți, o a doua mamă.
O iubesc nespus de mult și cred că mi-aș da și viața pentru ea, a fost lângă mine când am avut primi colici, prima răceala, primul dinte, prima julitură, când mi-a placut pentru prima dată o fată și când am suferit după una, care a fost ultima.
Fiind gata am lăsat hainele pe jos știind că vor fi luate și spălate, am coborât în sufragerie pentru a lua micul de jun cu minunați mei părinții care și-au amintit printr-un miracol că au un copil.
Nu mă pot plânge că nu am avut mereu tot ce mi-am dorit, nu a fost jucărie, carte, telefon sau mașină pe care să o fi dorit și ei să nu mi-o cumpere, aceste lucruri materiale sunt până la urmă doar niște lucruri care nu pot înlocui nevoia de un părinte și de dragostea lui.
Imediat după ce am fost născut de mama care pe atunci era o puștoaică de 17 ani am fost aruncat în brațele Irei iar ea și-a continuat liniștită adolescența ,ahhh...nu cred că am menționat că am fost creat în urma unui viol?
Celebrul Adrian Donovan,afaceristul de succes al Moscovei nu este decât tatăl meu vitreg, sa îndrăgostit ca un prost de Zoia Belinkov, actuală Donovan, care era gravida cu mine, dar...dragostea te face să fi surd,orb și să nu îți mai pese de nimeni și de nimic înafara persoanei de lângă tine.
De multe ori stau și mă gândesc... Oare și eu voi fi la fel când mă voi îndrăgosti?
Pffff...nu cred că sa născut femeia care să îmi sucească mințile complet, să mă facă să o văd și să o doresc numai pe ea, să fie întreaga mea viață și întregul meu univers.
Multe femei au trecut prin patul meu, prin patul oricărui hotel pentru că în patul meu dorm doar eu, au fost futute și date la o parte cu frumosul, a doua zi au încercat să își arate "atuurile" de mari cuceritoare dar au ajuns prin a fi scoase afară în șuturi.
Cum spuneam, dragostea te face să te pui pe ultimul plan, să nu îți pese de viata ta atâta timp cât persoanei de lângă tine îi este bine, așa a făcut dragul meu tată vitreg și sa ales cu una bucată femeie cu un copil al cărui tată nu vrea să audă de existența lui.
Ajung în sufrageria luminată de soarele orbitor de dimineață care se profilează în înaltul cerului, camera este mobilată cu foarte mult bun gust, întreaga mobilă fiind din mahon negru, canapeaua lungă și roșie fiind așezată pe podiumul din mijloc unde mai există și două fotolii albe cu o măsuța de sticlă, în partea dreaptă este o masă lungă de 10 persoane unde îi observ pe soții Donovan cu câte o farfurie neatinsă de mâncare în față și uitându-se unul la altul.

-Bună dimineața ,părinți dragi!spun sarcastic și mă trântesc pe scaunul de lângă tata care mă privește supărat.
Care-i treaba, Adrian? Te uiți la mine de parcă mai vrea mort!râd și furia de pe fața lui devine vizibilă și la exterior

-Ivan Alexei Donovan, tu tocmai ai pierdut miliarde de dolari în afacerile tale ordinare de care nu știe nimeni și vrei ca eu să fiu bucuros?
Ți-am lăsat toți banii pe mână iar tu din prima familie ceea mai bogată din Moscova ne-ai adus la fundul sacului!
Te intreb pentru a suta oarã! Cum ai pierdut banii?

Iubire In MoscovaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum