Căderea

273 29 4
                                    

Ivan Story.

Pun mâna pe clanţa uşi şi apăs uşor , balamalele scârţâie ca naiba şi asta îi atrage atenţia Xeniei care este cu spatele la mine. Se întoarce spre mine când uşa se izbeşte de perete ,faţa ei este albă ca varul ,sigur a plâns pentru că urme negre se văd sub ochii ei frumoşi ,arată obosită şi pe jumătate adormită .Are mâinile încrucişate la piept şi tremură puţin , clipeşte puternic şi pare să nu mă recunoască deodată ,toată furia pe care o simţeam înainte să vin aici se evaporă iar locul gol este umplut de îngrijorare pentru femeia micuţă şi atât de fragilă din faţa mea. Înghit în sec şi închid ușa frumos , mă apropi de ea dar face doi paşi în spate şi îşi întinde mâinile tremurătoare în faţă ,mă încrunt şi rămân în locul în care sunt.

-Xenia ....spun încet ,ea ridică o mână iar eu înghit în sec.

-Orice ai de spus , nu mă interesează ! Mereu vorbesc singură , tu doar stai şi te uiţi la mine ca la lună ! Eşti Monstrul Moscovei , nu ? Eşti rău, dur, nemilos ,te asculţi doar pe tine ! De ce ţi-ar păsa de părerea mea ? Tot ceea ce avem noi este o prostie de căsătorie şi un joc periculos pe care trebuie să îl câştig ! Aşa că încetează cu prefăcătoria ,ştiu ce vrei să faci , nu îţi va merge ! Nu sunt chiar aşa de prostă , Ivan !

Spune asta în timp ce mă priveşte pătrunzător ,mâinile ei sunt aşezate tremurătoare pe lângă corp , arată atât de slăbită iar chipul ei este o mască a uri pure .Se poate ca ea să mă urască de moarte în acest moment ,iar eu sunt plin de îngrijorare pentru ea ,aş vrea să o strâng în braţe şi să îi şoptesc la ureche că totul va fi bine ,să o iau de aici şi să mergem undeva departe , departe de toată acestă agitaţie , departe de minciuni şi intrigi , să uităm de acest joc idiot al nostru şi să ne axăm doar pe fericirea noatră . Dar , sunt un mare prost , şi recunosc asta, o vreau atât de mult încât mă doare , această fiinţă mică şi delicată a reuşit să îmi sucească minţile de tot , ma înebunit complet . Nu suport să văd că vreun bărbat se uită la ea sau doar vorbesc ,atunci simt că turbez ,văd negru în faţa ochilor şi tot ce vreau este să îi zdrobesc creierii dobitocului care a îndrăznit să se uite la ce este al meu . Ea a reuşit în trei zile ce nu au reuşit altele în ani şi ani, îmi ştiu perfect regulile , mi-am impus să nu mă îndrăgostesc niciodată. Dragostea însemnă slăbiciune şi distrugere .Ea te face slab şi neputincios. Te face să zbori până la cer şi rămâi acolo mult timp ,iar când totul sa încheiat rămâi doar o carcasă goală , un bărbat care numai este bun de nimic, care se gândeşte zi şi noapte la fosta dragoste pierdută , devi un jeleu uman de care toţi fac mişto şi îl distrug mai mult decât este. Cu inima bucăţi , trupul batjocorit de derbedei care se cred însuşi Dumnezeu ,devi un cadavru ambulant şi începi încetul cu încetul să cazi în depresie ,iar apoi dorinţa de a muri devine singura cheie de a scăpa de acest chin. Iar când o vezi împreună cu cel mai bun prieten al tău , fratele tău din altă mamă ,cel pentru care ţi-ai fi dat şi însuşi viaţa doar ca să îl vezi pe el fericit ,este ultima lovitură , şi aceea fatală. Să îi vezi în fiecare zi ţinându-se de mână şi zâmbind ,când vezi că lui îi zâmbeşte aşa cum pentru tine nu a făcut -o niciodată ,că îl sărută cu dragoste de fiecare dată când are ocazia,să vezi în expresia ei că el însemnă absolut tot pentru ea , că este întreaga ei viaţă şi întregul ei univers. Iar când era cu tine de-abea dacă îţi zâmbea politicos o dată , nu te ţinea de mână ,nu te săruta în public ,îţi spunea în scârbă un "te iubesc " înainte de culcare şi te asigura că este adevărat ceea ce simte ea pentru tine , iar tu ca un mare idiot o credeai , doar era femeia iubită , dragostea vieţi tale. Iar când eşti pe cale să îţi iei zilele pentru că durerea este prea mare ,numai suporţi să o vezi construind cu altul relaţia perfectă în timp ce sufletul tău sângerează ,atunci apare "îngerul " păzitor şi te ia cu forţa lângă el .Iar acum, după ce ai devenit ceea ce ţi-ai propus ,cicatricele se deschid puţin câte puţin , un suflet nevinovat te face iarăşi să simţi acei fluturi enervanți în stomac, prin vulgaritatea şi în acelaşi timp puritatea ei te face să te simţi dorit, iubit , cel mai frumos om de pe întreaga planetă ,zâmbetul ei îţi luminează ziua iar prezenţa ei îţi îndulceşte dispoziţia ,ea este ceea ce am căutat mereu ,dar îmi este frică . Frică de a nu fi rănit ca acum 6 ani ,sufletul meu este bine ferecat ,dar ea a găsit o portiţă.

Iubire In MoscovaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum