Micuţa spioană

258 29 0
                                    

Xenia Story .

Îl urăsc ! La naiba , îl urăsc atât de mult. Era cât pe ce să îl cred când mi-a spus că ţine la mine ,a fost atât de credibil încât nici nu mi-am dat seama că doar se juca cu mintea mea. Dar privirea lui era aşa blândă şi sinceră ,faţa lui nu trăda nicio emoţie înafară de tandreţe şi adevăr ,am simţit că tot ceea ce a spus a venit din suflet ,şi nu spuse doar aşa , de distracţie .Îmbrăţişarea lui a fost una sinceră şi fără urmă de răutate , chiar am crezut că s-a schimbat ,la un moment dat am crezut în fiecare cuvânt spus de el ,sunt o fraieră .A avut dreptate , ma învârtit pe degete mereu , dacă îmi vorbeşte frumos şi mă ia cu dulcegării ,mă înmoi şi las garda jos ,iar atunci el acţionează ,îşi înfige săgeţile otrăvite adânc în mine şi ajung să mă îndrăgostesc de el câte puţin în fiecare zi. La naiba , trebuia să îmi dau seama că doar se joacă cu mine , cât de proastă să fiu încât să îl cred că el chiar ţine la mine ? Totul pentru el este un joc, îmi va lua inima şi va pleca cu ea, eu o să rămân fără nimic ,doar cu un gol şi o întrebare . Cine mama dracului ma pus să îl provoc pe Ivan Alexei Donovan? Chiar credeam în mine , în cine sunt acum ,mă credeam o femeie puternică care poate suci minţile oricărui bărbat ,mă credeam invincibilă dar , după faza de astăzi ,încrederea în mine sa diminuat .Chiar credeam că o să îl pun la punct pe un mare Don Juan care atrage femei doar cu o privire , iar uneori nu este nevoie nici de aia . El a avut atâtea femei câţi ani de viaţă am eu, sau poate mai multe ,iar eu sunt doar micuţa Xenia tocilara ,ceea care doreşte răzbunare şi sa pus într -un joc periculos cu dracu. Ştiu cine am fost în liceu ,de atunci am încercat să scap de vechea Xenia şi să o construiesc pe ceea nouă ,de atunci mi-am jurat că îl voi pune la locul lui pe marele Ivan Alexei Donovan ,chiar vreau să îl văd la picioarele mele cerându-şi iertare pentru toţi anii de umilinţă ,vreau să plătească şi pentru ultima lacrimă vărsată de mine din cauza lui. Se pare că el nu mă recunoaşte ,asta este bine ,mi-a uşurat puţin munca ,dar nu mult. Încă mă chinui să fiu tare în faţa lui, să îi dau replica la fiecare jignire ,să fiu mereu cu un pas în faţa lui ,la sfârşitul zilei sunt terminată psihic ,personalitatea mea mai are mult până să ajungă la nivelul dorit de mine .O admir pe Renata pentru că întotdeauna a reuşit să îl tempereze ,a ştiut cum să îl ia ,chiar dacă este căţelul lui de o noapte ,pe ea nu o văd să se intimideze în faţa lui ,iar eu încep să tremur doar când se uită la mine .
Mă hotărăsc să opresc la magazinul unde lucrează Vladimir , de când cu acestă căsătorie idioată nu am apucat să vorbesc cu el ,cred că săracul băiat suferă din cauză că l-am părăsit printr -un mesaj .Nu sunt genul de persoană care să se despartă printr -un mesaj dar părinţi m-au obligat în ziua logodnei să fac asta de faţă cu ei ,iar de atunci i-am tot trimis mesaje cu scuze şi explicaţi ,dar nu mi-a răspuns .Trebuie să vorbesc cu el şi să îi explic totul , este un băiat bun , poate va înţelege . Opresc maşina în faţa magazinului şi îmi i-au poşeta ,când vreau să cobor văd uşa magazinului deschizându-se ,rămân mască când din el iese Vladimir împreună cu Renata. El este încruntat iar ea zâmbeşte larg .Ce naibi caută Renata cu Vladimir ? Se cunosc ? Rămân în maşină şi spre norocul meu niciunul nu mă observă ,se îndreaptă spre un Ferrari negru mat iar Vladimir se urcă la volan. Stai puţin ? El parcă era sărac ... munceşte de dimineaţă până seară într -un magazin doar pentru aş -i întreţine familia destul de numeroasă ,iar acum îl văd la volanul unei maşini care de-abea a ieşit pe piaţă ! Clatin din cap şi observ cum maşina din faţa mea pleacă de pe loc , acelaşi lucru fac şi eu . Trebuie să aflu unde se duc. Pornesc maşina şi îi urmăresc , ieşim din centru şi ei cotesc brusc la stânga , pe acolo este fabrica de lapte pe care o deţine Mihail Ivanov ,ce fac ei acolo ? Îi urmăresc în continuare ,maşina lor se opreşte în faţa clădirii , eu rămân puţin în umbră ,cobor din maşina mea şi o încui .Trebuie să găsesc o cale să intru în clădire ,pe la uşa din faţă nu pot pentru că au încuiat -o în urma lor ,ocolesc clădirea şi văd o scară şi un geam la etajul unu care este deschis ...ce am de pierdut ? I-au scara şi nici nu apuc să o apropi de perete pentru că sunt înşfăcată de talie de două mâini ,acel bărbat , pentru că după strânsoare sunt sigură că este bărbat mă pune pe umărul său iar eu încep să ţip .

Iubire In MoscovaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum