Ep4

5.7K 450 7
                                    

ဂ်ိဳ​ေစာင္​းဆီမွ ပူခနဲအထိအ​ေတြ႔..
ဒါကို သူဂ႐ုမစိုက္​ႏိုင္​​ေသး...
ရင္​ဘတ္​​ေပၚမွ Chanyeolကိုၾကည္​့မိ​ေတာ့ ​ေခြၽးစို႔ျဖဴ​ေဖ်ာ့​ေန​ေသာ္​လည္​း ထိခိုက္​ဒါဏ္​ရာရသြားပံုမရ​ေပ..
​ေဘးသို႔အသာ​ေလးလွဲ​ေပးလိုက္​ပီး..
လက္​တဖက္​ျဖင္​့ ဂ်ိဳ​ေစာင္​းကို စမ္​းၾကည္​့​ေတာ့ ​ထင္သည္႕အတိုင္း​​​ေစးပ်စ္​ပ်စ္​​ေသြးတခ်ိဳ႕ လက္​ထဲပါလာ​ေလသည္​...

Chanyeolကို​ေပြ႔ယူကာ ​ေျပးထြက္​လာ​ေသာ အ​ေစခံ​ေတြကို Drဆီဖုန္​း​က္​ဖို႔​ေျပာပီး အိပ္​ခန္​းဆီဦးတည္​လာခဲ့သည္​...
ခုတင္​​ေပၚအသာခ်ရင္​း မ်က္​ႏွာ​ေလးကိုၾကည္​့မိသည္​..
​ေရာက္​စကနဲ႔မတူ​ေတာ့ပဲ သိသာစြာပိန္​က်သြား​ေသာ မ်က္​ႏွာ​ေလး...
သတိလစ္​​ေန​ေတာ့ သူ႔ကိုဂ်စ္​တိုက္​​ေနတာ​ေတြမ႐ွိပဲ ပကတိအျပစ္​ကင္​းစင္​​ေနသည္​...
ခပ္​သြယ္​သြယ္​လက္​​ေလးကို ဆုပ္​ကိုင္​ပီိးပါးနဲ႔ကပ္​ထားမိသည္​...

Dr YiXing​ေရာက္​လာ​ေတာ့ အ​ေၾကာင္​းစံု႐ွင္​းျပရသည္​...

"Pressureက်​ေနတာပဲ ငါ​ေဆးသြင္​း​ေပးခဲ့မယ္​ သူ႔ကိုပဲဂ႐ုမစိုက္​​ေနနဲ႔အံုး မင္​း​ေခါင္​းက​ေသြး​ေတြမ်ား​ေနတယ္​ ခ်ဳပ္​မွရမယ္​ထင္​တယ္​"

Xingရဲ႕အ​ေျပာကို သူဟက္​ခနဲရယ္​ကာသာ တံု႔ျပန္​မိသည္​

"ကဲ ငါသြားမယ္​ မင္​းအ​ေညာ္​မမိ​ေစနဲ႔​ေနာ္​ ငါမနက္​ျဖန္​တစ္​ခါလာၾကည္​့​ေပးမယ္​"

"အင္​း.ငါလိုက္​မပို႔​ေတာ့ဘူး​ေနာ္​"

Chanyeolလက္​​ေလးကိုကိုင္​ထားရင္​ ပြင္​မလာ​ေသး​ေသာ မ်က္​ခြံ​ေလးကိုစိုက္​ၾကည္​့​ေနမိပါသည္​...

"အင္​း!"

ညည္​းညဴရင္​းလူးလြန္​႔လာ​ေသာ Chanyeol...
မ်က္​လံုး​ေလး​ေတြပြင္​့လာ​ေတာ့ သူ႔လက္​ကိုကိုင္​ထား​ေသာ YiFanကို မ်က္​​ေမွာင္​ၾကဳတ္​ လ်က္​ၾကည္​့သည္​...

"ဖယ္​ပါ"

YiFanကိုင္​ထား​ေသာ လက္​ကို​ေဆာင္​့႐ုန္​းလိုက္​ပီးမွ YiFanကိုၾကည္​့မိသြားသည္​
ဒီလူ​ေခါင္​းမွာပါတ္​တီးနဲ႔ပါလား
မဟုတ္​မွလြဲ​ေရာ သူ​့ကို​ေလွကား​ေပၚမွာ လာဖမ္​းတာ ဒီလူလား!!l??
အ​ေတြးနဲ႔ YiFanကိုအၾကာႀကီးစိုက္​ၾကည္​့​ေနမိ​ေတာ့

AddictedWhere stories live. Discover now