Nikam nejdu

17 0 0
                                    

Abbie
Dojeli jsme na hotel. Šla jsem se osprchovat. Ale do koupelny vešel Harry. ,,Nechceš si dát společnou sprchu?" Zeptal se mě. ,,Ne promiň." Řekla jsem. ,,Vážně ne?" Řekl přiblížil se ke mě začal mi sundavat mikinu. Já se od něj odtáhla. ,,Ne promiň já nechci." ,,Udělal jsem něco špatně?" Zeptal se smutně. ,,Ne, nic jen jsem unavená." Řekla jsem on jen přikývl a odešel. Nejsem unavená, ale nechci aby viděl ty rány jak jsem spadla do střepů a ty modřiny. Doufám že už to bude dobrý. Umyla jsem se a šla si lehnout do postele. Harry mě objal okolo pasu. ,,Auu." Sykla jsem, dotknul se jedný rány co dost bolela. ,,Co je?" Zeptal se vylekaně. ,,Nic." řekla jsem. ,,Co tam máš." Řekl a chtěl mi trochu nadzvednout tričko, aby se podíval, co tam je. Chytla jsem ho za ruku a otočila se čelem k němu a políbila ho ,,nech to být." Dodala jsem potom.

Ráno
Probudila jsem se v prázdném pokoji. Harry už byl pryč. Oblékla jsem se a šla do kuchyně abych si udělala něco k snídani. ,,Ahoj." Pozdravila jsem všechny u stolu. ,,Ahoj" odpověděli ostatní a dál se věnovali jídlu, kromě Harryho. Přišel ke mně. ,,Půjdeš dnes s námi na tu autogramiádu?" Zeptal se mě. ,,Asi ne, není mi úplně dobře." Řekla jsem. ,,Dobře." Řekl smutně Harry.

Miya
Kluci už odešli a já jsem tu zůstala s Abbie. Nemyslím si že ji je špatně určitě je v tom něco jiného. Kluci jsou pryč už dvě hodiny a ona za tu dobu ještě nevylezla z pokoje. Normálně by tu se mnou byla a povídali bychom si nebo dělali nějaký blbosti. Myslím si že nechce vylelést, protože ví, že já bych poznala, že ji něco je. Ale to se spletla já už to poznala dávno.

Kluci už dorazili. Akorát když jsem dovařila oběd. Společně jsme se naobědvali. ,,Půjdete večer na koncert?" Zeptal se Niall mě a Abbie. ,,Já jo!" Řekla jsem. ,,Já ne, ještě mi není úplně dobře." Řekla Abbie. ,,Mám tu zůstat s tebou?" Zeptala jsem se. ,,To ať tě ani nenapadne, běž a užij si koncert!" Řekla a usmála se.

Večer

Abbie
Všichni už odešli na koncert. Já jen ležím na posteli a vše mě bolí. Spadla jsem do střepů a ještě k tomu mě někdo zbil. Ano když jsem v garáži čekala na Harryho a on měl zpoždění tak mě někdo zbil. Měla jsem to Harrymu všechno říct. Ach jo asi budu zvracet.

Harry
Koncert skončil. Kluci a Miya jdou někam do baru. Já jdu domů za Abbie, ať tam není tak sama. ,,Abbie!" Křičím, když vycházím do dveří. Nic se neozývá. Kde může být? Procházím dům ale nikde ji nevidím. Jdu se podívat do koupelny. Abbie tam leží na zemi bez hnutí. ,,Abbie, co ti je?" Začal jsem s ní třást. Otevřela oči. ,,Harry já jsem ti to měla říct." Řekla a začali ji téct slzy z očí. ,,Co se ti stalo?" ,,Spadla jsem do střepů a zbili mě." Řekla. ,,Kdo tě zbil?" Řekl jsem vyděšeně. ,,Nějaká holka co mi vyhrožovala." ,,Proč jsi mi to neřekla?" Ona nic neříkala a jen předklonila hlavu do záchodu. Podržel jsem ji vlasy. ,,Abbie ty zvracíš krev!?" Řekl jsem vyděšeně. ,,Musíme zavolat záchranku!" Pokračoval jsem. ,,Dobře, tak než přijedou tak já se vyspím. Řekla potichu a začala si lehat na zem. ,,Ne, poslouchej mě ty nesmíš usnout, rozmíš. Já si jenom dojdu pro mobil abych někoho zavolal, jo?" Pomohl jsem ji se posadit a běžel pro mobil. Když jsem se vracel k ní už zase ležela. ,,Abbie nespí." Zase jsem ji pomohl se posadit. Opřela se o mě cítil jsem jak pomalu dýchá. ,,Harry, já tě miluju." To byla poslední věc co mi řekla....

Je mi líto, že dlouho nebyl žádný díl, ale doufám, že to alespoň trochu chápete.

PaparazziKde žijí příběhy. Začni objevovat