,,Ahoj."řekli oba najednou. Strašně jsem se styděla, co když na ně budu zírat s otevřenou hubou, koktat nebo se blbě smát. Asi se propadnu hanbou. ,,Ahoj" řekla Abbie a já hned po ní. ,,Vy asi víte kdo jsme co?" ,,Jasně kdo by to nevěděl!?" řekla Abbie a já jen přikývla. ,,No, ale my nevíme kdo jste vy." pokračoval Harry ,,Já jsem Abbie Williams a tohle je moje kámoška Miya Carter." řekla Abbie. ,,Páni Miya, to je krásné jméno." Řekl Niall a já se nezmohla na nic jiného než na pouhý úsměv. ,,Nepůjdete si k nám sednout?" zeptal se Harry ,,Jo jasně!" vyhrkla ze sebe Abbie. Šli jsme si k nim teda sednout a strašně dlouho jsme si povídali, byli moc milí ani bych to neřekla. Myslela jsem že většině celebritám sláva stoupla do hlavy, ale jim ne. Byl to zvláštní pocit. Jak jsme si tam povídali v tom baru pár lidí na nás koukalo asi kluky poznali, možná si nás i vyfotili, ale já se je nevnímala. Byla jsem pořád tak něják v šoku z toho všeho co se stalo. ,,Nepůjdeme už?" zeptal se najednou Niall. ,,A kam půjdete?" zeptala se Abbie se smutným výrazem v obličeji. ,, Spíše se zeptej kam my půjdeme." Odpověděl ji Harry a já myslela že se zblázním. Vyšli jsme z baru, ale to co nás potkalo na ulici bylo příšerné. Bylo tam strašně moc novinářů, já vím že kluci jsou slavní, ale nikdy bych si nemyslela že je na každém kroku pronásleduje tolik novinářů. Bylo jich tu možná i třicet. Niall mě chytil za ruku a táhnul mě pryč.
Abbie
Bylo tu strašně moc novinářů a mě se začínalo dělat špatně. Nemám ráda když je kolem moc lidí natož když se na mě lepí, strká mi do obličeje různé kamery a foťáky a křičí různé otázky. Harry mě chytil za ruku a já se k němu přitiskla. Šli jsme rychle, ale oni šli za námi a bylo jich čím dál více. Pak už si nic nepamatuju jen černo před očima.Děkuji všem co to čtete a omlouvám se za chyby. Chci přidávat pravidelně tak snad se mi to bude teď dařit. Když tak mi napište komentář jak se vám to líbí.
ČTEŠ
Paparazzi
Fiksi PenggemarJaká je pravděpodobnost že v baru potkáte jedny z nejznámnějších kluků na světě. Myslíte si že malá? Noo, ale stát se to může