Pouť

10 0 0
                                    

,,Jo trochu." Řekla Abbie a usmála se. ,,Co se ti stalo?" Zeptal jsem se. ,,To víš jsem nešika, zakopla jsem." Řekla. Už jsem to neřešil a šli jsme k autu.

,,Kde je Niall a Miya?" Zeptal jsem se, když jsme přišli ke klukům do auta. ,,Šli na rande." Řekl Liam. ,,Tak vidím, že se nám Abbie vrátila." Pokračoval. Abbie se na něj jen usmála. ,,Chyběla si nám." Řekl Louis. ,,Ale samozřejmě nejvíce mně." Řekl jsem já.

Jeli jsme autem, nejdříve k Robbiemu pro Abbieny kufry. Pak jsme jeli na náš hotelový pokoj.

Miya
Niall mě pozval na rande než budou mít večer koncert. Dali jsme si věci do auta a pak jsme někam vyrazili. Vůbec jsem netušila kam mě to Niall vede. Prý je to překvapení.

Došli jsme na místo. Stálá jsem na místě s otevřenou pusou a hlavou vzhůru k oblakům. Stáli jsme před obřím ruským kolem. Ale nebylo tu jen kolo. Byli tu různé kolotoče, houpačky dokonce i horská dráha. No prostě jsme stáli před poutí. ,,Tak co na jakou atrakci půjdeme jako první?" Řekl Niall. ,,Horskou dráhu." Vyhrkla jsem. Niall přikývl a šli jsme. Už jsme stáli u vozíku. Chtěla jsem se sednout spíše dozadu, ale Niall mě vtáhnul na úplně první sedačky. No jestli ho pobleju, moje vina to nebude. Vozík už vyjel, když jsem viděla ten obří kopec nahoru začínala jsem se bát a litovat, že jsem sem vlezla. Chytla jsem se Nialla a přitiskla se k němu. Vozík předjížděl vrchol a začal se řítit dolů. Všichni lidi začali křičet a já vlastně taky. Čím déle jsme jeli tím míň jsem se bála a potom i přestala křičet. Sjížděli jsme poslední úsek a v tom mi něco došlo. ,,Já nevěděla, že to vjede do vody!" Vykřikla jsem na Nialla. On se jen zasmál a v tu chvíli byla všude okolo voda. Dráha zastavila a my vystoupili. ,,Příště mi prosím neumačkej ruku." Řekl Niall a já se zasmála. ,,Půjdeme teď do strašidelného domu?" Zeptala jsem se a udělala psí oči. ,,Jestli to takhle půjde dál tak mi tu ruku odkrvíš." Zasmál se Niall. Šli jsme tedy ke strašidelného domu. Vešla jsem tam první, ale v první chodbě jsem se schovala za Niallovi záda. On se jen smál a šel dál jako by nevnímal všechny ty příšery, obludy, sekery, kostry a všechny ostatní věci co se pohybovali okolo nás. Když jsme vyšli ani já ani Niall jsme neměli náladu na další strašidelné atrakce a tak jsme si šli koupit cukrovou vatu. Potom jsme šli na ruské kolo. Měli jsme krásný výhled na Los Angeles a moře. Byla to nádhera. Sice jsem se pořád trochu bála, že se to kolo porouchá a začne se kutálet pryč jako to bývá v některých filmech, ale pak jsem se bát přestala. Byl to úžasný den!

Takže konečně je tu další díl. Omlouvám se, že dlouho žádný nebyl, ale teď se budu snažit přidávat více.

PaparazziKde žijí příběhy. Začni objevovat