Všude kde jsem

18 1 2
                                    

Abbie
,,A co chceš dělat, když ne spát?" Řekl Harry a šibalsky se usmál. ,,Mohli bychom se projít po New Yorku." Navrhla jsem. ,,No tak fajn." Řekl Harry trochu otráveně, ale to udělal jen tak.

Vyšli jsme z hotelu a oba jsme si nandali kapucu. Nejdříve jsme si došli pro kávu do Starbucks. Šla jsem ji objednat, aby prodavačka nebo někdo uvnitř nepoznal Harryho. Tak divně to tam vonělo jako kdyby vytvářeli nový druh kávy. Kávu jsme si vzali s sebou a šli jsme ruku v ruce po pobřeží podél moře. Začalo svítat, zastavili jsme se a dívali jsme se východ slunce. Harry mě držel za pas a já měla ruku na jeho ramenou. Byla to jedna z nejkrásnějších chvíli v mém životě. Harry se ke mně otočil čelem a začal mě líbat. To tuhle chvíli udělalo ještě krásnější až než mě něco oslepylo. Byl To blesk z fotoaparátu. Harry vypadal dost naštvaně. ,,Harry můžete nám zodpovědět pár otázek?" Ptali se ho novináři. ,,Promiňte, ale teď nemám čas." Odbyl je, chytil mě za ruku a táhl mě od nich. Procházeli jsme městem a už jsme mířili směrem k hotelu, ale v tom jsem zase cítila tu divnou vůni jako ve Starbucks a byla jsem přesvědčena, že jsem ji cítila už i jinde. ,,Hele to je Harry Styles a Abbie Williams!" Zakřičel někdo. Sakra od kud znají moje jméno!? Rozeběhlo se k nám pár fanynek. Harry se s nimi vyfotil a taky se jim podepsal. Potom už jsme mířili k hotelu. Harry, od kud znali moje jméno?" ,,Víš Abbie je mi to líto, ale jednou na to museli přijít, byla to jen otázka času." Řekl mi.

Přišli jsme na pokoj. U stolu seděli Niall a Miya. Když Miya viděla co mám v ruce začala na mě ze srandy křičet. ,,Děláte si ze mě srandu, vy jdete do Starbucks a mě nic nepřinesete!?" ,,Klidně si to vem už na to nemám chuť." Řekla jsem, podala jí kelímek a šla do pokoje.

Večer
Jsme na koncertu. Každý koncert je originální, na každém dělají jiné kraviny a je úžasné to pozorovat z první řady. Tím nemyslím, že jsme v první řadě, ale v zákulisí. Harry právě zakopl a spadl, bylo mi ho líto. Měla jsem sto chutí běžet za ním na pódium, jestli se mu něco nestalo. Ale snad ne, jelikož už vstával. Zase jsem tu cítila tu divnou vůni jako kdyby mě pronásledovala. Ale to se mi asi jen zdá. Od té doby co paparazzi znají moje jméno je to jako kdyby mě měl pořád někdo na očích a pořád mě někdo sledoval. No asi jsem trochu paranoidní, ale to časem přejde, doufám.

Po koncertě jsme se šli já, Harry, Miya a Niall projít. Musíme si New York pořádně užít. ,,Zajdeme si do Starbucks? Dlužíte mi to, když jste mě ráno nepozvali!" Řekla Miya. ,,No tak dobře, ale platíš ty." Zasmála jsem se. Šli jsme tedy do Starbucks, kluci si sedli ke stolu a já s Miyou jsme šli pro kafe. Zase tu byla ta divná vůně, ale přitom to nebyl ten samý Star jako předtím. Ta holka ze kasou na nás divně koukala, hlavně na Miyu. ,,T-ty jsi Miya Carter?" Řekla. ,,Jo, od kud mě znáš?" Zeptala se trochu v šoku Miya. Ta holka jen vytáhla noviny. Na titulní straně jsme byli já a Miya. S nápisem Víme kdo jsou. Obě jsme na to koukali s otevřenou pusou. Já sem sice věděla že už nás znají, ale to že o tom píšou na titulce, to jsem nečekala. Vzali jsme kafe a šli si sednout. Miya byla mimo a tak jsme dopili kafe a šli na hotel.

Děkuju za všechny přečtení a vote. Tento díl je trochu o ničem, ale v dalším dílu už to začne, těšte se. Další díl začnu psát hned teď, ale nwm jestli ho stihnu přidat ještě dnes.

PaparazziKde žijí příběhy. Začni objevovat