Slyšíš mě?

35 0 2
                                    

,,Bohužel pane, je mi líto, ale nemůžete jet s námi sanitkou, jelikož nejste rodinný příslušník." ,,Dobře a můžu za ní přijít do nemocnice?" Zeptal jsem se sanitáře. ,,Ano, jistě pokud to lékaři dovolí můžete se za ní stavit i na pokoji." Odpověděl mi ten chlap, zavřel dveře od sanitky a odjeli směr nemocnice. Byl jsem úplně v šoku. Nandal jsem si černý brýle a kapucu a šel jsem na hotel. Cestou za mnou běželo pár novinářů, ale jsem si jich ani nevšímal. Když jsem přišel na pokoj hned na mě Niall vychrdlil spoustu otázek. ,,Kde si byl? A kde je Abbie a Miya? Co se stalo?" Já sem mu nedokázal odpovědět ani na jednu otázku. Jenom jsem k němu přistoupil a obejmul ho. ,,Harry jsi v pořádku? Co se stalo?" Zeptal se mě znovu. Přestal jsem ho objímát a pak jsem se odhodlal a potichu řekl ,,Abbie srazilo auto." Niall na mě vytřeštil oči a pak k nám přistoupili i Louis a Liam. Všichni mě začali litovat, ale já nestojím o jejich lítost měli by spíše litovat Abbie. ,,Co kdyby jsme za ni jeli do nemocnice?" Navrhl Liam. ,,Dobře." Řekl jsem. ,,A mohli bychom se cestou stavit pro Miyu." Řekl s prosbou v hlase Niall. ,,A ty víš kde bydlí?" Zasmál se Louis. ,,Ehm..to je takovej malej detail." Zasmál se Niall. Niall chvíli hledal na sociálních sítích nějaký kontakt na Miyu a asi to deseti minutách něco našel a napsal ji na twitter. Doufali jsme že je to ona protože tam neměla svoje jméno. Hned mu odepsala a domluvili se že se sejdou před hotelem a že mu napíše až přijde. Niall šel za Miyou před hotel A my ostatní šli do hotelové garáže pro auto. Řídil Liam, protože já jsem byl trochu hodně na nervy. Přijeli jsme před hotel a do auta nastoupili Niall a Miya. ,,Kde máte Abbie?" Zeptala se Miya. ,,No víš Miyo, Abbie srazilo auto. Teď za ní jedeme do nemocnice." Vysvětloval ji Niall. Dojeli jsme do nemocnice a šli se zeptat na jakém je Abbie pokoji. Byla v kómatu. Prý za ní můžeme, ale jen po jednom. Miya šla první, když vyšla z pokoje malém se zhroutila. Niall ji musel utěšovat. Teď jsem šel do pokoje já. Abbie tam ležela jako tělo bez duše, byla úplně bledá, okolo ní bylo strašně moc přístrojů a všechny ny ní byli napojený. Nedivím se Miye že se z toho malém zhroutila. Přistoupil jsem blíže k její posteli, sedl si na židli a chytil Abbie za ruku byla strašně chladná. ,,No víš Abbie, někde jsem četl že lidé v kómatu vnímají co se děje okolo nich. Takže bych ti chtěl něco říct. Je mi strašně líto co se ti stalo a je to moje vina. Pořád přemýšlím o těch čtyřech slovech co nás rozdělili Láska nebo jenom úlet? Pořád jsem přemýšlel a přišel jsem na to, že ať si novináři píšou co chtěj tak je to láska. Prosím prober se." Po těchto větách jsem vstal, pohladil Abbie po tváři a odešel ven.

Louis
Když Harry vyšel z pokoje šel jsem tam taky. Sedl jsem si k posteli. ,,Abbie já si myslím že mě slyšíš a taky si myslím že si mě slyšela už v hotelu když jsi tam omdlela, ale tohle je jiný než předtím. Všichni se o tebe bojí a upřímně já taky. Chci se ti omluvit za to jak jsem tě urážel a za to všechno, protože teď už vím, že to co jsem si myslel není pravda. Byl jsem zaslepený. Promiň." V tu chvíli jakoby Abbie pohla prsty na ruce.

Tak co báli jste se o Abbie? Chtěla jsem aby to bylo trochu napínavé. Děkuju že to čtete a tak za všechny vote. A jestli chcete mohli byste mi napsat jak se vám to líbí a nebo co dělám špatně a tak.

PaparazziKde žijí příběhy. Začni objevovat