Žhavé novinky

45 1 0
                                    

Miya
Běžela jsem rychle za Abbie. Musela jsem ji něco ukázat. Abbie vyběhla z pokoje a za ní hned Harry. ,,Poběžte za mnou!" Vedla jsem je k Niallovi, který seděl u počítače a prohlížel si nějaké stránky. ,,Koukejte!" Řekl Niall. Idolové mladých dívek si očividně našli nové objevy. Novináři Harry Stylese a Niall Horana načapali v malém baru v Londýně se dvěmi zatím neznámými dívkami. Abbie a já jsme na to koukali s vykulenýma očima. ,,A je toho mnohem víc." Dodal Niall a najel na další stránku. Nová přítelkyně Harryho Stylese omdlela přímo před našimi kamerami. U toho byla fotka Abbie jak leží na chodníku a následně jak ji Harry bere do náruče. Láska nebo jenom úlet? To byl další tytulek a já už věděla že to není dobrý. Abbie to už nevydržela a rozběhla se do chodby, obula si boty a vyběhla ze dveří. Harry běžel hned za ní. ,,Jak rychle Harry běhá?" Zeptala jsem se Nialla. ,,Docela rychle." Odpověděl. ,,No Abbie běhá nejrychleji id nás ze třídy, ale snad ji dožene."

Abbie
Vyběhla jsem z hotelu v týhle části Londýna se moc nevyznám, ale snad narazím na nějakou mapu nebo na nejaké známé místo. ,,Abbie počkej!" Slyšela jsem Harryho za sebou. Začala jsem utíkat co nejrychleji od toho hotelu. Harry běžel za mnou a já se snažila běžet ještě rychleji.

Mezitím na hotelovém pokoji
Miya
Niallovi cinknul mobil. Podíval se na něj. Bylo tam video, které na twitter přidala nějáká fanynka. Na tom videu byla Abbie jak běží a hned za ní Harry. Louis to asi viděl taky protože my zase přišel vynadat. Neměla jsem náladu se s ním hádat a tak sem řekla Niallovi, že mu napíšu, ale teď musím jít najít Abbie. Vyšla jsem z hotelu, nandala si kapucu a šla směrem kterým jsem včera přišla s Niallem, když jsme utíkali před novináři.

Abbie
Pořád běžel za mnou. Problém byl v tom že já ani nevěděla kam běžím. Na semaforu naskočila červená pro chodce, ale já přece nemohla zastavit to by mě Harry dohnal, zatočit jsem taky nemohla tak co mám sakra dělat. Možná to teď můžu přeběhnout nic nejede.

Harry
Kam chce sakra utéct? Proč to dělá? Teď ji možná doženu je tam červená. Bohužel červená je jen barva. Barva, která nikoho nezastaví. Barva, která byla na semaforu před kterým se Abbie nezastavila, ale byla i na značce s nápisem STOP. Na značce, kterou auto vyjíždějící že zatáčky očividně ignorovalo. Auto co srazilo Abbie. Zastavil jsem se. Celý svět se zastavil. Jediné co se nazastavilo bylo to auto. Řidič zbaběle ujíždel od nehody jakoby nic. Zavolal jsem záchranku byli tu za chvíli. Abbie naložili do sanitky. Sanitář na mě začal mluvit.. ,,Bohužel pane, je mi líto, ale....

Je tu další díl a asi mě někteří zabijete za to jak to ukončuju, ale musíte si počkat na další díl. Doufám že se vám to líbí. A omlouvám se za chyby. A děkuju za všechny přečtení a vote.

PaparazziKde žijí příběhy. Začni objevovat