V Americe jsme už měsíc. Projeli jsme asi dvacet měst. Teď jsme v Las Vegas, budeme tu čtyři dny, pak jedeme do Los Angeles. Z Los Angeles odlétáme do Austrálie, pak bude Asie, Afrika, Evropa a pak se vracíme do zpět do Ameriky. Já bych teda nejdřív projela čelo Ameriku, abychom se nemuseli vracet, ale proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. Za necelé dva měsíce se, ale musíme vrátit do Londýna. S kantory na škole jsme se domluvili, že nebudeme chodit na přednášky a přijedeme jen na zkoušky. Upřímně si myslím, že tímto způsobem tam dlouho nevydržíme. Zítra mám něco jako svátek. Je svátek mého druhého jména. Pochybuji, že to budeme slavit, protože to nikdo krom Miyi neví a vlastně ani s rodinou jsme to moc neslavili, vždy jen tak symbolicky. Přišla mi sms.
Harry: Připrav se :*
Já: Na co?
Harry: Na to že tě za půl hodiny unesu :D
Tak za prvé proč mě chce unést? A za druhé jak se asi mám za půl hodiny připravit, ani nevím na co. Já bych se za tak krátkou dobu nepřipravila ani kdybych věděla na co. ,,Miyo, pojď mi pomoct." Zavolala jsem na Miyu. ,,S čím chceš pomoct?" ,,To bys měla vědět ty. Harry říká všechno Niallovi a ten zase tobě tak mi připrav vhodné oblečení na večer, já se zatím namaluju." Přikázala jsem jí. Namalovala jsem se a koukla co mi Miya vybrala. Vybrala mi černý crop top s dlouhým rukávem, sukni a černé boty s malým podpatkem. ,,Tak a teď ti uděláme něco s vlasy." Řekla Miya a začala mě česat. Udělala mi francouzský cop na jedné půlce hlavy, druhou půlku tam později taky zapletla. ,,Ty tvoje zrzavý vlasy jsou neovladatelné!" Zasmála se. ,,No to je zvláštní že mě to s nimi jde úplně normálně." Obě jsme se smály, když v tom někdo zaťukal na dveře pokoje. Otevřela jsem dveře. ,,Ahoj Isabel." Řekl Harry. Já se jen podívala na Miyu, pohledem: ty si mu řekla moje druhý jméno?! ,,Vypadáš úžasně." Pokračoval Harry. ,,Děkuji." Řekla jsem. Harry zpoza zad vytáhl kytici fialových a modrých růží. ,,To je pro tebe." Vzala jsem si růže do ruky ,,děkuji." Harry mě vzal za ruku a šli jsme ke dveřím. Cestou jsem dala růže do vázy. Před hotelem už čekalo auto se šoférem. ,,Tak kam to bude?" Zeptal se šofér, když jsme nastoupili. ,,Tam kam jsem říkal předtím." Řekl Harry. ,,Kam jedeme?" zeptala jsem se. ,,To je překvapení." Řekl Harry a nandal mi pásku přes oči. Začal mi šahat do vlasů. ,,Co to děláš?" Zeptala jsem se. ,,Snažím se rozplést ti vlasy, víc se mi líbí rozpuštěné."
Auto zastavilo. Harry mi pomohl vylézt. ,,Sundáš mi ten šátek?" ,,Ještě ne." Chytil mě za ruku a navigoval mě kam mám jít. ,,Tak jo teďka tě budu držet a musíš jít přesně kam ti řeknu, krok vedle a dopadne to špatně." Tak teď jsem se fakt bála kam mě to vede. ,,Tak jo tady to stačí." Řekl a zastavil mě. Sundal mi pásku u očí. Byla naprostá tma vydělá jsem jen Harryho. ,,Chtěl bych ti něco dát." Řekl Harry a vytáhl malou krabičku. Byl v ní řetízek, přívěsek na něm byl placatý z jedné strany byl čínský symbol psa a na druhé straně vepře. Byli to symboly roků, kdy jsme se narodili. ,,Harry, j-já nevím co na to říct, mockrát ti děkuju." Byla jsem z toho hotová a v rozpacích. ,,Nic neříkej, nestojí to za řeč." Řekl a zapnul mi řetízek okolo krku. ,,Ale stojí to za řeč..." nedořekla jsem to jelikož mě políbil. ,,Musel jsem tě umlčet." Řekl. ,,Kde to vlastně jsme?" Zeptala jsem se. ,,To se dozvíš za tři, dva, jedna..." V ten moment okolo nás vystříkla voda. Byli jsme uprostřed zpívající fontány. ,,O můj Bože." Vydala jsem ze sebe, na nic jiného jsem se nezmohla. Jen tak jsme tam stáli a drželi se za ruce. Když přestala stříkat voda Harry mě vzal do náruče a odcházel s semnou po úzké cestičce okolo které byla voda. Já jsem to přešla s páskou přes oči, ale jemu to uklouzlo a oba jsme spadli do vody. Plavali jsme tam a smáli se. A já začala Harryho topit a on mě stáhl s sebou. Chvíli jsme tam blbli, ale pak jsme vylezli a šli k autu.
Když jsme dojeli na hotel jen jsme si dali rychlou sprchu a šli spát.
Ráno
Probudila jsem se. Harry v posteli nebyl. Zajímalo mě kde mohl být. Začal mi pípat mobil vzala jsem si ho do ruky a koukla se na twitter a tomu co jsem tam viděla jsem nemohla uvěřit. Vyšla jsem z pokoje. ,,Harry!" Zařvala jsem. ,,Co řveš?" Řekla Miya. ,,Sakra kde je Harry!?"Takže jsem stihla napsat další díl už dnes. Omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
Paparazzi
FanfictionJaká je pravděpodobnost že v baru potkáte jedny z nejznámnějších kluků na světě. Myslíte si že malá? Noo, ale stát se to může