Capitolul 1/8 Partea 1

377 22 3
                                    

Cine sunt?...
Sunt o simpla fata care mereu cand te vede se pierde...ii bate inima de 100 de ori pe minut...mi se inmoaie picioarele, ma balbai de fiecare data cand te vad...te iubesc enorm de mult!

***

Buna, ma numesc Haru, iar ceea mai buna prietena a mea este Eun, am 17 ani sunt balanta...si mnda ma rog asta nu prea conteaza...uitati...ceea ce e important e baiatul din fata clasei...il cheama Jungkook...e asa superb...Bleeeeaaaa!!! Ce ma fac?!?!?! El e popular, are si o iubita, fata directorului...pfff, iar eu..eu sunt o fata care de-abia se face remarcata in propia casa!
Prietena lui cand vede ca ma uit dupa el mereu se duce la el si il trage spre el sa-l sarute!

Eun: Haru!
Haru: *tresar uitandu-ma la ea*
Eun: De ce nu-i spui ca il placi?
Haru: Are iubita esti nebuna?!
Eun: Da si ce daca are?! Se vede clar ca nici el nu o suporta.
Haru: *stau un moment uitandu-ma la ea oftand* O iubeste...
Eun: Booooon!!! Mai vedem noi!
Haru: Calma...

Imi bag cartile in ghiozdan si ies din clasa impruna cu Eun, care vorbeam despre seara intre fete cand deodata se izbeste iubita lui Jung in mine...

Eun: Da nu ai loc?!
Haru: *uitandu-ma la ea*...
Xia: Nu, nu am.
Eun: Pai la cat de grasa esti nu ma mai mir!
Xia: *se uita urat la noi doua dupa care dispare impruna cu doua "prietene" de ale ei*

Eun: Handicapata.
Haru: Las-o...
Eun: Nu, nu o las! Cand se ia cineva de sparanghelul meu are de suferit! *facandu-mi cu ochiul*
Haru: *incep sa rad*

Ora urmatoare aveam sportul, intram in sala de sport, mergem in vestiar pentru a ne schimba de uniforma sa ne luam treningul, cand intram toate vorbeau de Jungkook si TaeHyung...playboy ai liceului...dar cu TaeHyung ma intelegeam...suntem cei mai buni prieteni ne stim inca de cand eram foarte mici, mamele noastre au fost cele mai bune prietene la Universitate...ma rog...dupa ce ne schimbam, iesim din vestiare pentru a ne alinea.

Profesor: Veti forma grupe de cate doua persoane, veti numara cate trei iar numarul 1 va fi cu numarul 1, 2 cu 2 si 3 cu 3.
Numarati! *sufland in fluier*
Xia: 1
Eun: 2
Haru: 3
Jimin: 1
TaeHyung: 2
Jungkook: 3

***

Eram cu Jungkook in echipa?!?!?!
Sunt atat de fericita! Dar toti si stresata...sunt sigura ca iubita lui se va lua din nou de mine...

Profesor: Foarte bine! Acum intinde-ti-va pe saltele si faceti 20 de abdomene fetele, iar baietii 40 de flotari prin rotatie!

Bineinteles fix la abdomene ma pricep...pff...am facut abdomene asa cum ne-a zis profesorul...mereu cand imi venea randul sa-l tin de picioare in timp ce facea abdomene ma uitam in alta parte...si cand imi mai aparea Xia in peisaj imi facea semn ca ma omoara...
Dar nu-i vina mea ca am picat fix cu el!!! Nu?!
Dar din cand in cand ma mai uitam si la el...cand nu se uita, iar cand el se uita la mine eu intorceam privirea...
Cand clopotelul suna fugim toti in vestiare pentru a ne schimba inapoi in uniforme, tot simteam privirea Xiei atintita asupra mea imi era frica sa ma uit la ea...
Dupa ce ma schimb ies din vestiar pentru a astepta-o pe Eun sa se schimbe.
Dupa ce se schimba iese grabita din vestiar apropiindu-se de mine foarte repede.

Eun: Ia zi tu mie cum a fost cu Jung?! *avand o privire perversa*
Haru: Ce?...nu a fost nici cum..adica nici nu ne-am vorbit...
Eun: Pff ce fraiera esti. *razand*
Haru: Mnda...nu ne-am vorbit pentru ca nu am putut...
Eun: De ce?...
Haru: Xia se uita intruna la mine!!! Ma ucidea din priviri!
Eun: Sa nu-i ucid eu dintii!

Iesim din curtea scolii indreptandu-ne spre casa...pe drum ne-am intalnit cu Tae care il astepta pe Jimin sa iasa din magazin.

Eun: Hei! *zambind*
TaeHyung: Mergeti acasa? *zambindu-ne*
Haru: Da, ce faci aici?
Tae: Il astept pe Jimin sa iasa din magazin, stati cu mine pana ce iese? Mergem impreuna acasa.*razand ca un copil*
Eun: Sigur. *privindu-l*

Dupa 7 min. de asteptat sa gandit si Jimin sa iasa din magazin cand ne vede ne face din mana razand.

Jimin: Ce faceti? *razand*
Eun: Te-ai gandit sa iesi din magazin?
Jimin: Dar era coada.
TaeHyung: Nu conteaza, haide misca-te.*razand*
Jimin: Unde?*razand*
TaeHyung: Acasa hancapanatule! *razand*
Haru: Wut?! *razand*
TaeHyung: *razand*

Tot drumul spre casa am vorbit si am ras copios lui Jimin ii tot cadeau chips-urile din gura din cauza ca Tae il facea sa rada, baiatul ar fi bun ca actor de comedie sincer, Eun era gen toata lumea pe langa ea erau "gif" iar ea "jpg" era foarte serioasa, dar se abtinea sa nu rada, iar eu radeam ca proasta.
Ajunsi intr-un punc ne despartim mergand fiecare spre casa lui, dar Tae mergand in aceasi directie cu mine.

TaeHyung: De ce nu-i spui ca-l placi?
Haru: Nu cumva sa-i spui ceva!
TaeHyung: Calma pitico, nu-i spun nimic, doar te-am intrebat. *razand*
Haru: Uhm...pai...nu pot...daca incepe sa rada de mine?...In plus are iubita...deci...
TaeHyung: Si el te place, nici nu ai idee, el e obligat sa fie cu Xia, tatal lui vitreg il obliga sa fie cu ea...el nici nu o iubeste, tot timpul ne vorbeste despre tine. *zambindu-mi*
Haru: Nu prea cred...*uitandu-ma la el*
TaeHyung: BOOON!!! Vedem noi mai tarziu, asa voiam sa te intreb poti sa-mi scoti niste poze la imprimanta pentru eseul de maine, imprimanta mea s-a stricat si mama trebuie sa-l cheme pe unul sa o repare.
Haru: Sigur. *zambindu-i*

Ajungem in fata blocului meu si ne luam la revedere, si el statea chiar in blocul de langa, putem merge unul la altul tot timpul, cateodata mergem si ne facem temele impreuna...

***

Intru in bloc si ma indrept spre cutia postala o deschid iar in ea era o scrisoare...o iau si intru in lift...ma holbam la sctisoare...la expediator scria "Anonim" ma intrebam de la cine era...
Ajung la etajul 7 unde era apartamentul meu, intru pe usa cand ma intampina mama...

Mama: Ce faci puiule! *imbratisandu-ma*
Haru: Bine.*ii raspund la imbratisare*
Mama: Cum a fost la scoala?
Haru: Bine...*intru in camera mea si-mi arunc ghiozdanul in pat, ma pun la marginea patului si deschid scrisoarea.
Nu era scrisa de mana, era scrisa la calculator...poate nu voia sa-mi dau seama cine este defapt...
In scrisoare scria...

"Vreau sa ne intalnim la 18:00 in parcul Hangul, sa nu intarzii."

Dupa ce am citit-o am aruncat-o...daca era de la un nebun?
Nu ma duc nicaieri, daca dau de vreun nebun care vrea sa-mi faca rau?! Uh?!...

***

Ies din camera, ma duc in bucatarie uitandu-ma prin frigider, iau o sticla de Sprite dupa care imi pun niste suc in pahar...il iau in mana vine fratele meu mai mare sa ma sperie...scap paharul, si ma intorc cu fata spre el dandu-i o palma.

Haru: Ce prost esti!!!!!!
Jong-han: Mama ce te-ai speriat! *razand*
Haru: Prost...*iau un servetel si incep sa curat sucul varsat*
Jong-han: *intra in camera lui razand*

Dupa ce termin de curatat suna si soneria de la usa, ma indrept spre ea si o deschid era...

ReminderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum