Capitolul 3/8

220 20 0
                                    

Iesim din lift si dam nas in nas cu.....Xia care era singura...si se  apropie plictisita de noi...

Xia: Haru, Eun.
Eun: Xia...*nervoasa* Ce vrei?!
Xia: Calma fetita am venit sa o avertizez pe Haru. *sictirita*
Haru: Cu ce?...*uitandu-ma la ea*
Xia: De te mai apropii odata de Jungkook al meu...vei avea de suferit, si voi avea grija ca vei zbura din scoala asta.
Haru: ...
Eun: *se uita la ea, fiind foarte rosie la fata*
Xia: *iese razand din bloc*

Ma uit dupa ea speriata dupa care ii vad pe Tae si Jimin...

Jimin: Ce s-a intamplat?
Eun: Nimic...*uitandu-se la mine*
Tae: Atunci...ce facea Xia aici?...
Haru: Nimic...
Jimin: Uhm...bine...

Iesim din bloc cand deodata imi dau seama ca am uitat sa-i scot pozele lui Tae.

Haru: Tae...am uitat sa-ti scot pozele...
Tae: E in regula, a venit chiar ieri omul ala sa-mi repare imprimanta. *zambindu-i*
Haru: A okay..*zambindu-i inapoi*
Eun: *uitandu-se in prin ghizdan* Mi-am uit pixurile acasa!
Jimin: Du-te la Sistem Pro sa-ti iei.
Haru: Te asteptam aici.
Tae: *se uita la ea*
Eun: Okay. *se indreapta spre zembra, paseste, iar o masina se indreapta cu viteza spre ea*
Tae: *observa lucrul asta inaintea mea si a lui Jimin si fuge spre ea, o impinge iar masina il izbeste*
Jimin: *se pune in fata mea pentru a nu vedea ce s-a intamplat*
Haru: Jimin, da-te! *avand lacrimi in ochi si fug spre el*

Eun era distrusa, statea langa el si plangea foarte tare, ceea ce ma facea si pe mine sa plang si mai tare...Jimin, scoate telefonul si suna repede la Urgente...
Dupa 5 min. se aude si ambulanta venind....nu-mi venea sa cred...de ce Tae?!
Nu a incercat decat sa o fereasca pe Eun de masina aia...

Medici de pe ambulanta il urca in masina si incearca sa-l resusciteze...si pornesc spre spital...nu mai aveam nici-un chef sa merg la scoala asa ca am luat toti trei un taxi pana la spital...odata ajunsi acolo am iesit grabiti din masina si am intrat in spital...
Eun era terminata, va dati seama cand l-a vazut pe Tae in ipostaza aceea...si eu eram terminata...asa unde ramasesem...a da..asa..intram in spital si ne punem pe scaunele din salonul unde erau foarte multi medici...ne-am dat seam ca acolo era Tae...Eun plangea in continuu si nu stiam cum sa o mai calmez...
Dupa ce medici reusesc sa-l stabilizeze pe Tae, ies toti medicii si il intrebam pe unul dintre medici:

Haru: Cum se simte?...
Doctor: Este in coma indusa, este stabilizat si sa speram ca-si va reveni.
Haru: Putem sa-l vedem?...
Doctor: 10 minute, nu mai mult.
Haru: Okay...

Ma indrept spre Jimin si Eun...

Haru: Ne lasa sa-l vedem...10 minute...
Jimin: Okay...
Eun: *se ridica grabita si intra il salon si se duce la el si se opreste dintr-o data, incepand sa planga mai tare*
Dintr-o data intra si parintii lui in salon, amandoi plangand foarte tare...

***

Dupa ce am plecat de la spital am plecat direct spre casa...nu am mai mers la scoala...nu mai aveam absolut nici un chef...ma tot gandeam la Tae ce i s-a intamplat...
Eun plangea intruna nu o puteam linisti, era distrusa...nu-mi pot imagina cum ar fi fost daca era Jung in locul lui...cred ca muream acolo...direct....Doamne....Tae...imi pare asa rau...sper sa-si revina cat mai repede...
Iar doua ore ma suna Namjoon...

Namjoon: Haru! Ce s-a intamplat defapt?
Haru: A ferit-o pe Eun de o masina, iar pana la urma el a fost cel izbit de ea...
Namjoon: Doamne...*oftand*
Bine te las pa...
Haru: Pa...*inchid telefonul*
Toata lumea era la spital...dar Se pare ca doar o persoana nu...Jungkook...nu inteleg ei doi erau ca fratii...sunt sigura ca afurisita de Xia nu l-a lasat sa mearga...o urasc pe fata aia! Cand isi va da seama Jung cat de oribila este?!

***

A doua zi, Sambata 01.05.2016...ziua de nastere a lui Eun...
Sunt sigura ca nu vrea sa si-o serbeze...ieri am venit acasa dar nici 15 minute nu a stat si s-a dus la spital, a stat cu mama, parintii lui Tae si baietii...inca nu-mi vine sa cred ca Jungkook nu s-a dus sa-l vada...sper sa-si revina cat mai repede...
Dupa ce gandes toate aceste cuvinte ma scol din pat si ma duc la baie facandu-mi rutina de zi cu zi...ma intorc in camera mea, pentru a ma schimba sa ma duc si eu la spital.
Ma imbrac intr-o pereghe de blugi negri, un tricou alb larg, un hanorac gri si o pereghe de adidasi de la Nike.
Dupa ce ma schimb ma duc in living sa-mi iau telefonul, ies din casa, incui usa si intru in lift.
Cand ajung jos ma intalnesc cu Jimin.

Jimin: Te duci la spital?
Haru: Da...vrei sa vii si tu?
Jimin: Da, sigur.
Haru: Asteapta putin.
Jimin: Okay..

Ma indrept spre cutia postala pentru a vedea daca am primit ceva...se pare ca da...era o scrisoare, ma uit la expediator tot ANONIM scria...o fac paturele si o bag in buzunar, si ma intorc la Jimin.

Haru: Gata.
Jimin: Okay haide.*zambind*

Iesim din bloc si ne urcam intr-un taxi, nu am vorbit deloc unul cu altul, pentru ca mie imi venea sa adorm, iar el statea pe Twitter.
Ajunsi in fata spitalului, coboram din taxi si intram in spital...o auzim pe mama lui Tae plangand in hohote si strigand dupa fiul lui....ne-am dat amandoi seama ca nu-i de bine si ca s-a intamplat ceva...asa ca incepem sa alergam spre salon...cand ajungeti am ramas stana de piatra...mama lui plangea, Eun plangea....toti plangeau in hohote...
Cand Namjoon vine la mine si imi spune ca Tae a decedat...simteam cum pamantul imi fuge de sub picioare...incep sa plang si cad pe scaun...nu-mi vinea sa cred...Tae...te-ai dus atat de repede...iar Eun te iubea, te iubea mult...nici nu a mai reusit sa-ti spuna asta...si de ziua ei te-ai dus...
Ma ridic de pe scaun si intru usor in salonul unde era el...ii dau cerseaful la o parte de pe fata...si-l privesc, era palid buzele le avea vinetii inca nu constientizam ca acele este chiar el...

Eun: *vine si ea in spatele meu fiind plansa toata* S-a dus...pentru totdeauna!
Haru: *o imbratisez strans si o mangai pe spate in timp ce plang*...

***

Dupa trei zile, vine si ziua inmormantarii...
Cand Tae va merge pe ultimul drum...ma uit in jur, dar numai pe Jungkook nu-l vad a fi prezent...nu-mi vine sa cred ca nu a venit absolut deloc...

La 15:00 Tae merge pe ultimul drum...cand ajungem la groapa deja simteam cum imi cedeaza inima...mama lui era distrusa plangea in hohote...Eun avea cearcane era palida si plangea intruna...baietii plangeau si ei...

"Toata lumea sufera dupa tine Tae...vei ramane mereu in inimile noastre, nu te vom uita niciodata!"

Asta gandeam cand l-au bagat in groapa...simteam ca mor...as face orice doar sa fie alaturi de noi...

*
*
*

Dupa o samptamana de la moartea lui Taehyung toata scoala era in doliu.
Intru in clasa, erau toti dar Eun nu era in clasa, asa ca-mi las ghiozdanul in banca si ma indrept spre Jimin si Jin.

Haru: Baieti...
Jin: Hei, ce faci?
Haru: Nu prea bine...Eun nu-i in clasa, iar ieri am asteptat-o la restaurant si nu a mai aparut...
Jimin: Cum?! Daca i s-a intamplat ceva?!
Jin: Sa mergem la ea.
Haru: Haideti.

Iesim toti 3 din scoala alergand, iesim pe strada principala si  continuam sa mergem...dupa 5 minute de cautat o vad pe un bloc.

Haru: Baieti! E acolo!

Jimin nici nu a stat sa se gandeasca si s-a urcat dupa ea pe bloc.
Eu cu Jin fugeam in urma lui.
Jimin deja ajuns pe acoperisul blocului se opreste brusc...

Jimin: Eun...nu fa asta...*avand lacrimi in ochi*
Eun: Nu pot sa accept ca nu mai este...
Jimin: Nimeni nu poate, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne luam viata...
Eun: Il iubeam, Jimin!!! *plangand si cade in genunchi*
Jimin: *alearga spre ea si o imbratiseaza strans mangaind-o pe cap in timp ce plange*

Eu cu Jin ne oprisem la intrarea pe acoperis si ii priveam pe cei doi...ma gandeam ca poate Jimin poate fi leacul ei dupa pierderea lui Tae...care sa-i umple un gol din suflet...
Cand bag mana in buzunar dau de scrisoare...nici nu o deschisesem...

ReminderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum