Onu ilk ne zaman gördünüz? Belki bir parkta, ya da bir arkadaş toplantısında. Belki de onu uzun zamandır izliyordunuz ve bir fırsatını bulduğunuz anda ona açıldınız. Belki de o, durup dururken girdi hayatınıza. Onun hayatınıza girmesi, sizin o zamana kadar yaşadığınız en güzel şeydi belki de.
İlişkiler de, tıpkı mevsimler gibidir. Bazı dönemlerde kışı yaşarsınız. Bazen ilkbaharı, bazen de yazı. Kış geldi diye sonsuza dek kışın devam edeceğini düşünürseniz, ilişkinizi kara ve soğuğa terk etmiş olursunuz. Önemli olan mevsimlere kızmak değil, onları muhteşem bir şekilde değerlendirmektir. Kış geldi diye surat asıp oturursanız, yaz geldiğinde bunun tadını çıkaramazsınız. Yazın bile, kışın soğukluğunu düşünür ve hayıflanırsınız.
"Aldatmak", tüm dünyanın nefret ettiği bir kelimedir. Ancak biraz daha yakından baktığınızda, aldatmanın güzel bir duygu olduğunu fark edersiniz.
Evet, aldatmak güzel bir duygudur!
Ne demek istiyorum bununla? Karşınıza geçmiş ve size aldatmanın güzel bir duygu olduğunu söylüyorum. Sanırım kafanız iyice karıştı. Kitabın buraya kadar ki kısmında, aldatmakla ilgili o kadar kötü şeylerden söz edip, şimdi size bunun güzel bir duygu olduğunu söylüyorum.
Aldatmak, kelime olarak hemen herkeste kötü bir çağrışım yapar ilk duyulduğunda. Aldatmak demek, bir insanı, en can alıcı yerinden vurmak demektir. Aldatmak demek, bir insanın hayatını karartmak demektir bazıları için.
Ama aldatmak, güzel bir duyguya ulaşmak demektir aynı zamanda. Tıpkı, ilk aşkı yaşadığınız günlerdeki gibi.
Âşık olmak nasıl bir duygudur? Tüm bedeninizde hissedersiniz bu heyecanı. İçinizde volkanlar patlar. Âşık olduğunuzda zaman durur sanki. Kuşlar gibisinizdir. O anda hayatta hiçbir şey, sizin aşkınızdan daha önemli değildir. Sevgiliyle baş başa geçirilen, birkaç saat, sanki birkaç saniye gibi gelir insana. Zamanın nasıl geçtiğini bir türlü anlayamazsınız. Sanki içinizde bir kuş kanat çırpıp durur. Yüreğinizde hissettiğiniz heyecandır aşk denen şey.
Duygusal zayıflıklar, duygusal bir takım açlıklar, kişiyi istemeden bu noktaya götürebilir. Belki sizi derinden sarsabilir, belki bütün düşüncelerinizi alt üst edebilir, ama şu bir gerçektir ki;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatmaya Gittim Dönücem (Raflarda)
RomanceBu kitap, Mustafa Çay'ın "Aldatmaya Gittim Dönücem" adlı basılmış kitabının bir özetidir. Telif hakları gereği kitabın tamamını yayınlayamıyoruz. Kitap içeriğinin yaklaşık üçte birlik kısmını bu hikayede bulabilirsiniz. Basılı kitabı Türkiye'deki tü...