Prensin kendisini sevmediğini düşünen prenses, içine kapanır ve kimseyle konuşmaz. Gün boyu ağlar. Çünkü yıllar önce, çok mutlu olacaklarına inanarak başlayan bir ilişkileri vardır. "Seni sonsuza dek mutlu edeceğim" demiştir prens ona. Aynı sarayda, iki yabancı olmuşlardır. O güzelim saray, zindan gibi gelmeye başlamıştır güzel prensese.
Prens de bu durumdan çok rahatsızdır. Prensesin kendisini anlamadığından şikâyet eder durur. Sürekli olarak onu suçlar. Böylesine güzel bir ilişkiyi bu hale getirdiği için prensese kırgındır.
İnsanlarla bir araya geldikleri zaman, sanki hiçbir şey yokmuş gibi davranıp, onlar gidince tekrar eski duruma dönüyordur prens ve prenses. Kimseye yaşadıkları hakkında bir şeyler hissettirmemeye çalışırlar. Ama yalnız kaldıkları zaman, ikisi de başka odalara gidip, birbirlerinden habersiz zaman geçirirler.
Artık aynı odayı, aynı yatağı paylaşmıyorlardır. Tıpkı iki yabancı haline gelmişlerdir.
Eskiden her fırsatta kendisine sarılan, onu kucaklayıp kollarında taşıyan prens, aylardır elini bile tutmamıştır. Saçlarını koklayarak onu öpücükleriyle şımartan prens, haftalardır gözlerinin içine bile bakmamıştır.
Prenses bazı geceler kâbus dolu rüyalar görür. Yatağın diğer tarafına döner ve kolları prensini arar. Ancak eli her defasında boşlukta kalır çaresizce. Sonra yorganı üzerine çeker ve saatlerce ağlamaya başlar.
Bazı geceler yağmurdan sonra gök gürlediğinde, prensin odasına doğru yaklaşır, belki de içeri davet eder diye. Prens onun ayak seslerini duyar. Yanına gelmek istediğini, ona sarılıp uyumak istediğini bilir. Ama gururu buna izin vermez. Kendince, prensesin yaptıklarını kabullenemiyordur. Prenses dakikalarca bekler onun kapısında, kesik kesik öksürmeye başlar. Ama prens onu duymamış gibi yapar. Umutsuzca bekleyen prenses, yatağına geri döner. Sabah olduğunda, aynanın karşısına geçip gözlerine baktığında, gözlerinin ağlamaktan şişmiş olduğunu fark eder.
Güzel prenses günden güne çökmeye başlar. Prens de daha asabi, çok daha duygusuz bir insan olmaya... Çünkü ikisi de, olup bitenleri kabullenememektedir.
İlişkileri artık büyük bir çıkmaza doğru sürüklenmeye başlar. Çünkü bir ilişkiyi berbat edecek bir süreç başlamıştır artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatmaya Gittim Dönücem (Raflarda)
RomanceBu kitap, Mustafa Çay'ın "Aldatmaya Gittim Dönücem" adlı basılmış kitabının bir özetidir. Telif hakları gereği kitabın tamamını yayınlayamıyoruz. Kitap içeriğinin yaklaşık üçte birlik kısmını bu hikayede bulabilirsiniz. Basılı kitabı Türkiye'deki tü...