Neden Aldatmakla İlgili Bir Kitap?

503 16 3
                                    


            Bir sabah uyanırsınız ve yıllar önce onu görmek için can attığınız insan sizinle aynı yastığı paylaşıyor. Bir zamanlar onu gördüğünüzde içinizi eriten, ellerinizi titreten heyecan tamamen yok olmuş ve yerini sıradanlığın bayat rüyaları süslemiş. Aradan bir ay, üç yıl, beş yıl, elli yıl geçmiş olması fark etmez. Eğer ilişkinizin günün birinde bu duruma geldiğini fark ederseniz, o zaman beraberliğinizin aldatma sinyalleri verebileceğini düşünmeye başlayabilirsiniz.

Bu kitap, bir ay, üç ay, on yıl ya da elli yıl; ilişkiniz ne boyutta olursa olsun, sizin ve partnerinizin, aldatma fikrini aklınızdan bile geçirmemenizi sağlamak amacıyla yazıldı.

Aldatmak üzerine bir kitap yazma fikrinin nereden geldiğini bilmiyorum. Kitabın bütün taslağını, birkaç saat içinde tamamladım. Bu konuyla ilgili uzun zamandır araştırma yapıyor da değilim. Hatta aldatmakla ilgili bir çalışma yapma fikrini hiçbir zaman düşünmemiştim bile. İlham bir anda geldi.

19 Ocak 2006 günü 23.00'de bu kitabı yazmaya karar verdim.

Kitaplarımın hiçbirini, yıllar süren araştırmalar sonucu ortaya çıkarmadım ve bu da böyle bir kitap oldu benim için. Sadece yazdım. Güzel fikirler ortaya çıkarmanın en kolay yolu budur çünkü. Bir şey üzerine ne kadar çok düşünürseniz, o kadar çok gereksiz ayrıntıyla karşı karşıya kalırsınız.

Bu kitapta, "aldatmak" kavramını, aklıma gelen en yalın haliyle anlattım. Aldatmak konusuyla ilgili sıra dışı bilgiler bulacaksınız bu kitabın içinde. Aldatma eyleminin, herkesin düşündüğü şekilde gerçekleşmediğini, bütünüyle zihinsel ve duygusal bir durumdan ibaret olduğunu göreceksiniz. İnsan zihni ile ilgili çok küçük ipuçlarının, aldatmak gibi aykırı bir konuyla nasıl bağlantılı olduğunu göreceksiniz.

Aldatmanın pek çok yönünü inceleyen bu kitabı okuduktan sonra, çok temel bir insani değerin varlığını da fark edeceksiniz. Hepimizin ihtiyaç duyduğu bir şeyin. Dünyadaki bütün insanların, karanlığın ortasında aradığı şeyin...

İşte bütün insanlığın aradığı şey bu...

Bu kitapta, dünyanın gelmiş geçmiş en büyük iletişim yöntemini öğreneceksiniz. Aldatmanın temelinin dayandığı o muhteşem bilgiyi. O bilgiye bir kez sahip olup, onu bir kez kullandığınızda da, hayatınızın baştan sona değiştiğini fark edeceksiniz. 



Aldatmaya Gittim Dönücem (Raflarda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin