Dünyadaki Her İnsan Aldatabilir

154 10 1
                                    


Ancak burada size çok güzel bir haberim var. Duyguların nasıl oluştuğunu ve muhteşem bir birliktelik için nelerin olmazsa olmaz olduğunu bilirseniz eğer, o zaman, asla aldatılamayacak bir erkek ya da kadın olmanız mümkündür. Bu kitap, bu yüzden yazıldı zaten.

Kitabın ilerleyen bölümlerinde, yukarıdaki komplo teorisinin, sizin ilişkiniz için asla geçerli olmamasını sağlayacak bilgiler bulacaksınız. Gerçi söz konusu insan olunca, hiçbir zaman yüzde yüz kesin konuşmamak en doğrusudur, ama hepsini dikkatlice ve yürekten uyguladığınız zaman, bunun sizin ilişkiniz için geçerli olmayacağını söyleyebilirim.

Yaşı, mesleği, sosyal statüsü, kimliği ne olursa olsun, her insan duygu sahibidir. Hepimiz duygularla yaşarız. Verdiğimiz tüm kararları duygularımız sayesinde veririz. Şunu çok iyi bilirsiniz ki, bir kıyafet almaya karar verirken bile duygularımızla hareket ederiz. Âşık olmaya, evlenmeye ya da boşanmaya karar verirken de, yine duygularımız devreye girer. Peki, ya aldatma kararını neye göre veriyoruz?

Aldatan insanların, bilinçli, mantıklı bir şekilde oturup, "Sevdiğim bir eşim, güzel bir işim, iyi bir hayatım var. Her şeyi berbat etmek ve sahip olduğum her şeyi kaybetmek için en iyisi eşimi aldatayım" dediklerini mi sanıyorsunuz?

Her şey bir anda oluyor. Her şey, duygularımızın ışık hızında çalışmasıyla, ihtiyaçlarımızı karşılamak üzere bizi harekete geçirmesiyle ortaya çıkıyor. Sonra da bunun adına aldatma diyoruz.

Aldatan insanların çok büyük bir kısmı, hayatlarındaki dengeyi yitirmiş insanlardır. Evde sorunlar vardır çoğunlukla. Ya da işlerine kendilerini o kadar çok kaptırmışlardır ki, kendilerine ayıracak zamanları yoktur. Denge bozulduğu zaman da, öncelikler yer değiştirir. Çünkü bir ipin üzerinde yürürken dengeniz bozulduysa, hemen anlık bir çözüm bulmak zorunda kalırsınız. Dengesi bozulan bir iple, anlık bir kaçış planı karşılarına çıktığında, hemen bu konuda eyleme geçerler. Aldatmanın çok açık tanımlarından birisi de budur işte.

Aldatmaya Gittim Dönücem (Raflarda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin