Kapitola 5.

69 4 1
                                    

*ELIŠKY POHLED*

Šli jsme tedy s Honzou do kina. Tak nějak nám to trvalo hoďku ale Honza s tím počítal takže jsme tam byli včas. Když jsme tam přišli, Honza dal prodavačce lístky a šel se mnou do předem určeného sálu. Sedli jsme si spolu do páté řady. Za chvilku začal film. Hodně jsem se u něj zasmála a Honza mě chvílemi pozoroval ale ignorovala jsem to. Když film skončil, šli jsme domů a pořád jsme se neustále smáli...

*O 2 TÝDNY POZDĚJI*

(Za tyto 2 týdny prázdnin se nic zvláštního nestalo. El a Honza se spolu kamarádili, jezdili na výlety a tak podobně. Nenapadalo mě, co napsat, tak přeskakujeme :D )

Chystala jsem se jít k Honzovi ale mamka mě hned zastavila. Teda ne hned... Když už jsem vycházela ven.

,,Hele ty s Honzou něco máš?" Zeptala se mě a já jen vykulila oči. Já ho brala jen jako kamaráda, nikdy bych s ním asi nic mít nemohla. Přitahovali mě jiní youtubeři.

,,Ne, proč?" Řekla jsem pomalu až vyděšeným hlasem a zírala jsem na mamku jako na nějaké stvoření z jiné planety.

,,Že s ním trávíš tolik času a když se tě zeptám, kde jste byli jen si něco zamumláš." Řekla mamka a skenovala mě pohledem.

,,Jsme nejlepší kámoši, tímhle tuto debatu ukončuji." Řekla jsem drze a odešla jsem. Moje nálada klesla na bod mrazu. Zaťukala jsem na dveře u Macáků. Otevřel mi Honzův táta.

,,Ahoj, je Honza doma?" Zeptala jsem se ho s úsměvem. On se taky usmál a pustil mě dovnitř.

,,Ahoj El, ano je doma." Řekl a poodstoupil. Vešla jsem dovnitř a vyzula jsem si své černé Conversky. Vyběhla jsem schody nahoru a klepla na Honzův pokoj.

,,Dále!" Slyšela jsem od něj z pokoje, tak jsem vešla. Zářivě jsem se na něj usmála, právě tak, jako on na mě.

,,Ahoj!" Řekli jsme na stejno a zasmáli jsme se, jelikož se nám tohle stávalo celkem často.

,,Zítra ti někoho představím, ale myslím si, že ho znáš." Řekl Honza a zavřel notebook který měl v klíně. Odložil ho na stůl a já šla za ním do postele, na kterou jsem se jen posadila.

,,Youtuber?" Řekla jsem a on jen přikývl. Já jsem se koukla do země. Tohle dělám vždy, když mě něco trápí a Honza to moc dobře věděl. Ustaraně se na mě koukl.

,,Jsi v pohodě?" Zeptal se mě a já jsem kývla.

,,Jo, jen jsem se pohádala s mamkou." Řekla jsem a on mě pohladil po zádech. ,,Neboj, to bude dobrý." Řekl a pozoroval mě. pousmála jsem se. Víte proč? Protože tohle na něm mám nejradši. Můžu mu říci cokoli ale on se v tom nebude rýpat. Jen mě povzbudí.

,,Já vím stejně je to kvůli kravině." Řekla jsem a měla jsem pravdu. Pak jsem na Honzu skočila. On mě však obrátil pod sebe a začal mě lechtat a všelijak šimrat.

,,Hon-Honzo! Nech To-toho!" Snažila jsem se něco zakřičet ale při těch záchvatech smíchu to opravdu nešlo. Po chvilce přestal a já mu rozcuchala to jeho žlutozelné háro.

,,Hej víš jak dlouho jsem to česal?" Řekl a začal si naslepo vlasy všelijak upravovat. Při pohledu na něj jsem se musela zasmát.

,,Nemáš mě Lechtat." Řekla jsem a vyplázla jsem na něj jazyk. On se začal zvedat a já vyběhla z pokoje. Běžela jsem dolu po schodech a Honza mi byl v patách. Smála jsem se a on taky. Vběhla jsem k nim do kuchyně kde byl jeho táta. Ten se na mě koukal jak na blázna ale když viděl Honzu tak se rozesmál.

,,Jak děti." Řekl a já jsem se uchechtla. Honza mě chytil za pas a posadil si mě na rameno. Smála jsem se. Sklonila jsem hlavu a přešli jsme na Zahradu. On mě pomalu položil do trávy a zase mě začal lechtat.

,,Honzo!" Křičela jsem ale u toho jsem skoro brečela smíchy. Po chvilce přestal a šel otevřít krytý bazén, co měli na zahradě. ,,Já nemám plavky." Řekla jsem mu a vítězně jsem se usmála.

,,No a?" Řekl Honza a vzal mě do náruče. Skočil i se mnou do bazénu. Když jsem si uvědomila, že jsem ve vodě, začala jsem ji na Honzu různě cákat. On dělal to samé.

,,El? Prý máš jít domů, tvoje mamka volala." Zavolal Honzův táta z kuchyně.

Aloha!

Takže další díl je na světě :D Už mě to konečně začíná bavit :D A to přijede další člověk. Kdo to asi bude? :D Já to vím :P

Tak zatím papapa :*)

Liv Astaria Green

Is it Love OR NAH? (Magcon FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat