Po chvilce tupého zírání si do očí Jsme šli Ruku v Ruce směrem k nemocnici. Pořád jsem se pomalu hroutila. Pořád jsem tomu nemohla uvěřit... Tomu všemu...
,,A jaká je tvoje oblíbená písnička?" Zeptal se mě Shawn. Při jeho úsměvu se mi podlamovala kolena.
,,Já.. Já nevím.. Všechny tvoje, ale nejradši mám Asi The Weight nebo Imagination." Řekla jsem a zasmála se. tyhle dvě jsem mohla poslouchaat pořád do kola.
,,Ty jsou super, jsou s mým oblíbeným textem," Řekl Shawn a stiskl mi ruku. Měli jsme propletené prsty. Kdo Shawna Neznal, tak si myslel, že spolu chodíme. Ty co Shawna poznaly, měly smůlu, protože ochranka (:D).
,,A jakto, že nejsi na Magconu?" Zeptala jsem se po chvíli já, protože mi to nedalo. Prostě, nezávidím těm, co se tam na něj těšily.
,,No, Honza mě z toho nějak vysekal. Hlavně věděl, že to prostě chce. A když jsem viděl tvoj reakci, ani se mu nedivím." Řekl a usmál se. Už jsem se pomalu uklidnila a zvykala si na jeho přítomnost. Ale, pořád ve mě bylo něco, co mi říkalo, že jsem jen faninka. Nikdy nebudu kamarádka. Já jsem vlastně nikdy nebyla jako ostatní. Ano, vyšiluju, když ho vidím, ale nikdy jsem ho nemilovala... Vlastně ho neznám... Proto nechápu ostatní fans, jak si můžou představovat svatbu... Ano rande ano, ale co jsem viděla na různých fórech... Ugrh.
,,Jo, Honza je skvělej. Kam vlastně šel?" Zeptala jsem se po chvilce.
,,Připravovat koncert." Opověděl Shawn poměrně klidně?
,,Koncert? Dneska?" Řekla jsem a očka se mi rozzářila. přišla jsem si jako v sedmém nebi.
,,Ano, ale je tu háček."
,,Jakej?"
,,Budeš taky zpívat." V tuhle chvilku se mi zastavilo srdce. Už jsme stáli před nemocnicí. Probodla sem ho pohledem.
,,Já? Před... Lidma? Nenene, nebudu.." Odpověděla jsem rázně. Sice ráda zpívám, lidi mí říkají, že mi to jde ale tohle? To fakt ne. To by nešlo. Proč? Protože se stydím.
,,Hele neboj, já vystupuju taky. Honza bude s tebou." Řekl a v tu chvilku jsem si vzpoměla na mamku. Do očí my vhrkly slzy.
,,Co se stalo?" Zeptal se mě a já jsem mu koukla zaslzenými zelenými kukadli do jeho kouzelných, hnědých, uklidňujících očí.
,,My, já jsem v nemocnici kvůli autonehodě... A... Ona je tady... Já na ní zapoměla... Nevím, jak jí je.. Půjdem za ní?" Zeptala jsem se Shawna s psíma očíčkama. On jen kývl a vydali jsme se směrem k recepci, kde mi dali klíč od pokoje. Řekli mi, že za mamkou mě pustí v sedm.
,,Co říkala?" Zeptal se mě Shawn a já jsem se zasmála. Jelikož mluví jen anglicky, tak jim nerozuměl.
,,Že nás tam pustí v sedm a že zatím máme jít na pokoj. Jsem tam sama, takže pohoda." Přeložila jsem mu a chytla jsem ho za ruku. Pořád jsem si to neskutečně užívala... To že je se mnou... ten Shawn Mendes...
Když jsme došli na pokoj tak jsme si sedli na mojí postel. Po chvilce jsem se zvedla.
"Dojdu se převlíct počkej tu, ano?" Řekla jsem mu a on jako pejsek poslušně seděl. Musela jsem se usmát. Vzala jsem si ze skříně oblečení které se skládalo z šedého trička s nápisem Make Love, Černých džín. Své blond vlasy jsem si rozčesala a na hlavu nasadila stylovou čepici. Vyběhla jsem z koupelny a nazula jsem si na sebe své černé Vansky (Media).
,,Moc ti to Sluší." Řekl Shawn a ZASE se usmál. Já jsem poděkovala. Po chvilce přišla sestřička.
,,Ahoj Ellis, zase ti vezmu..." Řekla a zasekla se, když viděla Shawna. Já jsem zářila jako sluníčko, a pořád jsem na něj koukala. Sestřička ke mě došla a pošeptala mi do ucha.
,,To je kdo?" Zeptala se mě a já jsem se usála.
,,Splněnej sen." Řekla jsem a zase mi do očí vhrkly slz.. Já věděla, že se nemám malovat.
,,Jeden z těch kluků, viď?" Řekla a šťastně se usmála. Já jen kývla a když mě Shawn viděl, zase nastavil náruč, do které jsem mu následně padla a obejmula... Jeho bych mohla objímat pořád..
,,Co říkala?" Zašeptal mi Shawn do ucha a já jsem se zasmála.
,,Pak ti to vysvětlim." Odpověděla jsem mu, samozřejmě anglicky a usmála se.
,,Ellis, ale musím ti vzít tu krev!" Řekla a zasmála se. Já jsem si sedla vedle Shawna a nastavila jsem jí ruku. Ona vzala jehlu a ampulku a dál už to snad znáte. Shawn odvrátil pohled a já jsem se zasmála.
,,Pak ti to všechno řeknu, pokud se u toho nerozbrečím." Řekla jsem sestřičce a ona se zasmála. Když mi vzala tři ampulky krve tak mi vyndala jehlu z ruky a tiše odešla.
,,Kolik je hodin?" Zeptala jsem se ho. Koukl se na Svůj IPhone a hned mi dopověděl.
,,Je čtvrt na 7. Co budeme dělat?" Usmál se... Zase... Pořád se usmívá.
,,Nezaspíváme si?" Zeptala jsem se ho a on odněkud vytáhl kytaru. Usmála jsem se. Začal hrát akordy k písničce Imagination. Začal zpívat a já se k němu přidala.
,,Oh, there she goes again,
Every morning it's the same
You walk on by my house
I wanna call out your name
I wanna tell you, how beautiful you are from where I'm standing
You got me thinking what we could be 'cause
I keep craving, craving, you don't know but it's true
Can't get my mouth to say the words they wanna say to you
This is typical of love
Can't wait anymore, won't wait, I need to tell you how I feel when I see us together forever
In my dreams, you're with me
We'll be everything I want us to be
And from there, who knows, maybe this will be the night that we kiss for the first time
Or is that just me and my imagination?" Zpívali jsme spolu tu dokonalou písničku a celou dobu jsme se dívali tomu druhému do očí. Zpíval... úžasně! Každé jeho slovo... Bylo to úžasné. A ještě úžasnější bylo. že tu byl jen se mnou.
Když jsme dozpívali bylo ticho. Ale né to trapné ticho, ale jako by za vše mluvila ta písnička. Já jsem si zatím vytáhla telefon z kapsy a najela na Snapchat.
,,Neuděláme Selfie?" Řekla jsem a Shawn se zasmál.
,,Už jsem čekal, kdy se na to zeptáš." Řekl a zasmáli jsme se... Spolu. Vzala jsem svůj Lenovo(P70) do ruky a dala jsem tam psí efekt. Shawn byl dalmatýn a já ten klasickej pejsek. Fotka dopadla dokonale. Já byla ve předu a on jakože za mnou. K fotce jsem dala popisek Best Day with Best Boy! A k tomu jen srdíčko. Fotku jsem samozřejmě uložila, dala na My story a poslala Kat.
,,A na můj snap nic, jo?" Řekl a vytáhl znovu svůj IPhone. Usmála jsem se. Sedla jsem si hned vedle něj a hlavu jsem si opřela o jeho rameno. On mě chytil kolem mých ramen a dal mi pusu do vlasů. Ta fotka byla naprosto dokonalá. Musela jsem se usmát. Shawn ji upravil tak, že k tomu dal srdíčko a napsal k tomu : Best Day with Best Fan :3 . Musela jsem se usmát. Bylo to hrozně roztomilý. Po chvilce mi pípl Messenger. Byla to zpráva od Kat a já jsem jí otevřela. bylo tam....
Ahoj! :D
Už jsem to musela ukončit, je to delší kapitolka o skoro 1200 slovech :D Ale to nešlo nikde ukončit! No nic, snad jste si to užili!
Zanechte hvězdičku nebo třeba Komment! :3
*Liviinka*
,
ČTEŠ
Is it Love OR NAH? (Magcon FanFiction)
FanfictionEliškce a.k.a Ellis se začnou plnit sny. Pozná se s MenTem, kovym.. Honza A.K.A MenT jí pak splní její nevětší sen. Potkat se s Jedním z Magcon boys. Ale co když se tam něco zvrtne a Honza toho bude následně litovat? A co bude s Kovym? Jaké budou vz...